Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+niin+erikoinen,+että+se+olisi+nähtävä.
Jospa+tuo+13,5+onkin+ympärysmitta+erektiossa?+Vain+epäselvästi+annetut+mitat+tuossa?
Avaaja+on+hyvä+ja+tarkentaa.+15-+senttinen+löysä+ei++sentään++kutistu+kun+siihen+pumppautuu+verta.+Sellainen+on+ainoastaan+kullikateellisen+Askon+kanta.
02.04.2017 18:59
Kukahan+se+jaksaa+noita+homojuttuja+viljellä?
Et+ole+kaappi.+Olet+umpihomo.
01.04.2017 15:59
Ei+sillä+ole.+Mutta+eikös+tuossa+ylempänä+ole+Askon+terveiset?+Eikö+nekään+tyydytä+sinua,+minimulkku?
01.04.2017 13:05
Sinua+ei+ainakaan+tarvitse+aivopestä+homouteen.+Pesulla+voisit+kyllä+muuten+käydä.
01.04.2017 09:24
Askolla+ei+ole+iso.+Jos+olisi,+hän+olisi+jo+laittanut+kuvan+siitä.+Sen+verran+paljon+on+naperollaan+kehuskellut.
Sitä+paitsi+Askohan+on+neitibottom+ja+aina+perse+pystyssä+odottamassa,+jos+jonkun+penis+ylettyisi+paksujen+kankkujen+välistä+Askon+gei-pisteeseen.
01.04.2017 09:22
Tuskin+täällä+on+kuin+tuo+yksi+uikuttaja,+jolle+ei+mikään+mitta+kelpaa.+Se+ei+suostuisi+myöntämään+yli+kolmetoista+senttiä+pitkää+mulkkua+todeksi,+vaikka+sellaisen+työntäisi+sen+paksuun+perseeseen.
31.03.2017 21:52
Olet+kaappihomo.+He+ovat+parhaita+pettämään+itseään.
Ei+muuten+voi+olla+pelkät+homot+ja+hintit+joka+postissasi.+Niistä+kirjoittaa,+mistä+tykkää.
Homoilla+on+isot+kullit+yleensä.+Sinä+taidat+olla+poikkeus?
31.03.2017 21:48
Sivupersoona+vetäytyi+kuoreensa,+vai+kuis?
Rohkeasti+vaan+postia.+Mukava+olis+lukea+muutakin,+kuin+tuon+yhden,+tietyn++minimunatollon+purkauksia+:D
31.03.2017 18:35
Askon+kanssa+päästiin+yksimielisyyteen.+Hintittelijää+taitaa+vituttaa?
Mietitkö+muuten+muuta,+kuin+hinttejä+ja+yleensä+homoilua?+Olet+menetetty+tapaus,+ellet+uskaltaudu+kaapista.
31.03.2017 08:16
Pituus+mitattu+ihon+pinnasta.+Muuta+en+väittänyt.
Paksuus+on+tietenkin+se,+mikä+on.+Eli+sinäkin+saisit+pienellä+googlailulla+sen+12+cm+ympärysmitaksi.+Muista,+että+sinun+oma+peniksen+paksuus+on+keskipaksuus+vain+sinulla.
t.+40cm-temmi
30.03.2017 18:42
Asia+kunnossa+koon+kohdalta.+Kyseessä+kun+on+ihon+pinnasta+mitattu+pituus.+Paksuudenhan+(keskipaksuuden)+jo+tiesimmekin.
Lopullisen+varmuuden+siitä+Askon+isommasta+saamme,+kun+hän+laittaa+durex-tyyliin+kuvan+siitä.
Mittavälineiden+on+syytä+näkyä+kuvassa+ja+tietenkin+video+on+se+ainoa+oikea+todiste.+Sellaistahan+Asko+vaatii+muiltakin.
Kiitokset+sanansaattajalle+vaivoistasi.+Kerro+Askolle+parhaat+terveiset,+jos+taas+tapaat+tai+olet+häneen+muuten+yhteydessä.+Vieläkö+hänen+pystykorvansa+masturboi,+tiedätkö?
30.03.2017 09:01
Joo.+Nainen+järkyttyy+jos+saa+18-+senttistä.
Oulun+tyttö+se+taitaa+tunnustaa+homoutensa+tuossa+😁
29.03.2017 20:29
Asko+on+itse+kertonut+kokonsa.
28.03.2017 21:18
Tervetuloa+takaisin.+Ollaankin+kaivattu+;)+Kyllä.+Minä+ja+Asus,+nykyään+Askonakin+tunnettu.
Asko+on+kyllä+ristinyt+sinut+ihan+minuksi,+ei++miksikään+sivupersoonaksi.+
Missä+piiloilit?+Täältä+toki+joutaa+olla+pois+vaikka+muutaman+vuoden.+Mikään+ei+muutu.+Asko+väittää+vääriä+mittoja+keskikooksi+ja+minä+kärsivällisesti+oion+häntä.+On+aika+kovaoppinen+ihminen.+Mutta+kun+olen+tämän+homman+ottanut,+on+se+vietävä+maaliin.
Vieläkö+toimit+kansankynttilänä+ja+yksi+hyvin+tärkeä+kysymys+kuuluu+näin:+Jos+saisit+valita,+tai+siis+olisi+pakko+valita,+niin+mikä+olisi+valintasi?+Antaa+miehelle+suihin,+ottaa+suihin,+vetää+miestä+perseeseen+tai+antaa+miehen+vetää+sinua.+Tämä+ei+tarkoita,+että+epäilisin+sinun+noista+mitään+tehneen+:D
Muistan+sinun+joskus+arponeen+näiden+yo.+asioiden+parissa+ja+vastauksestasi+riippuu,+oletko+aito+Savon+sivupersoona,+vai+jonkun+mielikuvituksen+tuote.
28.03.2017 19:25
Asko+tietää+penisten+koot.+Etenkin+silloin,+kun+joku+ilmoittaa+peniksensä+yli+13-senttiseksi.
Hän+kun+väittää+väittämäänsä+keskikokoa+ylärajaksi.+Heh+heh.
28.03.2017 09:13
Mene+peilin+eteen+ja+sano:+"Minä+olen+palstan+Asko.+Sairastan+pientä+munaani+ja+siksi+jankutan,+että+kenelläkään+ei+voi+olla+isoa,+tai+ainakaan+pikkuruista+munaani+isompaa."
Toistat+tuon+500+kertaa+illassa+ja+kun+olet+tehnyt+niin+kuukauden+ajan,+jatkat+toisen+kuukauden.+Sitten+sinulle+alkaa+pikkuhiljaa+selvitä,+kuka+on+pientä+munaansa+itkevä+Asko.
Ja+sama+itkijä-Asko+itkee+myös+vuodesta+toiseen+keskikoosta,+vaikka+palstan+aihe+on,+onko+koolla+väliä.+Ei+palstan+aihe+todellakaan+ole,+onko+keskikoko+mikä.
27.03.2017 17:56
En+tiedä+onko+täällä+20+vuotta+vanhoja+viestejä.+Ei+niin+kiinnosta.+Tiedätkö+sinä,+onko+niitä?
Joka+tapauksessa+sinä+olet+pikkuruista+munaasi+itkenyt+täällä+niin+kauan,+kun+se+on+ollut+mahdollista.
Osaatko+muuten+vastata+mihinkään+hintittelemättä?
27.03.2017 17:50
Joo.+Askon+kusetuskonstit+käyttöön.+Sekin+väittää+nussivansa+17/12-mallilla.+
Tuossa+on+vain+kaksi+virhettä,+Askolla+ei+ole+tuollaista+mulkkua,+eikä+hän+nussi+minkään+kokoisella.
27.03.2017 15:52
Ne+sinun+vanhat+tekstit+taitaa+löytyä+niillekin,+jotka+ensimmäisen+kerran+tulisivat+palstalle+tänään.+
Samaa+jauhamista+olet+pitänyt+sen+kohta+20+vuotta.
Muistelisin,+että+ekaa+kertaa+olen+kirjoittanut+tänne+ehkä+2010-2011.
27.03.2017 12:37
Onko+keskipaksuus+se+Hesarin+jutun,+Durexin+sekä+Googlailun+tuloksen+12+cm+ympärys?
27.03.2017 09:33
28 / 434