Tunteet kännyyn vai

Anonyymi

Palstalle? Mitä ajattelisit, jos hän viestisi tunteensa palstalle vaikka numerosi kännystänsä löytyy?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei palstalle!
      Toisaalta, mä tiedän täysin varmuudella ettei tunteita oo sillä ihmisellä, niin eipä sillä oikeastaan merkitystä ole

• Anonyymi

Huhheijaa - mä ainakin todella yllättyisin miehen kännykkääni lähettämästä viestistä ,sillä luulen hänen olevan täysin tietämätön ihastumisestani häneen...
      Joo ..näimme tänään

• Mun tuskin tarttee kantaani enää toistaa? Luulen että se on aika selväksi tullut täällä., mutta jos nyt vielä kerran:

Tämä on yleiseen keskusteluun tarkoitettu keskustelupalsta. Tarkoitus on puhua yleisellä tasolla asioista. Välienselvittelyt hoidetaan niin kuin normaalit ihmiset hoitaa. Ko. henkilön kanssa kahden kesken. Koko suomen kanssa käyty välienselvittely ei johda mihinkään ja kaiken lisäksi osoittaa epäkunnioitettavuutta ko. henkilöä kohtaan jota asia koskee. Hänen kuuluisi ensimmäisenä saada kuulla eikä vasta viimeisenä.

• Anonyymi

Niin kauan kuin muualla ei ole yhteyttä pitäisin vain inhimillisenä. Uskoo ettei mua kiinnosta, on ujo, ei uskalla kertoa suoraan... Voi olla mitä vain. Mut jos muualla ollaan lämpimissä väleissä niin silloin en ehkä ymmärtäisi. Toisaalta, meitä on niin erilaisia.

• Anonyymi

Normaali itsesäätely.

• Anonyymi

Jos asia olisi noin yksinkertainen, ei tällä palstalla olisi viestejä. Joskus oikeaa hetkeä IRL on haettava.

Ei se minua loukkaa, jos joku täällä viestii tunteitaan. Tunteiden pohtiminen ”ääneen” kirjoitettuna, voi saada ymmärtämään mitä itse haluaa kumpaankin suuntaan. Ei se pahaksi ole.

Itse olen tunteeni kertonut viestillä, tosin loivennettuna. En kadu eikä tuosta mitään pahaa seurannut. Suosittelen muillekin kun on sen aika.

• Anonyymi

Olet kuvottava P!

• Anonyymi

Enpä oo P! Ohi meni.

• Anonyymi

puhelimeen haluaisin :)

• Anonyymi

Ajattelisin, että hän on varattu eikä oikeasti halua minua elämäänsä.

• Anonyymi

Tai sitten ajattelee, että sinä ajattelet, että on varattu eikä halua sinua elämäänsä. Asiat ja tunteet on mutkikkaita, ja monet meistä epävarmoja, vaikka yrittävätkin antaa itsevarmaa kuvaa.

• Anonyymi

Viestiköön kukin vaikka kuu -ukoille, jokaisen oma valinta mitä tekee ja mitä ei tee.

• Anonyymi

Ei palstallekaan viestittynä olisi mielestäni paha. Suoraan kännyyn toki olisi parempi.

• Leikkii minulla kuin kissa hiirellä.

• Anonyymi

Mieluummin puhelimeen kuin palstalle.
      Sitten voi vastata kiinnostaa tai ei.
      Jos vastaa ei, se myös loppuu siihen.

• Anonyymi

Juuri noin.

• Anonyymi

Vastaamattomuus = ei ?

• Anonyymi

On. On epäempaattisen tai huonokäytöksinen ihmisen ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaamattomuus = ei ?

Ei ole. Sano se selvästi näin :EI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaamattomuus = ei ?

Tietenkin se on ei

• Anonyymi

Vastaamatta jättäminen on moukkamaista. Kiitos, mutta ei kiinnosta enää tms. on ihmisen kirjoitusta toiselle. Vastaamattomuus= itsekeskeisen, huonokäytösisen, aina oikeassa olevan ihmisen toimintamalli ja merkki paskasta itsetunnosta ...todennäköisesti myös parisuhteet ovat kaatuneet ja tulevat kaatumaan juurikin tuollaiseen käytökseen. Piste.

• Mun mielestä palsta on myös paikka jossa saa omat yksipuoliset tunteensa purkaa harmittomasti. Eikä kukaan muu voi toisen ihmisen tunteita määrätä tai lopettaa, kieltää palstailua tms.

• Anonyymi

Miksi P olet niin kuvottava alkoholisti ? Petätkin ja roikotat!

• Anonyymi

Kännyyn kaikki tunteet ym.

• Anonyymi

Jos kyseessä ois vuosia jatkunut pallottelu niin sanoisin että täysin pimeetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      431
      2550
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2266
    3. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      135
      1935
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      99
      1919
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      471
      1918
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1484
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      238
      1124
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1044
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      882
    10. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      24
      793
    Aihe