Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Ok Keretti. Miksi Jumalan lapset puhuvat?

Ps. 116:10
    Minä uskon, sentähden minä puhun, minä, joka olin kovin vaivattu.

Luonnonlaki tämäkin: Kukaan ihminen ei pysty kääntämään ketään. Kääntäminen on Jumalan homma.

Joh. 3:3
    Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Room. 10:17
    Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Jumalan lapset ovat kylvöhommissa. Sanat putoavat erilaisiin maaperiin. Tärkeää noteerata ennenkuin aletaan puhua "kristityistä".

Mark:
    4:3 "Kuulkaa! Katso, kylväjä lähti kylvämään.
    4:4 Ja hänen kylväessään osa putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät sen.
    4:5 Ja osa putosi kallioperälle, jossa sillä ei ollut paljon maata, ja se nousi kohta oraalle, kun sillä ei ollut syvää maata.
    4:6 Mutta auringon noustua se paahtui, ja kun sillä ei ollut juurta, niin se kuivettui.
    4:7 Ja osa putosi orjantappuroihin; ja orjantappurat nousivat ja tukahuttivat sen, eikä se tehnyt hedelmää.
    4:8 Ja osa putosi hyvään maahan; ja se nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon ja kantoi kolmeenkymmeneen ja kuuteenkymmeneen ja sataan jyvään asti."
    4:9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon."
    http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.4.html

Pyyntöni. Lukekaa Raamattua ennenkuin lausutte mielipiteenne Raamatusta.
  2. Keretti. Jos tunnet uudestisyntyneitä Jumalan lapsia, käänny heidän puoleensa.

Joh. 3:3
    Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

Apt:
    16:25 Mutta keskiyön aikaan Paavali ja Silas olivat rukouksissa ja veisasivat ylistystä Jumalalle; ja vangit kuuntelivat heitä.
    16:26 Silloin tapahtui yhtäkkiä suuri maanjäristys, niin että vankilan perustukset järkkyivät, ja samassa kaikki ovet aukenivat, ja kaikkien kahleet irtautuivat.
    16:27 Kun vanginvartija heräsi ja näki vankilan ovien olevan auki, veti hän miekkansa ja aikoi surmata itsensä, luullen vankien karanneen.
    16:28 Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä."
    16:29 Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
    16:30 Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
    16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
    16:32 Ja he puhuivat Jumalan sanaa hänelle ynnä kaikille, jotka hänen kodissansa olivat.
    16:33 Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.
    16:34 Ja hän vei heidät ylös asuntoonsa, laittoi heille aterian ja riemuitsi siitä, että hän ja koko hänen perheensä oli tullut Jumalaan uskovaksi.
  3. Amen.
  4. Tatur. Kun katsoin ihmisiin, suutuin. Mutta kun katsoin Voideltuun Vapahtajaan, muutuin. Me olemme Adamin jälkeläisiä. Liha on synti. Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Jokainen lankeaa. Luonnonlaki. Raamattu on ainoa toivon ja tulevaisuuden antaja. Uskon 1000 vuotta kestävän maailmanrauhan alkavan 10 vuoden sisällä. Silloin lohikäärme on sidottuna.

Ilmestyskirja:
    20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
    20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
    20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

Langennut maailma eksyy ja eksyttää. Koulu ja valtamedia eksyttävät. Miksi? Koska Suomi luopui. "Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin."
    http://opsti.japo.fi/nwo.htm

Älä velkaannu (liikaa).

> Muualla kuin Raamatussa velanottoa vastustetaan harvoin. Velan oton vastustus ei ole poliittisesti korrektia. Verotuksessakin velanottoa suositaan säästämisen kustannuksella. Jos moni ei kiinnittänyt huomiota APU-lehdessä 03.03.1995 julkaistuun artikkeliin "Kuka on nukkunut sängyssäni" ei siis ole mikään ihme, sillä niin harvoin asiasta puhutaan. Nekin kaksi Yhdysvaltain presidenttiä, jotka velanottoa yrittivät vastustaa, tapettiin. Samoin kävi sille Romanian presidentille, jonka aikana Romania maksoi pois ulkomaiset lainansa.

Velasta maksetaan korkoa. Korkotuloista muodostuvat ne pääomatulot, joilla maailmantaloutta pyöritetään. Pääomilla käydään sotia, ja ostetaan sieluja ja sanomalehtiä sekä kaadetaan hallituksia. Muutkin, kuin Rotschildit ovat todenneet, että hälläväliä, mikä puolue on vallassa, kunhan raha pysyy meillä. Rahan edessä kaikki pakanat ovat polvillaan.

Pakanoille raha on Jumala, sillä he eivät usko Jeesuksen sanaan, jonka mukaan etsimällä ensin Jumalan valtakuntaa kaikki hyvä tulee perässä ihan kuin Manulle illallinen. Raamatun kirjoittajat varoittavat ahneudesta, kts. Lk 12:15. Ahneus on epäjumalanpalvelusta ja se rinnastetaan murhiin, huoruuteen ja muihin vastaaviin ominaisuuksiin, kts. Mark 7:21-23 ja Kol 3:5. Ahneista ihmisistä sanotaan, etteivät he peri Jumalan valtakuntaa, kts. Ef 5:5 ja 1.Kor 6:10. Ehtoollisyhteyttä ahneitten kanssa ei tule harjoittaa, kts. 1.Kor 5:10-11. <
    http://opsti.japo.fi/nwo/velkaa.htm

(Yli)velkainen kansa ei ole itsenäinen kansa.

- Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä? Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, noin minuutissa, Suomen velka kasvoi noin 12 400 eurolla.
    http://velkakello.fi/
  5. Lähetä... Miksi juot? Pakenetko todellisuutta? Oletko jo kyllästynyt turhaan rahanmenoon ja kankkusiin? Hyvä homma. Sinulla saattaa olla etsikko päällä. Paras ystävämme on näin lähellä. Tässä on todistukseni.

Toki olet täällä vain pilkkaamassa. Koska Luojaamme ei voi kumota, tiedät Hänen tietävän kaikki ajatuksesi. Jokaisella on salaisuuksia, joita ei forumeilla kerrota. Luojamme tietää nekin. Ymmärtänet, ettei olemattomuus luo. Siispä Jumala on. Hyvä homma. Meillä on auttaja.

Ps. Vaikutat uudelta täällä. Ellet ole uusi, kertoisitko millä nimimerkillä olet keskustellut kanssani aiemmin?
  6. Tuo oli Ratille.