Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Mikä/kuka+on+Allah+oikeesti?+Ei+se+ainakaan+elävä+Jumala+ole.
  2. missä+se+on+?
  3. evoluutiota+ei+ole
  4. evoluutiota+ei+ole
  5. OPPIA+TÄSTÄENSIN1Tess:4:13 Mutta+me+emme+tahdo+pitää+teitä,+veljet,+tietämättöminä+siitä,+kuinka+poisnukkuneiden+on,+ettette+murehtisi+niinkuin+muut,+joilla+ei+toivoa+ole.+4:14 Sillä+jos+uskomme,+että+Jeesus+on+kuollut+ja+noussut+ylös,+niin+samoin+on+Jumala+Jeesuksen+kautta+myös+tuova+poisnukkuneet+esiin+yhdessä+hänen+kanssaan.+4:15 Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+4:16 Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+4:17 sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+4:18 Niin+lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla.SITTENJuud:1:14 Heistäkin+Eenok,+Aadamista+seitsemäs,+on+ennustanut,+sanoen:+"Katso,+Herra+tulee+tuhannen+tuhansine+pyhinensä+1:15 tuomitsemaan+kaikkia+ja+rankaisemaan+kaikkia+jumalattomia+kaikista+heidän+jumalattomista+teoistansa,+joita+he+jumalattomuudessaan+ovat+tehneet,+ja+kaikesta+julkeasta,+mitä+nuo+jumalattomat+syntiset+ovat+häntä+vastaan+puhuneet."Matt:25:31 Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+ja+kaikki+enkelit+hänen+kanssaan,+silloin+hän+istuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+25:32 Ja+hänen+eteensä+kootaan+kaikki+kansat,+ja+hän+erottaa+toiset+toisista,+niinkuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+25:33 Ja+hän+asettaa+lampaat+oikealle+puolelleen,+mutta+vuohet+vasemmalle.+25:34 Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+valtakunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+25:35 Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juoda;+minä+olin+outo,+ja+te+otitte+minut+huoneeseenne;+25:36 minä+olin+alaston,+ja+te+vaatetitte+minut;+minä+sairastin,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa;+minä+olin+vankeudessa,+ja+te+tulitte+minun+tyköni.'+25:37 Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+ja+ruokimme+sinua,+tai+janoisena+ja+annoimme+sinulle+juoda?+25:38 Ja+milloin+me+näimme+sinut+outona+ja+otimme+sinut+huoneeseemme,+tai+alastonna+ja+vaatetimme+sinut?+25:39 Ja+milloin+me+näimme+sinun+sairastavan+tai+olevan+vankeudessa+ja+tulimme+sinun+tykösi?'+25:40 Niin+Kuningas+vastaa+ja+sanoo+heille:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaikki,+mitä+olette+tehneet+yhdelle+näistä+minun+vähimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.'+25:41 Sitten+hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+tyköäni,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.
  6. ihmisjärkeilyä
  7. Ruuti:+"Helluntaiopissa+ihminen+antaa+pahat+tekonsa+syntiuhriksi.+Mihin+Raamatun+sanaan+tuo+perustuu+jää+ihmettelyn+aiheeksi."PELASTUSRoom:10:9 Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+10:10 sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.10:11 Sanoohan+Raamattu:+"Ei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+joudu+häpeään."+10:12 Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+10:13 Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu."+10:14 Mutta+kuinka+he+huutavat+avuksensa+sitä,+johon+eivät+usko?+Ja+kuinka+he+voivat+uskoa+siihen,+josta+eivät+ole+kuulleet?+Ja+kuinka+he+voivat+kuulla,+ellei+ole+julistajaa?+10:15 Ja+kuinka+kukaan+voi+julistaa,+ellei+ketään+lähetetä?+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Kuinka+suloiset+ovat+niiden+jalat,+jotka+hyvää+sanomaa+julistavat!"+10:16 Mutta+eivät+kaikki+ole+olleet+kuuliaisia+evankeliumille.+Sillä+Esaias+sanoo:+"Herra,+kuka+uskoo+meidän+saarnamme?"+10:17 Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.+Pahantekijä+uskoi+ja+pelastui.+Häneltä+taisi+jäädä+vesikaste+väliin.Luuk:23:38 Oli+myös+hänen+päänsä+päällä+kirjoitus:+"Tämä+on+juutalaisten+kuningas."+23:39 Niin+toinen+pahantekijöistä,+jotka+siinä+riippuivat,+herjasi+häntä:+"Etkö+sinä+ole+Kristus?+Auta+itseäsi+ja+meitä."+23:40 Mutta+toinen+vastasi+ja+nuhteli+häntä+sanoen:+"Etkö+sinä+edes+pelkää+Jumalaa,+sinä,+joka+olet+saman+rangaistuksen+alainen?+23:41 Me+tosin+kärsimme+oikeuden+mukaan,+sillä+me+saamme,+mitä+meidän+tekomme+ansaitsevat;+mutta+tämä+ei+ole+mitään+pahaa+tehnyt."+23:42 Ja+hän+sanoi:+"Jeesus,+muista+minua,+kun+tulet+valtakuntaasi."+23:43 Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Totisesti+minä+sanon+sinulle:+tänä+päivänä+pitää+sinun+oleman+minun+kanssani+paratiisissa."