pirkkohie

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]
Aloituksia
257
Kommenttia
319
Nalle Puhin ajatelmia.. jotka soveltuu jokaiselle
Monet ihmiset tulevat ja menevät elämäsi aikana, mutta vain tosi ystävä jättää jälkensä Sinun sydämeesi. Tutki itseäsi,66341Tuntemattoman ajattelijan v. 1692 Saint-Paulin katedraalin seinälle kirjoittamat elämänohjeet.
Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha onkaan hiljaisuudessa. Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien76163Miten halvaus saadaan pois
Voisiko joku kertoa miten halvaus saadaan pois ihan kokonaan.. eli ihminen siihen tilaan joka oli ennen halvaantumista..122688Käykää katsomassa ihmisiä
kulkekaa sairaaloissa ja vanhainkodeissa.. siellä näette sen todellisuuden.. Minä itse olen erään aivoverenvuotoon sa462481Toisen ihmisen arvostus
Missä se näkyy nykypäivänä.. missä näkyy se että arvostaa toista ihmistä.. Mä olen monesti ajatellut sitä.. Moni kaipa212339Rakkaus
Mitä on rakkaus, se on voimista suurin, sulattaa se paksuimmankin muurin. Rakkaus ja ystävyys ei ehkä pyöritä maailmaa732261onnittelu kaikille suomen isille
Hei, onnittelut kaikille suomalaisille miehille jotka ovat isiä..02092Voiko kokolattiamattoa paikata?
Kysymys, johon toivon saavani vastauksen.171893Haetaan opetusalan töitä
Hei, olen toiminut usean vuoden ajan kouluttajana.. haen kyseisen alan töitä.. Ota minuun yhteyttä.181878- 01831
- 01803
Kahvikehrät
Raaka-aineet: 150g voita 6 dl vehnäjauhoja 50g tuorehiivaa (tai n.1½ pussia kuivahiivaa) 3/4 dl maitoa (kylmää) 2 kanan01742Apua, peruna pitäs saada maahan
tulisitko auttamaan.. mieheni halvaantui viime vuonna.. hänen paranemisensa taitaa viedä aikaa.. koskapa ei vieläkään kä281585ICH + hemipareesi
Miten kyseinen sairaus parannetaan? Niin että ihmisestä tulee jälleen se sama ihminen joka oli ennen tuota sairastumista21415Yksityislääkärit.. kenellä on varaa
Ei, työttömillä, eläkeläisillä, vanhuksilla, sairailla ja vammaisilla ole varaa yksityislääkäreihin..mutta hekin ovat ih311259Oulun eteläisen alueen kokonaisvaltainen yhteistyö
Tuo kun toteutuu, niin jokaiselle riittää jotakin.. on työtä ja toimeentuloa itse kullakkin.. me olemme kaikki ihmisiä..201253Vammaiset ja sairaat sekä vanhukset
Hei, millainen tämä suomalainen yhteiskunta on.. Ennen vanhukset olivat kunnioitettuja.. heitä kunnioitettiin heidän el371240Mietteitä ystävästä
Mietin oletko ystäväni, mietin ja mietin.. Ystävä on ihminen joka elää mukana.. on toisen tukena, kannustaa ja lohduttaa161232Aivoverenvuoto on vakava sairaus
Aivojen sisäisellä verenvuodolla - seuraavassa lyhyesti aivoverenvuodolla - tarkoitetaan tilannetta, jossa aivokudoksen511171MIETTEITÄ RAKKAUDESTA
Rakkautta ei mitata sanoilla, sitä ei mitata teoilla. Rakkauden voi vain tuntea, kun sydän huutaa ja räjähtää seinämistä11111