Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

1. Nalle Puhin ajatelmia.. jotka soveltuu jokaiselle

Monet ihmiset tulevat ja menevät elämäsi aikana, mutta vain tosi ystävä jättää jälkensä Sinun sydämeesi. Tutki itseäsi,
    Ikäryhmät
    6
    6341
  2. Tuntemattoman ajattelijan v. 1692 Saint-Paulin katedraalin seinälle kirjoittamat elämänohjeet.

Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha onkaan hiljaisuudessa. Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien
    50 plus
    7
    6163
  3. Miten halvaus saadaan pois

Voisiko joku kertoa miten halvaus saadaan pois ihan kokonaan.. eli ihminen siihen tilaan joka oli ennen halvaantumista..
    Lääketiede
    12
    2688
  4. Käykää katsomassa ihmisiä

kulkekaa sairaaloissa ja vanhainkodeissa.. siellä näette sen todellisuuden.. Minä itse olen erään aivoverenvuotoon sa
    50 plus
    46
    2481
  5. Toisen ihmisen arvostus

Missä se näkyy nykypäivänä.. missä näkyy se että arvostaa toista ihmistä.. Mä olen monesti ajatellut sitä.. Moni kaipa
    50 plus
    21
    2339
  6. Rakkaus

Mitä on rakkaus, se on voimista suurin, sulattaa se paksuimmankin muurin. Rakkaus ja ystävyys ei ehkä pyöritä maailmaa
    50 plus
    73
    2261
  7. onnittelu kaikille suomen isille

Hei, onnittelut kaikille suomalaisille miehille jotka ovat isiä..
    Isänpäivä
    0
    2092
  8. Voiko kokolattiamattoa paikata?

Kysymys, johon toivon saavani vastauksen.
    17
    1893
  9. Haetaan opetusalan töitä

Hei, olen toiminut usean vuoden ajan kouluttajana.. haen kyseisen alan töitä.. Ota minuun yhteyttä.
    Opetustyö
    18
    1878
  10. Nimipäiväonnittelut

kaikille tuntemilleni Markku, Markus ja Marko-nimisille..
    Onnittelut
    0
    1831
  11. Hyvää äitienpäivää !

Kaikille äideille kautta maan.
    Äitienpäivä
    0
    1803
  12. Kahvikehrät

Raaka-aineet: 150g voita 6 dl vehnäjauhoja 50g tuorehiivaa (tai n.1½ pussia kuivahiivaa) 3/4 dl maitoa (kylmää) 2 kanan
    Leivonnaiset
    0
    1742
  13. Apua, peruna pitäs saada maahan

tulisitko auttamaan.. mieheni halvaantui viime vuonna.. hänen paranemisensa taitaa viedä aikaa.. koskapa ei vieläkään kä
    Pohjois-Pohjanmaa
    28
    1585
  14. ICH + hemipareesi

Miten kyseinen sairaus parannetaan? Niin että ihmisestä tulee jälleen se sama ihminen joka oli ennen tuota sairastumista
    Neurologia
    2
    1415
  15. Yksityislääkärit.. kenellä on varaa

Ei, työttömillä, eläkeläisillä, vanhuksilla, sairailla ja vammaisilla ole varaa yksityislääkäreihin..mutta hekin ovat ih
    50 plus
    31
    1259
  16. Oulun eteläisen alueen kokonaisvaltainen yhteistyö

Tuo kun toteutuu, niin jokaiselle riittää jotakin.. on työtä ja toimeentuloa itse kullakkin.. me olemme kaikki ihmisiä..
    20
    1253
  17. Vammaiset ja sairaat sekä vanhukset

Hei, millainen tämä suomalainen yhteiskunta on.. Ennen vanhukset olivat kunnioitettuja.. heitä kunnioitettiin heidän el
    50 plus
    37
    1240
  18. Mietteitä ystävästä

Mietin oletko ystäväni, mietin ja mietin.. Ystävä on ihminen joka elää mukana.. on toisen tukena, kannustaa ja lohduttaa
    50 plus
    16
    1232
  19. Aivoverenvuoto on vakava sairaus

Aivojen sisäisellä verenvuodolla - seuraavassa lyhyesti aivoverenvuodolla - tarkoitetaan tilannetta, jossa aivokudoksen
    51
    1171
  20. MIETTEITÄ RAKKAUDESTA

Rakkautta ei mitata sanoilla, sitä ei mitata teoilla. Rakkauden voi vain tuntea, kun sydän huutaa ja räjähtää seinämistä
    50 plus
    1
    1111