Olen vieläkin hämilläni.
Miksi muutuit yhtäkkiä kylmäksi minua kohtaan?
Tiedän että sinulla on tunteita minua kohtaan.
Vai onko se naisen luonne sellainen?
Hämilleen mennyt mies
Miksi muutuit
119
3562
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saisin tilaisuuden, niin kertoisin. Et varmaan kylläkään ole hän.
- Anonyymi
Olen valmis ottamaan hänet vastaan milloin tahansa. Hän vain itse valitsi vaikenemisen tien, kun en halunnutkaan olla vain leikkikalu.
- Anonyymi
Tuo on tosi väärin sanottu, kun miehellä onkin oikeat tunteet sinua kohtaan. Luulet, että kohtasit pettäjän, mutta kohtasit sinuun rakastuneen miehen. Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tosi väärin sanottu, kun miehellä onkin oikeat tunteet sinua kohtaan. Luulet, että kohtasit pettäjän, mutta kohtasit sinuun rakastuneen miehen. Mies sivusta.
Sittenhän mies voisi olla suoraan yhteydessä ja kertoa kaiken tuon...ikävääkin voisi helpottaa🤗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julmaa on meininki joka tapauksessa. En tarvitse karaistusta. Herkkä keho ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julmaa on meininki joka tapauksessa. En tarvitse karaistusta. Herkkä keho ei ole leikin asia.
Minä tarvitsen karkean näkkileivän. Hyvinvyvin karkian,suolenpala päälle. Hyvinvyvin suolainen suolenpätkä.
Vai tarvitsenko?
KYTÄT!!!!!!##
Sanko, myös sanko.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=ed3PFYVtha8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sivusta oletko ajatellut jos kertoisit kohteellesi tuon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sivusta oletko ajatellut jos kertoisit kohteellesi tuon
Minäkin haluaisin kuulla tuon, jos olisin kohteesi💋
- Anonyymi
Emminä tiedä, jos sellainen olenkin??
En kyllä.... no, mielestäni nytkään....
Mutta pyörtyä ja kaatua meinasin äsken ulkona .
Keli nyt sellainen että parempi pysyä sisällä.... - Anonyymi
Olen matkustanut ulkomaille, netti ei toimi.
- Anonyymi
Naiset on vaikeita mutta niiiiiiiin on miehetkin, viime päivien tapahtumien perusteella, olen jopa yllättynyt, ovet paukkuu😂😂..niskoja nakellaan, suututaan sellaisestakin mistä ei edes itse tajua.. mutta oikeastaan on kiva katsoo vierestä, kun tälläistä ennen nähnyt..
- Anonyymi
Se mies kun on sellainen höpö!
- Anonyymi
Ehkä joku mustamaalasi sinut hänelle. Itsellä ainakin herää epäily aina, jos toisen käytös muuttuu hetkessä toiseksi ilman selkeää syytä. Pettymyksiä kokenut ja epäileväisempi tulevaa kohtaan nykyisin. Naiset osaa olla pirullista, jos olet jonkun mielen pahoittanut aiemmin tahtomattasi.
- Anonyymi
Tämäkin totta, mutta aina kannattaa itse tehdä päätelmät toisesta ihmisestä, aina ei henkilökemia kaikilla pelaa. Se mikä ei pelaa toisella voi toisella pelatakki. Näitä kyllä riittää tosi paljon, onneks ite ei koskaan kuuntele muita, aina ohitan muiden mielipiteet ja itse mietin mikä hän on ...ja joo kyllä naiset on tollaisii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin totta, mutta aina kannattaa itse tehdä päätelmät toisesta ihmisestä, aina ei henkilökemia kaikilla pelaa. Se mikä ei pelaa toisella voi toisella pelatakki. Näitä kyllä riittää tosi paljon, onneks ite ei koskaan kuuntele muita, aina ohitan muiden mielipiteet ja itse mietin mikä hän on ...ja joo kyllä naiset on tollaisii.
Juuri noin se on. En perusta mielipiteitäni muiden sanomisille, vaan omien ajatusteni ja kokemuksieni mukaan. Aika samalla tavalla olen toiminut. En ole huomioinut niitä, joita en koe elämääni tarvitsevan. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa. Kavereiksi hyväksyn ne ihmiset jotka tunnen hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on. En perusta mielipiteitäni muiden sanomisille, vaan omien ajatusteni ja kokemuksieni mukaan. Aika samalla tavalla olen toiminut. En ole huomioinut niitä, joita en koe elämääni tarvitsevan. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa. Kavereiksi hyväksyn ne ihmiset jotka tunnen hyvin.
Olen kauhuissani läheisriippuvuuksista, esim. Ollaan väenvängällä suhteessa, joka ei oo hyväksi, joka ei toimi..tiiän niiiiin monta. Nautin itse yksinolemisesta niin paljon, etten voi aina ymmärtää näitä. Mitä toisen sanomisiin jostain ihmisestä, mulle on ihan yks lysti mitä joku sanoo jostain, yrittäen vaikeuttaa ihmissuhteita, itse kun tekee päätöksen ja mielipiteet on kaikista parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kauhuissani läheisriippuvuuksista, esim. Ollaan väenvängällä suhteessa, joka ei oo hyväksi, joka ei toimi..tiiän niiiiin monta. Nautin itse yksinolemisesta niin paljon, etten voi aina ymmärtää näitä. Mitä toisen sanomisiin jostain ihmisestä, mulle on ihan yks lysti mitä joku sanoo jostain, yrittäen vaikeuttaa ihmissuhteita, itse kun tekee päätöksen ja mielipiteet on kaikista parasta.
Ei suhteesta lähteminen oo helppo rasti. Jos yhteisiä vuosia on paljon, on niitä totuttuja tapoja, hyviäkin juttuja ja oikeestaan koko elämänpiiri menee uusiksi, jos on lapsiakin. Yhteiset tekemiset, juhlat, kuka missäkin ja milloinka. Kaikilla ei myöskään oo tukiverkostoja, ei vanhempia tai muita lähellä tai ihmeempiä välejä vanhempiin. Voihan sitä olla niin heikko ettei ihan yksin selviäkään kaikista niistä muutoksista ja tyhjyyden tunteesta. En mä näe sitä läheisriippuvaisuutena. Porukka tällä satuilla taitaa olla niin nuorta ettei ymmärrä tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suhteesta lähteminen oo helppo rasti. Jos yhteisiä vuosia on paljon, on niitä totuttuja tapoja, hyviäkin juttuja ja oikeestaan koko elämänpiiri menee uusiksi, jos on lapsiakin. Yhteiset tekemiset, juhlat, kuka missäkin ja milloinka. Kaikilla ei myöskään oo tukiverkostoja, ei vanhempia tai muita lähellä tai ihmeempiä välejä vanhempiin. Voihan sitä olla niin heikko ettei ihan yksin selviäkään kaikista niistä muutoksista ja tyhjyyden tunteesta. En mä näe sitä läheisriippuvaisuutena. Porukka tällä satuilla taitaa olla niin nuorta ettei ymmärrä tätä.
Joo tuolla tavalla eräskin sukulainen perusteli jatkuvasti yhdessäoloaan paskassa parisuhteessa, vaikken edes kysynyt. Vähän pitäisi miettiä, miten ja mihin sen ihkaoman elämänsä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia minäkin pitkitin aikoinaan eroamistani, koska avioliitosta lähteminen tuntui todella vaikealta. Mutta mitään muuta mahdollisuutta ei ollut, koska minä koin puolisoni enää vain kaverina, enkä siksi halunnut minkäänlaista läheisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, jäädä suhteeseen, jossa ei hyvä olla? Ihan yks lysti kauan on ollut..No, kukin tyylillään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuolla tavalla eräskin sukulainen perusteli jatkuvasti yhdessäoloaan paskassa parisuhteessa, vaikken edes kysynyt. Vähän pitäisi miettiä, miten ja mihin sen ihkaoman elämänsä käyttää.
Hyvä pointti! NIMENOMAAN MIETTIÄ!!
🥱 kertokaa jotain uutta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti! NIMENOMAAN MIETTIÄ!!
🥱 kertokaa jotain uutta..Mihin elämänsä näyttää? Perhe elämä on sitä että se "elämä"menee siihen perheeseen ja jos eroat jäät ihan yksin sitten ...
- Anonyymi
Tunteita on monenlaisia, ja ne voi muuttua herkästikin.
- Anonyymi
Todennäköisesti löysi toisen miehen. Naiset ovat aina todella ailahtelevia.
- Anonyymi
Todennäköisesti?
Ota selvää äläkä oleta! - Anonyymi
empä sanoisi noin,entäpä monen vuosikymmenien jälkeen,on miehiäkin ne saavat kunnon ihmistä ja menettävät perheenssä,tai loukkaavat toista,on puolin ja toisin,näitä riittää.
- Anonyymi
Vastauksia on yhtä monia kuin vastaajiakin. Ota asiasta selvää häneltä? Voi olla että loukkaantunut jostain, tarvitsee aikaa miettiä, tilanteessa on jotain moraalitonta, on niin ihastunut että koittaa peitellä sen kaikin tavoin, olet ollut liian aggressiivinen lähestymisessäsi tai sitten joku mätä omena on kertonut 100% varmuudella kuinka on jo suhteessa kanssasi tai kertoo kuinka pelailet kaikkia. Itse joskus ihastuin mikä huomattiin yleisellä tasolla niin siinä oltiin kyllä sankoin joukoin mustamaalamassa ja kieroilemassa mutta saivat lopuksi mitä halusivat..
- Anonyymi
Jotkut ajattelevat että kun toisella menee hyvin niin se on itseltä pois. Ja siksi eivät haluat että sillä toisella menisi hyvin, kun ei itselläkään. "Eihän nyt sillä voi mennä hyvin kun ei minullakaan mene hyvin", mentaliteetti.
- Anonyymi
Mut mussa ei oo mitään
Mussa ei oo mitään uutta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli sama sydän
Sama nainen- Anonyymi
Laulaa Chisu
Komppaan - Anonyymi
Ei liity tähän millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity tähän millään tavalla.
Kaikki liittyy kaikkeen tässä universumissa.
- Anonyymi
Ethän halunnut tietää. Et välitänyt. Minun ongelmat eivät kuulu sinulle vai miten se menikään. Arvaile rauhassa. En minä tule tänne kertomaan.
- Anonyymi
Mies sinä muutuit!!
Nainen sivusta - Anonyymi
Voi olla monia syitä. Itselläni on sellainen tilanne, että mies antaa niin ristiriitaisia signaaleja ettei enää ota selvää onko sillä tunteita vai ei. Itselläni on suuria tunteita kyllä miestä kohtaan. Epävarmuus saa perääntymään. Ei nähty miehen kanssa eilen eikä tänäänkään et olisi voinut puhua asioista kasvotusten, harmittaa suuresti. Sinuna ottaisin selvää mistä on kyse.
- Anonyymi
Oletteko pitkään ollut yhdessä
- Anonyymi
Kiellän tunteeni koska et sinä ole omiasi näyttänyt. En ole lelusi enää.
- Anonyymi
Sain vain tarpeekseni sinun asenteesta minua kohtaan. Ne tunteet mitkä on ja tuskin ikinä muuttuu, ei enää painaneet vaa'assa enempää. Minunkin kärsivällisuudellä on rajansa, vaikka se onkin aika pitkä.
En syytä, olet omanlaisesi ja saat olla. Asenteesi on vain kyllästyttänyt minut täysin ja jättänyt tyhjäksi sen minkä olisit voinut täyttää muulla tavoin ja paremmin. En voinut tuntea, että olisit millään tavalla arvostanut minua, vaikka noin kauan jaksoit roikkua toivossasi kiinni.
Minusta tuntuu, että ansaitsen oikeasti jotain parempaa ja se on paljon minulta sanottu, koska itselläni ei ole edes mitään "minä ansaitsen"-asennetta pohjalla kun tutustun ihmisiin.
Ajassa tuli täysin selväksi, ettet pärjää minulle tasossa, vaan jäät huomattavasti alemmaksi sisäisiltä arvoiltasi. Elämä kanssasi olisi vaikeaa ja satuttavaa.
Toivon, että tapaat ihmisen, jonka kanssa voit kasvaa ihmisenä aikuisen mittoihin ja joka antaa sinulle tarvitsemasi opetuksen itsekeskeisyyden ja arvomaailmaan suhteen.- Anonyymi
No huh huh😂
- Anonyymi
Hyvin sanottu
-sivusta - Anonyymi
Tuollainen kaukaa huutelu ei sitten varoita poronpieremää,että neiti tietää nakkipakettien valmistusohjeen raketeiksi, ei kyllä nyt ei natsaa.
Eikä varmasti tule jatkossakaan, haista paskaa....
https://m.youtube.com/watch?v=_EVKy35L7MM
- Anonyymi
Mä en ainakaan ole muuttunut kylmäksi tai lämpimäksi ketään enkä mitään kohtaan, miten voisin kun en ole tekemisissäkään, ikinä ollutkaan. Palstapelleilyä ei lasketa mihinkään, täysin luokatonta ja ala-arvosta touhua tämä.
T - Anonyymi
Milloin tämä kylmeminen tapahtui? Itse en mielestäni kylmennyt, päin vastoin. Hän, sinä?..loittonit..
- Anonyymi
Kenet sä mies nyt taas pistit kylmäksi? Huomaatko kaavaa, joka sulla toistuu. Mikä on kaikkien kylmäksi menneiden yhteinen nimittäjä? SINÄ.
- Anonyymi
Hauska kommentti. Sivusta ohikulkijalta. Luen näitä kun ei nukuta viikonlopun jäljiltä.
- Anonyymi
Pidän vain sellaisista ihmisistä jotka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.
- Anonyymi
Omasta kokemuksestani käsin sanoisin, että sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Kysy irl niin varmasti kerron. Nyt vaikenen.
- Anonyymi
Tällaisia naisia on tullut kyllä vastaan...
Eräs varsinkin tulee mieleen josta lopulta tuli kaveri/puoliystävä.
Todella ailahtelevainen luonteelta vaikka tavattaessa aina tasainen.
En usko että osa naisista edes tajuaa omaa kylmyyttään tai välinpitämätömyyttään.
Jos huomaa tällaisia asioita naisessa niin välittömästi etäisyyttä.
EMPATIAKYVYTÖN nainen on absoluuttisen hyödytön otus josta tuo kielii. Yleensä näillä naisilla ei ole mm. kykyä Äitiyteen. Keskenkasvuisia siis.- Anonyymi
Äitiäkö sinä naisesta haetkin? Ullatuus, normaalit naiset ei hae sinulle äitinä olemista ja pääsi silittelyä. Kasva aikuiseksi ja yritä suhteilla vasta sitten.
- Anonyymi
"et saa ketään".
No voi voi, ehkä olen jo saanut. ;)
Ehkä osa meistä varoittaa täällä muita vastaavista tapauksista.
Eli esim. sinunkaltaisista empatiakyvyttömistä huorikoista joista ei ole äideiksi eikä isiksi.
"Ime vaan sitä omaa mulk-kuus vastaki."
Sulla on varmasti kaiken maailman kokemus kylläkin tosta asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"et saa ketään".
No voi voi, ehkä olen jo saanut. ;)
Ehkä osa meistä varoittaa täällä muita vastaavista tapauksista.
Eli esim. sinunkaltaisista empatiakyvyttömistä huorikoista joista ei ole äideiksi eikä isiksi.
"Ime vaan sitä omaa mulk-kuus vastaki."
Sulla on varmasti kaiken maailman kokemus kylläkin tosta asiasta.Meneppä takaisin äitis vittuu lutkuttammaan, sieltähä sää oot oppis ammentanu tähänki saakka.
- Anonyymi
Nainen ei ole kylmä jossei ala myötäilemään sinun jokaista mielenliikettäsi eikä empatiakyvytön jos ei heti anna itseään sinun käytettäväksesi. Toinen ihminen ei ole sinun jatkeesi ja toivomuskaivosi.
Olet varmaan nuori ja etsit naisesta äitiä. Naisen ei ole tarkoitus olla SINULLE äiti vaan lapselle ja teet todella typerästi jos testaat temppuilulla naisten "äidinvaistoja"...
Ja sinulle ihan tiedoksi että hyvä äiti osaa olla lapselle myös tiukkana ja sanoa ei. Oma äitinsi on selvästi ollut laiska sinua kasvattamaan ja suostunut kaikkiin vaatimuksiisi riidan pelossa ja mukavuudenhaluisuuttaan. - Anonyymi
Et tiedä sinäkään ihmissuhteista mitään ja olet jo neuvomassa. Naisvihasi paistaa oikein läpi tekstistäsi. Ajattelet mustavalkoisesti, joko tai, mutta tunteet sisältävät laajan ja monivivahdekkaan kategorian.
Miten ihminen voi näyttää tunteitaan, kun ei tunne toista, ei saa toisesta selvää, vastapuoli itse on etäinen ja toinen sitten peilaa tämän vastapuolen tunteita ja on ehkä varuillaan sekä epävarma.
Jos ihminen on ujo ja hän rohkaistuu välillä ja sitten taas iskee ujous jne. ei hän tee sitä tahallisesti. Kun ei tunne toista hyvin, voi iskeä epävarmuus, että kelpaisi sille toiselle, tai jos on huonoja kokemuksia, niin sitten voi välillä muistua ne mieleen jostakin tietystä asiasta ja perääntyy miettimään, tai miettii ja vaikuttaa etäiseltä.
Toinen ihminen voi käyttäytyä myös tökerösti tai epäasiallisesti tai sitten saattaa toisen hämilleen, jolloin toinen taas käpertyy kuoreensa ja muuttuu etäiseksi ulkopuolisen mielestä, vaikka toinen miettii sitä mitä toinen sanoi tai teki ja yrittää sulattaa sitä.
Miehillä on tapana käydä "iholle", eli lääppiä liian aikaisin tai kosketella liian äkisti naisen intiimejä paikkoja, kuten rintoja tai reittä.
Suhteeseen kuuluu välillä etääntyä ja sitten taas lähentyä ja etääntyä ja lähentyä, näin olen viisaimpien kirjailijoiden kirjoista lukenut.
Se siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä sinäkään ihmissuhteista mitään ja olet jo neuvomassa. Naisvihasi paistaa oikein läpi tekstistäsi. Ajattelet mustavalkoisesti, joko tai, mutta tunteet sisältävät laajan ja monivivahdekkaan kategorian.
Miten ihminen voi näyttää tunteitaan, kun ei tunne toista, ei saa toisesta selvää, vastapuoli itse on etäinen ja toinen sitten peilaa tämän vastapuolen tunteita ja on ehkä varuillaan sekä epävarma.
Jos ihminen on ujo ja hän rohkaistuu välillä ja sitten taas iskee ujous jne. ei hän tee sitä tahallisesti. Kun ei tunne toista hyvin, voi iskeä epävarmuus, että kelpaisi sille toiselle, tai jos on huonoja kokemuksia, niin sitten voi välillä muistua ne mieleen jostakin tietystä asiasta ja perääntyy miettimään, tai miettii ja vaikuttaa etäiseltä.
Toinen ihminen voi käyttäytyä myös tökerösti tai epäasiallisesti tai sitten saattaa toisen hämilleen, jolloin toinen taas käpertyy kuoreensa ja muuttuu etäiseksi ulkopuolisen mielestä, vaikka toinen miettii sitä mitä toinen sanoi tai teki ja yrittää sulattaa sitä.
Miehillä on tapana käydä "iholle", eli lääppiä liian aikaisin tai kosketella liian äkisti naisen intiimejä paikkoja, kuten rintoja tai reittä.
Suhteeseen kuuluu välillä etääntyä ja sitten taas lähentyä ja etääntyä ja lähentyä, näin olen viisaimpien kirjailijoiden kirjoista lukenut.
Se siitä.Olen erimieltä.
On Of suhde ei oo kyllä mikää viisaan laji
Kertoo oikestaan siitä että tunteiden kanssa on tekemistä....
Jotain ehkä pahasti vinossakin...
Viisaat ei kuohahtele ja laanu....
Viisas elämä on semoista tasaista ja tasapaksua ... Myös tunteiden kanssa.
Epävakaa ja viisas ei oo sama asia. - Anonyymi
Se et naisen pitäisi olla sinulle hyödyödyke saa huutamaan ....
Missä sun vastavuoruisuus on..
Missä on ematia? missä on ymmärys?
Suhteessa on kaksi.
Molemat pitää pitää tyytyväisenä...
Siinä et ole vain sinä....
Miks sinä voit oll itsekeskeunen ja kylmä mutta toinen ei saa...
Yleensä kylmyys lisää kylmyyttä myös ympäristoon...
Sitä saa mitä tilas
Vaikka miten loisi täydelisyyskuvitelmia itsestä niin ympäristö ei niitä sieltä sun pääkopasta näe...
Joten ala käytyäytyä kunolla....
Voisitko mennä itseesi...
On oikein et nainen jätti itsekkän ja kylmän ihmisen...
Se empatian saa kivall käytoiksellä ja olemlalla naiselle kivä..
Miksi sinä laiska paska odotat ns helppoa naista etkä tee sitä työtä mitä onni vaatii...
Epäilempä että et toiminut itse sillä tavoin mikä johtaisi hyvään suhteeseen...
Köyttäydyit kun itsekäs, kylmä, kakara...
Nainen ei vain hyödyke...
Ala käyttäytyä niinku mies. 🤣 - Anonyymi
"Todella ailahtelevainen luonteelta vaikka tavattaessa aina tasainen."
Tavatessa tasainen ja ailahtelevainen lähinnä täällä palstalla missä hän ei ole koskaan käynytkään? Aivan. (toivottavasti ymmärrät ironiaa). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erimieltä.
On Of suhde ei oo kyllä mikää viisaan laji
Kertoo oikestaan siitä että tunteiden kanssa on tekemistä....
Jotain ehkä pahasti vinossakin...
Viisaat ei kuohahtele ja laanu....
Viisas elämä on semoista tasaista ja tasapaksua ... Myös tunteiden kanssa.
Epävakaa ja viisas ei oo sama asia.Nainen ei ole vain sua varten. Nainen, olipa minkä maalainen tahansa, ei ole miehen lelu. Naisella on ja saakin olla myös oma elämä. Hän ei elä sinua varten yksinään, vaan elää myös sitä omaa elämää. Hän ei ole orjasi eikä vankisi. Hän ei myöskään ole lelusi. Leluja saa kaupasta. Osta sieltä Tai osta Real Doll, katso netistä. Ihmisen kokoinen nukke, jolla voit leikkia.
Minä en ainakaan ala kenenkään seksileluksi ja palvelijaksi.
Jos kaksi ihmistä lyö hynttyyt yhteen ja siinä toistensa kanssa, niin KUMMANKIN tulee ottaa toinen huomioon.
Itse en voi sietää seksiä mankuvaa miestä. Tai muutenkaan sellaista mamman poikaa, joka ei osaa olla yksinään, vaan pitäisi olla hänen kanssaan 24/7 sängyssä tai vaikka puoletkin siitä.
Jos alan suhteeseen niin en heti ole kyllä muuttamassa hänen kanssaan yhteen, vaan riittävä aika menee tutustumiseen, jolloin huomaa toisen oikean olemuksen.
Ei sen tarvitse olla ON OFF suhde, jos kumpikin asuu omassa asunnossa ja harrastaa myös omia juttujaan, Ei tule ainakaan rahasta riitaa. Enkä ole heti harrastamassa seksiä. Ensin tutustutaan ja sitten katsotaan missä mennään. En harrasta sittenkään seksiä vaan sitten on rakastelun aika jos sellainen ihminen kohdalle osuu jonka kanssa kemia toimii.
Ruikuttajat - Ei jatkoon! Sellainen ei ole mies vaan äidin pikku poika.
- Anonyymi
Tämäkös on oikea paikka kysyä sitä? Sori vaan, mutta en elä täällä palstalla..
- Anonyymi
Et elä, mutta tulit kuitenkin ihan randomisti siihen kommentoimaan.
- Anonyymi
minä annan omalle kaivatulleni tilaa jota hän haluaa,mutta rakastan edelleen kuinkas muuten..ei se muutu tiedät sen
n sivusta- Anonyymi
Mistä päättelet että kaivettusi haluaa tilaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että kaivettusi haluaa tilaa?
En päättele vaan tiedän,on kertonut.En vaan tiennyt,että tarvitsee aika paljon sitä omaa tilaa ja aikaa. Tulen hyvin toimeen itseni kanssa ,joten ei ole ongelmaa joskaan mitään muutakaan tällä hetkellä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En päättele vaan tiedän,on kertonut.En vaan tiennyt,että tarvitsee aika paljon sitä omaa tilaa ja aikaa. Tulen hyvin toimeen itseni kanssa ,joten ei ole ongelmaa joskaan mitään muutakaan tällä hetkellä hänen kanssaan.
Tuo on ihan fiksua puhetta. Tilaa pitää antaa jos sitä toinen tarvitsee. Hyvä.
- Anonyymi
En ole kylmennyt. Mistä sinä päättelet naisen kylmenneen? Ehkä sitä jännittää kun ei uskalla olla varma susta. Ehkä ajattelee sun kylmenneen.
- Anonyymi
Hän tietää. Hän teki jotain, johon mun huumorintaju ei riittänyt. Mä en pidä siitä, että mua pidetään tyhmänä. Ja toisaalta, samantyyppinen huumorintaju on tosi tärkeä asia suhteessa. Hän tarvitsee sellaisen ihmisen, joka tykkää samanlaisesta huumorista, minä taas omanlaiseni.
- Anonyymi
Joskus ihmiset tulkitsee myös omista lähtökohdistaan toisia, koita ei tunne riittävästi. Tuli mieleen eräs tapaus. En tiedä miten olisin voinut asian puhelimessa ilmaista, niin ettei kuvittelisi turhia. Kun ei ymmärtänyt toisen sitä puolta. Enkä tarkoittanut tietenkään mitään, kun mitään pahaa ei ollut tapahtunut. Nyt tuli mieleen jostain, että voisiko olla niin. Silloin en ajatellut mitään, ihmettelin vain käytöstään.
- Anonyymi
Miehen/naisen pitää olla sitten mielikuvitukseltaan rikas. Se vaatii todella hyvää tilanne lukutaitoa, että osaa veistellä siitä meneillään olevasta tilanteesta vitsin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen/naisen pitää olla sitten mielikuvitukseltaan rikas. Se vaatii todella hyvää tilanne lukutaitoa, että osaa veistellä siitä meneillään olevasta tilanteesta vitsin🤔
Tai vaan puutteellista empatiakykyä ja/tai sitä, että pitää itseään toista ihmistä parempana.
- Anonyymi
Eihän meistä kukaan sitä tiedä, mikä juuri aloittajan tapauksessa on syynä. Itse myönnän olevani välillä tarkoituksella vähän neutraalimpi tunteideni kohdetta kohtaan. Syynä ei ole se, että tunteet jotenkin viilenisivät. Välillä vaan pelkään, että toinen ahdistuu jos huomaa kiinnostukseni. En ole mikään ihannenainen millään tasolla, vaan aika tavallinen. Luonteeltani vähän erikoinenkin, huumorini on toisinaan melko mustaa jne. Nyt hän sentään juttelee ja vitsailee kanssani. On parempi pysyä (työ)kaverina, kuin menettää sekin vähä.
- Anonyymi
Ei vaan olen jännittynyt, koska yllättäen oltu samassa paikassa...
Ja ne tunteet alkaa nousta taas pintaan, en ole kylmä, mutta jäätynyt ihan täysin siinä tilanteessa😘- Anonyymi
😌❤️
- Anonyymi
Pitäisi yhdessä tuumin saada estettyä jäätyminen kun ollaan samassa tilassa tai samassa pihassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi yhdessä tuumin saada estettyä jäätyminen kun ollaan samassa tilassa tai samassa pihassa. ;)
No kyllä, ihan totta...
Tuu juttelee kun näät matalalla kynnyksellä😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, mutta miten se tehdään? Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,,,
;)
T. Woman
- Anonyymi
Sanotaan että tunteita heräsi .... liian voimakkaita. Pitäis saada myös hengitettyä..
- Anonyymi
Minä en ole muuttunut ollenkaan siitä mitä olin viisitoista vuotta sitten. Silloinkin pidin tärkeänä työtä ja itsenäistä pärjäämistä. En haaveillut silloinkaan parisuhteesta tai ylipäätään uusiin ihmisiin tutustumisesta. Tykkäsin liikkua yksin tai omien lähisukulaisteni kanssa. Silloinkin riitti pelkkä kaukoihastuminen, ei ollut tarvetta ruveta tutustumaan.
Surullisia ajatuksia sinulla mistähän lienee tulleet...
Tuskin mikään on muuttunut tai korkeintaan heijastuksia sinun käyttäytymisestäsi 🤔
Uskoisin näin
Menehän hyvillä mielin nukkumaan, jos huomenna paistaisi vähän aurinkokin
Toivon oikein kauniita unia ja rakkauden kuvia- Anonyymi
Kauniita samoja. :)
- Anonyymi
Naiset kylmenevät kun he huomaavat että suurin osa miehistä kuuluu seuraaviin ryhmiin:
-Narkkareita
-Psykopaatteja
-Narsisteja
-Sosiopaatteja
-Väkivaltaisia ja perheväkivaltaisia
-Juoppoja- Anonyymi
Noin se juuri on ja myös epävakaat ja masentuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentuneisuutta en luokittelisi näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentuneisuutta en luokittelisi näihin.
Riippuu siitä kuinka masentunut ihminen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos olemme samaa mieltä...
- Anonyymi
Lisään vielä, et valitettavasti naisiltakin löytyy näitä hyvin piilotettuna, et paljastuu sitten myöhemmin yllättäen ja petollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, et valitettavasti naisiltakin löytyy näitä hyvin piilotettuna, et paljastuu sitten myöhemmin yllättäen ja petollisesti.
Joo. Ja ne isäongelmaiset on kaikista pahimpia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä eilinen kl.17:40 oli sivu huomautus, unohdin sen mainita. Kaikki ongelmat isä ym. tulevat yllätyksenä, jos ja kun niitä uskaltaa paljastaa. Vastuuttomuus on yhdistävä tekijä, jollei osaa käsitellä niitä oikein, syy omaan käytökseen on aina muiden. Juuri syitä ei ole silloin valmis vielä paljastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ja ne isäongelmaiset on kaikista pahimpia
Jos naisella on hyvä isä ollut, ei huoli huonoja miehiä joten vähän kimpoaa omaan nilkaan kommentti. Ja isähahmoksi käy muutkin lähisuvun miehet jotka toimineet uskollisesti ja tasaisesti kumppaneitaan/perhettään/naisiaan kohtaan ja näyttäneet mallia mm. perhe- elämästä.
Valivalin kanssa eläneet lapset tai juoppojen lapset, henkistä väkivaltaa kokeneet taas ajautuu yhteen juoppojen ja narkkareiden kanssa suuremmalla tod. näköisyydellä. Eivät usko itseensä ja saavat samanlaisen kumppaniksi- siis miehen joka haukkuu heitä ja naisia. Et sillee.
- Anonyymi
Mulla on nyt muutakin tekemistä kun roikkua täällä palstalla. Enhän mä edes tunne sua. Jos oot ihastunut niin tule ihmeessä se kertomaan. En minä voi vain pyöritellä peukaloita, vaan minulla on taiteilijan luonne ja se vaatii sen (taiteen) luomista. Ja just nyt on menossa se hetki, jolloin inspiraatio iski.
Mutta... jos olet vain pelkkä palstatuttu, etkä tunnista minua täällä, niin sitten on ihan eri asia. En tahdo elää haaveessa vaan kaikki tapahtukoon oikeassa elämässä jos on tapahtuakseen.
Keskittyisit sinäkin muuhun kuin roikkumaan täällä palstalla. Mene sen ikävän kohteesi luokse, ennen kuin se ikäväsi kohde löytää tosi miehen palstan ulkopuolella ja sinä jäät tänne ruikuttamaan. Jos et tee mitään, niin joku toinen vie vielä jalat alta ihastuksesi kohteelta.
Ja sitten vasta hämilläsi tulet olemaankin. - Anonyymi
Ihminen muuttuu kylmäksi, kun kuolema lähenee.
- Anonyymi
Haluan rakkautta ja suhteen ilman niitä vuosia. Täältä ei mitään löydy. Ja tiedän sen ryhmän täällä vaikuttavan. Ei huvita täällä pyöriä.
- Anonyymi
en jaksa kirjoittaa enka jaksa alkaa jauhamaan moisesta asiasta joten annetaan sen nyt olla
- Anonyymi
Narsistille on turha vastata tai edes yrittää selittää,
kun narsistilla ei ole sairaudentuntoa ja hän ei voi millään käsittää itsessään
olevan yhtään mitään vikaa,
kaikki on aina vain toisen vikaa ja naiset kohtelevat niin väärin, niin väärin,
aina vain uudelleen... vaikka narsisti itse on täydellinen. - Anonyymi
Ookoo.
- Anonyymi
Onko Ap saannut riittävästi selityksiä käytökselle?
- Anonyymi
antaa asian olla en jaksa alkaa puimaan tata asiaa taas mites teillä meillä sataa vaan lisaa lunta
- Anonyymi
Minä pakenin hiljaisuuteen todella vaikeaa tilanettä.
Rakastan ja rakastin häntä.
Meidän suhde on semoisessa umpikujassa ettei sitä puhumalla pysty pelastamaan...
Eikä kyllä muutenkaa...
Kaikki on pilalla...
Mut silti on elettävä eteenpäin sen mitä mullon elämää jäljellä...
Mies on ja oli herkkä kuten minäkin ja tiedän et puhe viiltelisi lisää henkisiä haavoja kummallenkin meistä..
Toki minulla on ollut aina vaikeuksia keskustella kun omat vanhemat ei aikanaan näyttäny miten tunteista keskustellaan tai yleensäkkään keskustellaan rakentavasti.
Varmasti on naisia joolla on parempia keskustelun ja kohtaamisen taitoja kun tunnekylmässä ympäristössä kasvaneilla ...
Meillä ei puhuttu....
Joten minun kohtaamisen taitoni eivät ole kovin hyvät.
Meillä taas on kirjoittajia monessa sukupolvessa joten siksi tätä tekstiä tulee kyllä...
Asiasta kun asiasta....
Mutta puhuminen ja sosisiaalisuus on ihan eri asia....
Minä tosin en esim edes tiedä edes miten käytäytyy mies jolle en ole esine tai vain lelu...
Tai hyödyke vain hänen tarpeileen..
Ei oo muita kokemusta ..
En oo enää mikää tyttö enää mutten ole silti ole onistunut keräämään yhtäkää herkälle ihmiselle sopivas rakauden kokemusta...
Semoista missä sinunkin kaipaamasi vastavuoroisuus ja yhteys toimisi kunnolla
Joten pakenen myös sitä et muhun satuu olla tilanteessa yksin se herkkä....
Se jonka tarpeet ja ilo on sivussa..
Hiljaisuudessa voidaan kyllä puuhailla ihan muuta muussa seurassa jossa sitä iloa löytyy..
Senkin olen tehnyt.
Moni mies kun ei puhi tunteistaan
Ja miehinen herknyys voi olla käytännossä esim raivoistumista tai parkumista pikkujutusta ja muuta semoista hankalaa ja varsinkin energiaa turhaan kuluttavaa käytostä..
Ehkä sinä olet toisenlainen sille naisellesi tai sitten et.
Mutta minulla on syyni olla hiljaa.
Miehelle jota niin kovasti rakastin ja rakastan vieläkin. Vaikkei voi enää palata.
Minulla on likaa ongelmia omassa elämässäni.
Toivoisin kyllä kovin et ois joku jakamassa kaikkea tätä mutta oma kokemus on se et kun avaa herkälle miehelle suunsa. tulee lähinnä lisäongilmia sen siasn et löytyisi semoista tukea rauhoitavaa kuuntelua... Sympaatista ymärrystä..
Saati turvalisuuden tunnetta...
Kun kun herkälle miehelle puhuu on tilanne kuin seisoisi ruutivarastossa tulitikun kanssa...
Kaikki voi rähjähtää käsiin seuraavassa sekunnissa..
Sit ihmettelet miksi tilanterssa on vaikeaa keskustella..
Herkkä ei pysty ns kytkemään ns tunnekäytöstä ja kaikkeen reagoimista pois päältä...
On nähty ja koettu....
Keskusteluun taas tarvii järkeä ja silloin sä et oo lelu... Asialisuus ja lelu ei oo sama asia....
Tilanteessa on voinut mennä jokin myös sun omassa käytöksessä pipariksi jota toinen ei ole olutkaan valimis kohtaamaan tai ei oo ollu helppoa kohdata....
Jq vielä jos olet semoinen yrirehelinen töksäytteliä keskustelutyyliltäsi...
Just se törkeä tyyppi jonka olisi parempi pitää mölyt mahassa.......
Just se voikin olla herkkä....
Herkkyys ei ole haltiakieli kieliakropatian osasmisen synönyymi käytännössä...
Ei mitää automaatista kaunosieluisuutta
Niiku moni luulee sen olevan.....
Silloin yritetään selvitä hiukan vähemin vaurioin..
Suojella itteä kun ei muuta voi...
Jopa pakenemalla....
Itse en voi jatkaa tämmöistä kuviota..
Voimani ehtytyvät terveyden puolella,. jonka tiedoistan joka hetki.....
Miehen sydän särkyy katsoa minua...
Kuin kituvaa eläintä jota kukaa ei päästä pois....
Jos olisin terve taistelisin hänestä vielä ❤️
Mutta minulta ei taaskaan kysytä mitä toivoin tai toivon...
Vaan joudun kohtaamaan pelkoja....
Mutta nyt joudun olemaan hiljaa vaikka se murtaa sydämmeni...
En todellakaa toivonu lisää yksinäisyyttä ja yksinoloa mut en parempaakaan saanut enkä saa...
Sillä minulla ei ole voimia rakentaa parempaa tilalle...
Petyin kun omat odotukset elämästä ja unelmista ei täyttyny kun ihan välttäviltä osin...
Olin vain lähinnä lelu kaikille 6 vaikka odotin rakkautta....
Naiselra )>Miehelle
Miehelle menee...
Ja tunteen purkua.... Tuskin alaittajan tilanne on yhtä vaikea kun meillä tai minulla....
Mutta tää voi auttaa hahmottamaan mitä hiljaisuuden takana lymyää..
Yleensä siihen on aina jokin syy...🤔
Yleensä toisen rasittava tai vaikea käytös mitä tyyppi ei vaan itse milään tajua tai opittu vaikeneminen on niitä kovimpia hiljentäjiä...
Herkyys voi olla melkoinen riippakivi ulkopuoliselle...
Ja harva sitä osaa millääntaivoin kohdata.
Nm on kokemusta ehkä liikaakin.
Joka saa myös olemaan hiljaa.
Eipä ihmisluonne jaksa kiusata itseään hamaan tapiin tai viedä itseä epämukaviin tilanteisiin uudestaan ja uudestaan jossa sua ei ymärretä tuetta tai kohdata kivasti ja sut huomioon ottaen....
Minä olen tilanteestaini täysin hajalla...
T Palstan pahamaineinen Virpimariaksikin haukuttu A nainen. - Anonyymi
Rakastan sinua. Mutta tilanne on vähän hankala. Koetan olla kuin mitään ei olisi, esitän kylmää. On vaikeaa. Haluaisin sinut.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin miehen enkä taida enää saada mahdollisuutta pilasin kaiken aivan kaiken..
- Anonyymi
Mitään ei ole menetetty, ota asia puheeksi tai kerro viestillä.
- Anonyymi
Kuule, tuo on ihan normisettiä.
Kysy vaikka Erkki Tuomiojalta. - Anonyymi
Tuttu tilanne, ämmät on juurikin tuollaisia kylmiä laskelmoivia paskiaisia, ja olenkin todennut, että ilmankin voi olla, koska naisiin ei vaan yksinkertaisesti voi luottaa millään tavoin, ja vuosikymmmenet olen ollut valintaani tyytyväinen. Meidän miesten on aivan täysin turha alkaa selvitellä naisen muuttumista kylmäski, tai alkaa edes kyselemään asiasta. Vastauksena tähän olet vain pian stalkkari, häirikkö ja ahdistelija. Naiset ei selittele tekojaan, eivätkä varsinkaan osaa pyytää anteeksi, sitä ihmettä ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Samaa voisi sanoa osasta miehiä, enemmän persoona kuin sukupuoli kysymys tuo käytöksen muuttuvuus kylmäksi sekä puhumisen vaikeus ns.kipeistä tai epämukavuus alueella olevista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi sanoa osasta miehiä, enemmän persoona kuin sukupuoli kysymys tuo käytöksen muuttuvuus kylmäksi sekä puhumisen vaikeus ns.kipeistä tai epämukavuus alueella olevista asioista.
Näin on 18:50 olen todennut saman miesten kanssa..!
- Anonyymi
Naisia on noin 4 miljardia ja sinä puhut kaikista naisista! Absurdia! Olet tosissaan naisten vihaaja. Haukut naisia.
"Meidän miesten"? Sinä et ole mies, kun et käyttäydy tekstistäsi päätelle kuin mies. Sinä olet äidin pikkupoika joka ei ole oppinut käytöstapoja. Jos et opettele niitä, älä ihmettele että naiset eivät uskalla luottaa sinuun ja ottaa sinua tosissaan.
Haukut naisia ämmiksi. Mikä itse olet? Naiset pakenevät tuollaista epäasiallista ja törkeyksiään latelevaa pikku poikaa. Sinä et kunnioita toisia ihmisiä.
MIEHET ovat niitä jotka saavat naisensa pysymään luonaan ja luottamaan heihin. Kun mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, ei tarvitse riidellä.
KUNNIOITUS, se ansaitaan KUNNIOITTAMALLA ja arvostamalla sitä toista osapuolta. Niin kaiku vastaa kun sille huudetaan. Ilman kunnioitusta toista osapuolta kohtaan ei mikään suhde tule kestämään.
Rakkaus saa ajattelemaan toisen parasta. Siinä ei ole minä minä meininki, vaan ME. Me ollaan me. Me ollaan Team. - Anonyymi
Niin totta, naispelurin kohdannut, uhriutui ja valehteli. Ylireakoi ja kärjisti asioita kertomalla valheita. Huijattu olo jäi kaikesta. Luottamusta vaikea synnyttää tällaisen jälkeen muihinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta, naispelurin kohdannut, uhriutui ja valehteli. Ylireakoi ja kärjisti asioita kertomalla valheita. Huijattu olo jäi kaikesta. Luottamusta vaikea synnyttää tällaisen jälkeen muihinkaan.
Kuulostaa uskottavalta.
- Anonyymi
Umpio on umpio ja ankka on ankka!
- Anonyymi
Kukaan ei voi tietää toisen tunteista, jos hän ei ole itse niistä kertonut.
Tämä lause on pelkkää kakkaa "Tiedän että sinulla on tunteita minua kohtaan."
Jos tietäisit, et kirjoittaisi tänne vaan hänelle.- Anonyymi
Mistä tiedät että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Oletteko puhuneet jo niistä netin ulkopuolella?
- Anonyymi
Et sinä mitään tiedä. Luulet. Toivot. Uskottelet itsellesi. On se kumma kun miesten täytyy mukamas tietää naisten ajatukset. Luuletko että muutkin ajattelee just niin kuin sinä ajattelet? Naisetkin? Tämän kun pässit ymmärtäisitte että sinun ajatuksesi ei ole yhtäkuin naisen ajatukset!
- Anonyymi
Yritin selvittää meidän välit. Hän antoi ymmärtää rivien välistä, ettei ole kiinnostunut, vaikka aiemmin olin ollut varma kiinnostuksesta. En minä jää roikkumaan mieheen, joka ei sitä halua. Ja joka loukkaa mua. Sen verran täytyy itsekunnioitusta löytyä.
- Anonyymi
varmaan sulla ei ollut tarpeeksi iso mela
- Anonyymi
Luulin, ettet enää välitä musta tietenkin. Mitä muuta voi ajatella. Ilmeisesti sitten välitätkin, hyvä niin. Mua ei kiinnosta mikään ystävyys enkä halua loukata sua sillä. Joko seurustelua tosissaan tai ei mitään.
- Anonyymi
Ehkä hän tuli siihen tulokseen, ettei ihan ole kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Aika törkeää.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä miettiä toisen kannalta mitä teit. Ja sitäkin, että miksi tänne tuollaista kirjoittelet, jos oikeasti haluat tietää?
- Anonyymi
Jos et itse ymmärrä niin sitten et ymmärrä!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3572413Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan132265Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541050SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72881
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674