Olen tullut siihen johtopäätökseen.että tämä palsta voidaan lopettaa
Kaikki kommintit ovat pelkkää soopaa.
Vedetään esille raamatun totuuksia ja sittwn tapellaan mielipiteistä oikeassa olemisesta..pönkittäen omaan oikeaa näkemystään.
Ei näin rakkaat yztävät..eikö ole selvää että tämä kaikki on lähes lehmänlantaa.eli paskaa
Lopetetaan koko touhu..lopetetaan koko foorumi.järjettömänä ja turhana.
Ei tämä ketään rakenna
Turhaa höpinää
6
72
Vastaukset
- IhanVapaasti
Jee - tulee vähän mieleen legendaarinen maikkarichat-viesti:
"Hei, etteks te tajuu, et on tosi tyhmää lähetellä tänne viestejä. Näähän maksaa euron kappaleelta!" Mitä enemmän Raamatulle annetaan tilaa, sen parempi. Valitettavasti ateistit häiriköivät.
- IhanVapaasti
Ja tietysti kaikki harhaoppiset myös!?
- ei.lopeteta
Sopisiko sinulle joku toinen palsta paremmin. Valinnanvaraahan on.
- Lukekaapa
1. Kor. 11:19
"Täytyyhän teidän keskuudessanne olla puolueitakin, että kävisi ilmi, ketkä teistä kestävät koetuksen." Minun mielestäni tällä palstalla pärjää mainiosti, kun ei loukkaannu vastustajien pilkasta eikä maksa samalla mitalla takaisin. Jättää trollit ja muut herjaajat omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610