Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. 1234567... Missä tapahtuu?

Ilm. 1:7
    Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

Sak:
    12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
    12:11 Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.
    12:12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
    12:13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

Hoo:
    2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
    2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
    2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
    2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
    2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
    2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
    2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
    2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"

Jes:
    65:20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
    65:21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
    65:22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
    65:23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
    65:24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
    65:25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

Tiedät kyllä, että 1000-vuotinen sapatti koskee koko luomakuntaa. Herran pyhät, ml. vaivanajan marttyyrit, tulevat hallitsemaan maata 1000-vuotisen maailmanrauhan aikana.

Ilm:
    20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Todellakin. 7-vuotisessa vaivanajassa tullaan mestaamaan niitä, jotka eivät ota "merkkiä" oikeaan käteensä tai otsaansa. Tempaus on lähellä. Vaivanaika on lähellä. Herätkää! Kääntykää!
    https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fema+guillotines&tbm=vid
  2. Mitä tapahtuu?
  3. Kiitos Pekka-veli. Jumalan siunausta.
    http://www.youtube.com/watch?v=9vtT6F5ClBw
    Family keeps together:)
    http://www.mdais.com/MDA_Friends/

Genesis 28:14.
    And thy seed shall be as the dust of the earth, and thou shalt spread abroad to the west, and to the east, and to the north, and to the south: and in thee and in thy seed shall all the families of the earth be blessed.
    http://www.kingjamesbibleonline.org/Genesis-28-14/

Taakkahan tämä lihamme on.

Room. 7:24
    Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

Maalliset juhlat ovat takanamme ja taivaalliset juhlat edessämme. Iloitkaamme siitä.

Fil:
    1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
    1:22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
    1:23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
    1:24 mutta teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi.
    1:25 Ja kun olen tästä varma, niin minä tiedän jääväni eloon ja viipyväni kaikkien teidän luonanne teidän edistymiseksenne ja iloksenne uskossa,
    1:26 että teidän kerskaamisenne minusta olisi yhä runsaampi Kristuksessa Jeesuksessa, kun minä taas tulen teidän tykönne.
    1:27 Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti, että minä, tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, saan kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta,
    1:28 vastustajia missään kohden säikähtämättä; ja se on heille kadotuksen, mutta teille pelastuksen merkki, merkki Jumalalta.
    1:29 Sillä teidän on suotu, Kristuksen tähden, ei ainoastaan uskoa häneen, vaan myös kärsiä hänen tähtensä,
    1:30 teidän, joilla on sama taistelu, mitä näitte ja nyt kuulette minun taistelevan.
    http://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc
  4. :D
  5. ---. Jos olet ateisti, et voi olla kovin tieteellinen. Tosin. Nyt alkaa kuulua kummia. Rehelliset ateistit avaavat suunsa: "Tiedämme, ettei evoluutiota ole, muttemme voi uskoa Jumalaan." Kuten olemme havainneet, kaikki luomakunnassa tukee luomista ja Raamattua. Langennut maailma tarvitsee kutsun. Siteeraan sinua varten.

> Pelastavan Uskon Armolahja

Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:

Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
    http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm