Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

1. Halloweeta kaikille ystäville ympäri koko Suomen maan

toivottelen.. Ja pyhäinpäivän jatkoja niille jotka muistaa..
    Etsintäkuulutus
    0
    120
  2. Viikko puolessa

niin se vain tämäkin viikko on alkanut kulkemaan.. ruusupensaan- ja marjapensaan oksia siivotessa.. Perunanvarsia ei vi
    Ryhmät
    2
    119
  3. Juhannusta

myös kaikille Haapavetisille ja Oulaistelaisille..
    Haapavesi
    3
    119
  4. Ja sitten kysymystä lisää

miksi minun kaikki kirjoitukset joku kaivaa oikein raivon vimmassa ja linkittää ne tuohon y hteenkin ketjuun?
    50 plus
    0
    119
  5. Olishan se kiva jos olis jotain

hommaa.. kuluisi päiväkin paremmin.. töitä oon etsinyt tämän oulun läänin alueen etelä osista.. ja etsin yhä.. Olis ki
    Töitä haetaan
    0
    118
  6. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille

ihan tasapuolisesti.. Kesä tulee ja hyttysiä..
    0
    117
  7. Korvenkukalle pyyntö

poistaisitko kirjoituksen Tuska.. kaikkine niihin sisältyvine viesteineen pois tältä keskustelu palstalta. Kiitos jo et
    50 plus
    1
    117
  8. Positiivista energiaa talous-, atk-koulutus-, ja vakuutus- ym.

Omaan monipuolisen työ- ja koulutuselämän taustan, nämä kaikki työtehtävät ovat antaneet minulle kokemusta niin asiakasp
    Töitä haetaan
    0
    116
  9. Kaikille

minua voi tulla katsomaan.. minä en ole hukassa.. Minä olen ihminen, se sama ihminen joka tekee lapiolla perunamaata, la
    50 plus
    0
    115
  10. Juhannus paremmalla puolella

tästä alkaen yöt taas pitenee kun syksyä kohti mennään.. Nyt on vuorokauden valoisuus aika pisimmillään.. siitä se sitte
    50 plus
    4
    115
  11. Huomenia

Pitkästä pitkästä aikaa.. Niin se tuo aika vain tuppaa kulumaan.. Mittees tänne kuuluu ? Minä tuossa kattelin että ul
    50 plus
    1
    114
  12. Jokaisessa ihmisessä

piilee kaipuu äärettömään onneen Meditaatio on tie löytää sisäinen tasapaino ja harmonia, sisäisen voiman löytäminen ja
    50 plus
    0
    113
  13. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

Kerran on vuodessa sellainen päivä, et haihtuu äideiltä huolen häivä. Kukkia, kakkuja, soittokin riittää, kunhan saa vaa
    0
    112
  14. Lämmintä syksyyn alun viikonloppua

teille jokaiselle.. Luonto on kääntymässä syksyyn ja pian tulevaan talveen.. Lyhyt on suomen kesä, syksyn värit luonnoss
    50 plus
    6
    111
  15. LEMMEN HERKKU

Ainekset: Runsas hyppysellinen sydämen lämpöä, iso hitunen hymyä, 100 sylillistä ystävyyttä, 1000 lämmintä ajatusta, iso
    50 plus
    1
    110
  16. Hyvää itsenäisyyspäivää !

Suomi viettää taas kerran itsenäisyyspäivää ja Suomi -neito täyttää 92 vuotta. Tuon ajan Suomen maa on ollut itsenäinen.
    50 plus
    1
    109
  17. Ja edelleen töitä haen

kokemusta ja koulutustani vastaavaa työtä, jossa on ao. alalla voimassa TES.. Soittele, mikäli haluat tietää minusta li
    Töitä haetaan
    0
    107
  18. Elämän Kultaisia Sääntöjä…

Jos avaat lukon, lukitse se. Jos rikot sen, myönnä se. Jos et osaa korjata sitä, kutsu joku joka osaa. Jos lainaat sitä,
    50 plus
    1
    106
  19. Hei

haen edelleen töitä, siis pohjatuntipalkkaan perustuvaa työtä Oulun läänin etelä osien alueelta. Olen tällä hetkellä pä
    Töitä haetaan
    0
    106
  20. Linkkejä puutarhanhoitoon ja aivohalvaukseen

Käykää lukemassa ao. linkkien kautta löytyvä tieto. http://puutarha.net/index.asp?s=/artikkelit/1175/kuusiaidan leikkaa
    1
    106