On pitkä aika siitä kun tänne kirjoitin. Ei ole ollut sanoja, vaikka oletkin joka päivä ajatuksissani mukana kulkenut. Pieniä asioita joita putkahtelee päähäni milloin mistäkin joka sinusta vähänkin muistuttaa ja niitä asioita on paljon. Muistan sinusta kengänkoosta kasvojesi yksityiskohtiin ja kaikkea siitä väliltä.
En tiedä miksi olen hereillä kun väsyttää kyllä. Uni vain karkasi. Itkin tuossa hetki sitten kun oli huono olla. Kuuntelin musiikkia ja ajattelin niitä sanoja joilla olet minua piristänyt huonoina hetkinä. Kiitos ❤️
Sanoja sinne tänne kun olet nukkumassa tai ainakin sinun pitäisi olla. Ehkä kohta minäkin.
Yön ajatuksia
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun alkaa näkemään asioita toisen silmin, että mitähän se nyt tästä ajattelis ja tähän heittäisi, niin siitä on tullut jo aika tärkeä. Ja yrittää vastata parhaansa mukaan. Kun näkee itsensä toisen silmin, siinä vähän kuin syntyy uudelleen, tai ainakin yrittää tulla edes hieman paremmaksi siinä elämässään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259