Olen isomunainen jantteri ja kulli on 15cm lepotilassa ja 13.5cm kivikovana. Ongelmana on se kun kullini ei sovi alushousuun. Miten te muut isomunaiset showerit olette ongelman ratkaisseet? Kaverillani on 9cm löysänä ja 18cm kovana, hänellä growerina ei ole tätä ongelmaa.
Alushousuja showerille?
23
608
Vastaukset
- Sarased
Obviouslyn alushousut on parhaita isomunaiselle. Saa kotimaisesta verkkokaupasta.
Aika erikoinen tuo sun vehje, kun pienenee erektiossa..Se on niin erikoinen, että se olisi nähtävä.
Jospa tuo 13,5 onkin ympärysmitta erektiossa? Vain epäselvästi annetut mitat tuossa?
Avaaja on hyvä ja tarkentaa. 15- senttinen löysä ei sentään kutistu kun siihen pumppautuu verta. Sellainen on ainoastaan kullikateellisen Askon kanta.- Kelaa-hei
http://www.hs.fi/tiede/art-2000002805344.html
Ei suinkaan...ei kulli varmaan lyhene, mutta kääntyy 90 asteen kulmaan ja kaverin vähäinen 1.5cm häpyrasva ottaa kalusta mittaa. Kelaa-hei kirjoitti:
http://www.hs.fi/tiede/art-2000002805344.html
Ei suinkaan...ei kulli varmaan lyhene, mutta kääntyy 90 asteen kulmaan ja kaverin vähäinen 1.5cm häpyrasva ottaa kalusta mittaa.Niin varmaan, pelle.
Näyttäkää minulle yksi mulkku, joka lyhenee tai ohenee, kun se täyttyy verellä!- Vittuilija-
h-x kirjoitti:
Niin varmaan, pelle.
Näyttäkää minulle yksi mulkku, joka lyhenee tai ohenee, kun se täyttyy verellä!Katso housuusi, vai oletko saanut sukupuolenvaihdosprosessin loppuun?
Koitan antaa demostraation: 20metrinen kuusi kasvaa rinteessä. Se ei ole ihan pystysuorassa, vaan hieman alarinteeseen kallellaan. Mitta otettu kuusen juuresta latvaan. Nyt tulee kova tuulenpuuska ja kuusi taipuu niin, että se onkin kallellaan ylärinteeseen. Kuusen mitta lyhenee, koska kuusi mitataan nyt pisteestä, joka on meren pinnasta katsottuna metrin ylempänä.
Ymmärrän että kaltaisesi hullun hahmotushäiriöt haittaavat yksinkertaisen asian tajuamista. Vittuilija- kirjoitti:
Katso housuusi, vai oletko saanut sukupuolenvaihdosprosessin loppuun?
Koitan antaa demostraation: 20metrinen kuusi kasvaa rinteessä. Se ei ole ihan pystysuorassa, vaan hieman alarinteeseen kallellaan. Mitta otettu kuusen juuresta latvaan. Nyt tulee kova tuulenpuuska ja kuusi taipuu niin, että se onkin kallellaan ylärinteeseen. Kuusen mitta lyhenee, koska kuusi mitataan nyt pisteestä, joka on meren pinnasta katsottuna metrin ylempänä.
Ymmärrän että kaltaisesi hullun hahmotushäiriöt haittaavat yksinkertaisen asian tajuamista.Näytä minulle erektioon pienenevä kulli. Muuta en pyydä. En luentoa metsänkasvatuksesta, en mittavirheiden yleisyydestä. Näytä minulle kulli, joka lyhenee tai ohenee, kun sen paisuvaiset täyttyvät.
Se auttaa minua hahmottamaan ;)
Minulla ja minun tutuilla ei ainakaan sellaista ihmekullia ole, että kun se valmistautuu panemiseen, niin se kutistuu. Jos sinulla on, mene sirkukseen partaisen naisen kanssa samaan häkkiin. Tulen katsomaan ihmettä :D- guggenheimi
Vittuilija- kirjoitti:
Katso housuusi, vai oletko saanut sukupuolenvaihdosprosessin loppuun?
Ymmärrän että kaltaisesi hullun hahmotushäiriöt haittaavat yksinkertaisen asian tajuamista.Juuri näin. saman voi kokeilla maito tölkillä. Mitä paksumpi kulli sitä enempi lyhenee mittaus tulos ei se itse penis.
guggenheimi kirjoitti:
Juuri näin. saman voi kokeilla maito tölkillä. Mitä paksumpi kulli sitä enempi lyhenee mittaus tulos ei se itse penis.
Voi vittu mitä selvittelyä. Penis ei lyhene, mutta mittatulos muuttuu... Häh?
- Homo-vaikene
Totta kait, kun mittauspiste muuttuu. Olet vain niin mustavalkoinen hintti, ettet tajua. Suksi siis hevon vittuun ihmisten haitolta.
Homo-vaikene kirjoitti:
Totta kait, kun mittauspiste muuttuu. Olet vain niin mustavalkoinen hintti, ettet tajua. Suksi siis hevon vittuun ihmisten haitolta.
Ei mittauspistettä pidä muuttaa. Ankkuroi mitta häpyluuhun. Sitten voit käännellä naperoa ihan minne vaan. Kulli ei lyhene eikä ohene, kun siihen pumppautuu verta.
Eikä kullin pituus muutu, vaikka käännät sen paksuun perseeseesi.
- hekottelus
Osta niitä komelahkeisia alushousuja. Tosin ne ovat tarkoitetut 12-tuumaisille, sillä perusteella, että 12 tuumaa on jalka.
- Venga
15 senttinen ei kyllä ole sen kokoinen, että sen laittaminen mihin hyvänsä kalsareihin olisi minkäänlainen ongelma.
- Oma-kokemus
Kyllä se on.. jos jäbä on joku s, m tai l kokoa, niin ei 15cm muökku oikein sen alus housuihin sovi. Itselläni velttona 10cm kokoiselleen nysä, niin ällö koon housuihin ei sopisi yhtään isompi.
- Iso20cm
Sama ongelma kuin AP. Olen kokenut Andrew Christianin "Trophy boy". Tosi hyvä laatu sekä paljon tilaa. Huono puoli että maksetaan verot kun tilataan Suomeen, ja aika kalliita.
- Holmesilainen
Obviously paras. Pysyy kalu paikallaan eikä seilaa tai roiku lahkeessa.
- NahkainenMegacock
Mul on kans 15 löysänä mut ku se nousee pystyy ni kaikki nahkat "sikistyy" tulee ohut 10cm erektios
Kas kun ei muutu vulvaksi :D
Laittakaapa nyt joku sellainen kulli näkyviin, joka kutistuu, kun sillä pitäisi paneminen aloittaa. Eli kun se täytyy verellä. Sellainen olisi mukava nähdä :D
- Sarased
Tuollaisesta "sikistymisestä" olisi varmaan jo lääketiedekin kiinnostunut :D
- kaikkitai
Antakaa roikkua vapaana housuissa ;) Silmäniloa meille naisille, kun voidaan ihailla pullotusta.
- esrdetfrewqr
Yhellä tyypillä oli varmaan lähemmäs 20 senttinen löysänä ja julmetun paksu. Se piti ihan tuikitavallisia brief-mallisia kalsareita, tunki vaan lerssinsä pallejen alapuolelta kohti anusta...
- Mandrew
Andrew Christian on suunnitellut useammankin mallin, joista löytyy kalulle ja pusseille "omaa tilaa". Suosittelen tutustumaan ja tilaamaan. Ja jos vähänkin exhib, niin noilla saa kivasti esille.
Mukavaa pääsiäisen aikaa:) - kauhaakauhaa
Vai kalsonkeja suihkulle???jo on aikoihin eletty
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256