Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
naispalleroinen
profiilit
naispalleroinen
naispalleroinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh mototerapia. Niin tuo terapiakehoitus oli tosiaan tyypille joka kommentoi ilmiantoaan ensimmäiseen viestiini tässä ketjussa. Aloittaja ei tarvitse terapiaa. 😊
13.06.2023 19:34
Tuossa kommenttini välissä oli törkyviesti joka katosikin pois.
12.06.2023 22:01
Oijoi kerran moottopyörän selässä olleena totean että se oli ihanaa! 😍
12.06.2023 21:30
Väsyneenä ei ajatus ole kulkenut sujuvasti, kun se noin epäselväksi on lukijalle käynyt. Siispä laulun sanat eivät täsmää, koska tiedän täsmällisesti mitä ikävöin enkä vain jotakin epämääräistä. Minun ei tarvitse todistella kenellekään anonyymille hahmolle asioitani
12.10.2022 21:58
Kas en huomannut että onkin vanha ketju, kun oli ensimmäisten joukossa tuossa. Sanoinhan että en ole paljonkaan näitä lukenut.
Unohdetaan siis kommenttini. 🤭
08.10.2022 15:47
Hienoa runoilua ollut näissä ketjuissa mitä olen joitakin nähnyt. Pakko kehaista! 😊 Nyt en jaksanut kaikkia kommentteja lukea, varsinkin kun ne on yhdelle naiselle tarkoitettu, joten olen vain turhaa yleisöä. Totean näin naisimmeisenä, että yleensä asiat on selvitettävissä ennemmin tai myöhemmin. Positiivisella mielellä vaan etiäppäin!
Sitä en vaan ymmärrä, että jos yhteys on oikean ihmisen kanssa löytynyt, niin MIKSI tänne miinakentälle palaatte?!? 🤔
08.10.2022 15:29
Minusta teksti on kivasti kirjoitettu, sillä sieltä löytyy rakkautta hauskasti muotoiltuna. Olisi typerää vertailla onko joku toinen viisaampi kuin toinen ja on olemassa paljon muutakin viisautta kuin kirjaviisaus. Jokainen ihminen on tavallaan uniikki ja erilainen mutta kuitenkin monessa asiassa ihan joukkomassaa.
Toisten ihmisten ajatukset kulkee suoraa linjaa kuin junanraiteet ja toiset taas ajatuksiltaan ovat kuten minä - sellainen rönsyilevä mansikka. Joten ymmärrän aloituksen pointin oikein hyvin, kun ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun minultakin on kysytty "Mitä tarkoitat?" ja se onkin oikein hyvä juttu, että asia selviää ennen kuin nenä menee kippuraan.
Yhteenvetona tämä aloitus sai hymyn kasvoille. 😊
18.09.2022 10:13
Iltaa+ja+yötä+tutulle+miehelle!+🤭
Minusta+tuossa+on+erittäin+paljon+järkeä,+koska+tutustuessa+jännittäminen+katoaa+ja+keskustelu+on+luontevampaa...+Ja+ihan+vinkkinä,+että+mikäli+stressi+kuormittaakin,+niin+ihmisillä+on+suu+myös+puhumista+varten.+Että+varmasti+osaa+kertoa+mikäli+olisit+kuormittava+-+senkin+höpsö!+😊
28.08.2022 22:17
Paikanpäällä+vai+sohvalta+katsottuna?+🤔+Itselläni+on+mennyt+rallit+täysin+sivu+suun+mitä+nyt+otsikoita+ohimennen+lehdistä+nähnyt.+Pitäisi+olla+nukkumassa+vaan+nukkumatti+taisi+eksyä+matkalla+luokseni.+
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+minulta+sinulle
07.08.2022 01:15
Surullisia+ajatuksia+sinulla+mistähän+lienee+tulleet...
Tuskin+mikään+on+muuttunut+tai+korkeintaan+heijastuksia+sinun+käyttäytymisestäsi+🤔
Uskoisin+näin
Menehän+hyvillä+mielin+nukkumaan,+jos+huomenna+paistaisi+vähän+aurinkokin
Toivon+oikein+kauniita+unia+ja+rakkauden+kuvia
09.04.2022 00:42
Vielä+hetki+hereillä+ennen+kuin+mieli+rauhoittuu+unta+ottamaan.+Pitkästä+aikaa+satuin+tänne+lukemaan+kun+mieli+tehnyt+tänään+kunnon+tepposet+ja+eräs+kaksilahkeinen+pyörinyt+mielessäni+itsensä+pyörryksiin+😄
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+itse+kullekin+ja+erityisesti+yhdelle+😋
19.10.2021 00:15
Asia+on+juuri+noin+kuin+vastasit.+En+olisi+paremmin+osannut+sanoa.
09.07.2021 12:05
Suloista+kerrassaan.+Vähän+kuin+uneton+Seattlessa
02.10.2020 15:43
Ai+on???+Varmaan+jotain+toista+kuitenkin.+Vaan+on+ollut+ikävä+yhtä+minullakin.
02.10.2020 04:13
Jatkan+vielä+että+ajatukset+johti+tänne+lukemaan
02.10.2020 04:03
Pitkästä+aikaa+palleroinen+paikalla...+näin+yöaikaan+Juu.+Toivottavasti+kohta+puolin+uni+maistuu
02.10.2020 04:00
Väsyttää+tooooosi+paljon+mutta+ei+tuu+uni.+Kaunis+kappale...
02.10.2020 03:51
Nettikirjeenvaihto???+Miksi+kukaan+haluaisi+oikean+yhteyden+sijaan+sellaista...+en+ymmärrä.
17.08.2020 16:01
Entäpä+sitten+kun+palsta+on+luonut+sillan+välille+mutta+toinen+jatkaa+viestejä+palstalle,+koska+jännittää+laittaa+niitä+suoraan+syystä+tai+toisesta...+ja+näin+ollen+ollen+höpöttelee+ihan+kenen+tahansa+tuntemattoman+kanssa+juttuaan+viikosta,+kuukaudesta,+vuodesta+toiseen...+Ehkä+toinen+kyllästyy+ja+antaa+olla,+koska+toinen+jumittunut+palsta+maailmaan.+Silta+lahoaa+ulkomaailmassa+mutta+onko+se+kummankaan+vika?
24.09.2019 10:05
Leikkii+minulla+kuin+kissa+hiirellä.
31.08.2019 20:34
1 / 2