Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Mitä+enemmän+Raamatulle+annetaan+tilaa,+sen+parempi.+Valitettavasti+ateistit+häiriköivät.
  2. RL.+Inttö+ei+auta.+Herra+pelastaa+kenet+pelastaa.+Tarson+Sale+oli+vankkumaton+Jeesuksen+vainooja.+Kuinkas+sitten+kävikään.Apt:26:9 Luulin+minäkin,+että+minun+tuli+paljon+taistella+Jeesuksen,+Nasaretilaisen,+nimeä+vastaan,+26:10 ja+niin+minä+teinkin+Jerusalemissa.+Paljon+pyhiä+minä+suljin+vankiloihin,+saatuani+ylipapeilta+siihen+valtuuden,+ja+kun+heitä+tapettiin,+annoin+minä+ääneni+sen+puolesta.+26:11 Ja+kaikkialla+synagoogissa+minä+usein+koetin+rankaisemalla+pakottaa+heitä+herjaamaan+Jeesusta,+ja+menin+niin+pitkälle+vimmassani+heitä+vastaan,+että+vainosin+heitä+aina+ulkomaan+kaupunkeihin+saakka.+26:12 Kun+näissä+asioissa+matkustin+Damaskoon+ylipappien+valtuudella+ja+suostumuksella,+26:13 näin+minä,+oi+kuningas,+tiellä+keskellä+päivää+taivaasta+valon,+auringon+paistetta+kirkkaamman,+leimahtavan+minun+ja+matkatoverieni+ympärillä,+26:14 ja+me+kaaduimme+kaikki+maahan,+ja+minä+kuulin+äänen+sanovan+minulle+hebreankielellä:+'Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?+Työläs+on+sinun+potkia+tutkainta+vastaan.'+26:15 Niin+minä+sanoin:+'Kuka+olet,+herra?'+Ja+Herra+sanoi:+'Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoat.+26:16 Mutta+nouse+ja+seiso+jaloillasi;+sillä+sitä+varten+minä+olen+sinulle+ilmestynyt,+että+asettaisin+sinut+palvelijakseni+ja+sen+todistajaksi,+mitä+varten+sinä+olet+minut+nähnyt,+niin+myös+sen,+mitä+varten+minä+sinulle+vastedes+ilmestyn.+26:17 Ja+minä+pelastan+sinut+sekä+oman+kansasi+että+pakanain+käsistä,+joitten+tykö+minä+sinut+lähetän+26:18 avaamaan+heidän+silmänsä,+että+he+kääntyisivät+pimeydestä+valkeuteen+ja+saatanan+vallasta+Jumalan+tykö+ja+saisivat+uskomalla+minuun+synnit+anteeksi+ja+perintöosan+pyhitettyjen+joukossa.'+26:19 Sentähden,+kuningas+Agrippa,+minä+en+voinut+olla+tottelematta+taivaallista+näkyä,+26:20 vaan+saarnasin+ensin+sekä+Damaskon+että+Jerusalemin+asukkaille,+ja+sitten+koko+Juudean+maalle+ja+pakanoille+parannusta+ja+kääntymystä+Jumalan+puoleen,+ja+että+he+tekisivät+parannuksen+soveliaita+tekoja.+Jos+vaikka+vielä+saisit+kutsun.Job:33:22 Näin+lähenee+hänen+sielunsa+hautaa+ja+hänen+henkensä+kuolonvaltoja.+33:23 Jos+silloin+on+hänen+puolellansa+enkeli,+välittäjä,+yksi+tuhansista,+todistamassa+ihmisen+puolesta+hänen+vilpittömyyttään,+33:24 niin+Jumala+armahtaa+häntä+ja+sanoo:+'Vapauta+hänet,+ettei+hän+mene+hautaan;+minä+olen+saanut+lunastusmaksun.'+33:25 Silloin+hänen+ruumiinsa+taas+uhkuu+nuoruuden+voimaa,+hän+palajaa+takaisin+nuoruutensa+päiviin.+33:26 Hän+rukoilee+Jumalaa,+ja+Jumala+mielistyy+häneen+ja+antaa+hänen+riemuiten+katsella+hänen+kasvojaan;+niin+hän+palauttaa+ihmiselle+hänen+vanhurskautensa.+33:27 Hänpä+nyt+laulaa+muille+ihmisille+ja+sanoo:+'Minä+olin+tehnyt+syntiä+ja+vääristänyt+oikean,+mutta+ei+sitä+kostettu+minulle;+33:28 hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta.'+33:29 Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle,+33:30 palauttaakseen+hänen+sielunsa+haudasta+ja+antaakseen+elämän+valkeuden+hänelle+loistaa.+http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
  3. 1234567:+"Mikä+pidättää?"En+tiedä.+Herra+ei+ole+kertonut+sitä+minulle.+Mutta+olen+kuullut,+että+pidättäjä+on+maskuliininen+olento.+Siksi+ainakin+jotkut+pitävät+Pyhää+Henkeä+pidättäjänä.Missä+Pyhä+Henki+majailee+paraikaa?+Uudestisyntyneissä+Jumalan+lapsissa.+Milloin+Pyhä+Henki+"poistetaan+tieltä"?+Silloin+kun+Jumalan+lapset+temmataan+uuteen+Jerusalemiin+7-vuotisiin+Karitsan+häihin.Joh:14:1 "Älköön+teidän+sydämenne+olko+murheellinen.+Uskokaa+Jumalaan,+ja+uskokaa+minuun.+14:2 Minun+Isäni+kodissa+on+monta+asuinsijaa.+Jos+ei+niin+olisi,+sanoisinko+minä+teille,+että+minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa?+14:3 Ja+vaikka+minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa,+tulen+minä+takaisin+ja+otan+teidät+tyköni,+että+tekin+olisitte+siellä,+missä+minä+olen.+1Tess:4:15 Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+4:16 Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+4:17 sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.Kristukset+pyhät+pelastetaan+ruumiineen+päivineen.Fil:3:20 Mutta+meillä+on+yhdyskuntamme+taivaissa,+ja+sieltä+me+myös+odotamme+Herraa+Jeesusta+Kristusta+Vapahtajaksi,+3:21 joka+on+muuttava+meidän+alennustilamme+ruumiin+kirkkautensa+ruumiin+kaltaiseksi+sillä+voimallaan,+jolla+hän+myös+voi+tehdä+kaikki+itsellensä+alamaiseksi.Room:8:22 Sillä+me+tiedämme,+että+koko+luomakunta+yhdessä+huokaa+ja+on+synnytystuskissa+hamaan+tähän+asti;+8:23 eikä+ainoastaan+se,+vaan+myös+me,+joilla+on+Hengen+esikoislahja,+mekin+huokaamme+sisimmässämme,+odottaen+lapseksi-ottamista,+meidän+ruumiimme+lunastusta.+1Kor:15:51 Katso,+minä+sanon+teille+salaisuuden:+emme+kaikki+kuolemaan+nuku,+mutta+kaikki+me+muutumme,+15:52 yhtäkkiä,+silmänräpäyksessä,+viimeisen+pasunan+soidessa;+sillä+pasuna+soi,+ja+kuolleet+nousevat+katoamattomina,+ja+me+muutumme.+Sitten+pahat+henkiolennot+pääsevät+tositoimiin.Ilm:9:1 Ja+viides+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+minä+näin+tähden,+taivaasta+maan+päälle+pudonneen,+ja+sille+annettiin+syvyyden+kaivon+avain;+9:2 ja+se+avasi+syvyyden+kaivon,+ja+kaivosta+nousi+savu,+niinkuin+savu+suuresta+pätsistä,+ja+kaivon+savu+pimitti+auringon+ja+ilman.+9:3 Ja+savusta+lähti+heinäsirkkoja+maan+päälle,+ja+niille+annettiin+valta,+niinkuin+maan+skorpioneilla+on+valta;+9:4 ja+niille+sanottiin,+etteivät+ne+saa+vahingoittaa+maan+ruohoa+eikä+mitään+vihantaa+eikä+yhtään+puuta,+vaan+ainoastaan+niitä+ihmisiä,+joilla+ei+ole+Jumalan+sinettiä+otsassaan.+9:5 Ja+niille+annettiin+valta+vaivata+heitä+viisi+kuukautta,+vaan+ei+tappaa+heitä;+ja+ne+vaivasivat,+niinkuin+vaivaa+skorpioni,+kun+se+ihmistä+pistää.+9:6 Ja+niinä+päivinä+ihmiset+etsivät+kuolemaa,+eivätkä+sitä+löydä;+he+haluavat+kuolla,+mutta+kuolema+pakenee+heitä.+9:7 Ja+heinäsirkat+olivat+sotaan+varustettujen+hevosten+kaltaiset,+ja+niillä+oli+päässään+ikäänkuin+seppeleet,+kullan+näköiset,+ja+niiden+kasvot+olivat+ikäänkuin+ihmisten+kasvot;+9:8 ja+niillä+oli+hiukset+niinkuin+naisten+hiukset,+ja+niiden+hampaat+olivat+niinkuin+leijonain+hampaat.+9:9 Ja+niillä+oli+haarniskat+ikäänkuin+rautahaarniskat,+ja+niiden+siipien+kohina+oli+kuin+sotavaunujen+ryske+monien+hevosten+kiitäessä+taisteluun.+9:10 Ja+niillä+oli+pyrstöt+niinkuin+skorpioneilla+ja+pistimet,+ja+pyrstöissänsä+niillä+oli+voima+vahingoittaa+ihmisiä+viisi+kuukautta.+9:11 Niillä+oli+kuninkaanaan+syvyyden+enkeli,+jonka+nimi+hebreaksi+on+Abaddon+ja+kreikaksi+Apollyon.+9:12 Ensimmäinen+"voi!"+on+mennyt;+katso,+tulee+vielä+kaksi+"voi!"-huutoa+tämän+jälkeen.+9:13 Ja+kuudes+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+minä+kuulin+äänen+tulevan+kultaisen+alttarin+neljästä+sarvesta,+Jumalan+edestä,+9:14 ja+se+sanoi+kuudennelle+enkelille,+jolla+oli+pasuna:+"Päästä+ne+neljä+enkeliä,+jotka+ovat+sidottuina+suuren+Eufrat-virran+varrella."+9:15 Silloin+päästettiin+ne+neljä+enkeliä,+jotka+hetkelleen,+päivälleen,+kuukaudelleen+ja+vuodelleen+olivat+valmiina+tappamaan+kolmannen+osan+ihmisistä.
  4. Toki.2Tess:2:7 Sillä+laittomuuden+salaisuus+on+jo+vaikuttamassa;+jahka+vain+tulee+tieltä+poistetuksi+se,+joka+nyt+vielä+pidättää,+2:8 niin+silloin+ilmestyy+tuo+laiton,+jonka+Herra+Jeesus+on+surmaava+suunsa+henkäyksellä+ja+tuhoava+tulemuksensa+ilmestyksellä,+2:9 tuo,+jonka+tulemus+tapahtuu+saatanan+vaikutuksesta+valheen+kaikella+voimalla+ja+tunnusteoilla+ja+ihmeillä+2:10 ja+kaikilla+vääryyden+viettelyksillä+niille,+jotka+joutuvat+kadotukseen,+sentähden+etteivät+ottaneet+vastaan+rakkautta+totuuteen,+voidaksensa+pelastua.+2:11 Ja+sentähden+Jumala+lähettää+heille+väkevän+eksytyksen,+niin+että+he+uskovat+valheen,+2:12 että+kaikki+ne+tuomittaisiin,+jotka+eivät+ole+uskoneet+totuutta,+vaan+mielistyneet+vääryyteen.+Matt:25:31 Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+ja+kaikki+enkelit+hänen+kanssaan,+silloin+hän+istuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+25:32 Ja+hänen+eteensä+kootaan+kaikki+kansat,+ja+hän+erottaa+toiset+toisista,+niinkuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+25:33 Ja+hän+asettaa+lampaat+oikealle+puolelleen,+mutta+vuohet+vasemmalle.+25:34 Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+valtakunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+25:35 Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juoda;+minä+olin+outo,+ja+te+otitte+minut+huoneeseenne;+25:36 minä+olin+alaston,+ja+te+vaatetitte+minut;+minä+sairastin,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa;+minä+olin+vankeudessa,+ja+te+tulitte+minun+tyköni.'+25:37 Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+ja+ruokimme+sinua,+tai+janoisena+ja+annoimme+sinulle+juoda?+25:38 Ja+milloin+me+näimme+sinut+outona+ja+otimme+sinut+huoneeseemme,+tai+alastonna+ja+vaatetimme+sinut?+25:39 Ja+milloin+me+näimme+sinun+sairastavan+tai+olevan+vankeudessa+ja+tulimme+sinun+tykösi?'+25:40 Niin+Kuningas+vastaa+ja+sanoo+heille:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaikki,+mitä+olette+tehneet+yhdelle+näistä+minun+vähimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.'+25:41 Sitten+hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+tyköäni,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.+25:42 Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+ette+antaneet+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+ette+antaneet+minulle+juoda;+25:43 minä+olin+outo,+ja+te+ette+ottaneet+minua+huoneeseenne;+minä+olin+alaston,+ja+te+ette+vaatettaneet+minua;+sairaana+ja+vankeudessa,+ja+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.'+25:44 Silloin+hekin+vastaavat+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+tai+janoisena+tai+outona+tai+alastonna+tai+sairaana+tai+vankeudessa,+emmekä+sinua+palvelleet?'+25:45 Silloin+hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle.'+25:46 Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."
  5. kovis