Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ota+lonkeroa.+
Jos+jauhaa+muokatuista+kulleista+jatkuvasti,+olisi+paikallaan+laittaa+jotain+näyttöä+väitteistään.
05.02.2017 13:47
Pieni+ei+kuitenkaan+näytä+isolta+kenenkään+kropassa.+Ei+pienen,+eikä+ison+miehen.
04.02.2017 16:41
Ei+niitä+muokattuja+tullut+sitten+yhtään.+Hiukan+olen+pettynyt,+mutta+toisaalta,+tulos+oli+odotettu.+
Ei+niitä+ole+tullut+ennenkään+pyynnöistä+huolimatta,+vaikka+niistä+niin+kovasti+meuhkataan.
03.02.2017 18:00
Silloin+voisi+pitää+läpensä+kiinni+muokatuista+kulleista.+Mieshän+nolaa+itsensä+höpinöillään.
03.02.2017 06:16
Olisin+odottanut+niitä+AS-kulleja,+joita+Asko+kaikkia+väittää+muokatuiksi.
Jos+itse+tietäisin+sellaisen,+laittaisin+sen+iloksenne.+
Voisiko+joku,+joka+tietää+sellaisen,+laittaa+sellaisen+iloksemme+pienen+selityksen+mukana,+selityksen+joka+kertoo,+kuinka+hän+hoksasi+kuvan+muokatuksi?
03.02.2017 06:15
Eli+eipä+niitä+sitten+taaskaan+tainnut+tulla+yhtäkään?
Se+on+perkeleen+kummallista,+että+kova+itku+on+muokatuista+kulleista,+mutta+kun+yhtä+pyytää+nähtäväksi,+niin+arvatkaapa,+montako+tulee?+Just.+Ei+yhtään.
02.02.2017 17:32
Onko+vähän+vittumaista+kun+väittää+otsasuoni+pullistellen+jotain+juttua,+jota+ei+sitten+pystykään+todistamaan?
Jos+siellä+on+niitä+muokattuja+niin+paljon+kuin+väität,+eikös+sinun+olisi+helppo+pään+aukomisen+sijaan+laittaa+muutama+malliksi?
01.02.2017 18:50
Todistanet+väitteesi+muokatuista+as-kulleista?
01.02.2017 12:52
Sinä+tiedät+siis,+että+hintit+tykkäävät+nahkakulleista?+Oletko+aina+tykännyt?
Pieni+kulli+on+pieni,+oli+siinä+nahkaa+tai+onko+se+nahaton.
Millaista+saatanan+lainapeitettä+sinä+kuvittelet+mulkkuihin+menevän?+Normaali+mulkku+on+pääosin+esinahallinen.+Pääosin.+
Ja+sitten+on+noita+leikattuja,+jotka+ovat+terveyssyistä+tai+uskonnollisen+hapatuksen+vuoksi+nyljetty.+Amerikassa+ennen+muinoin+fundikset+halusivat+nahat+kulleista+masturboinnin+vaikeuttamiseksi,+olen+kuullut.+Kai+siellä+taas+palataan+kivikauteen+uuden+päällikön+komennossa,+jonka+määräykset+allekirjoittaa+oranssi+ukko.
01.02.2017 12:50
Jos+jotain+väität,+kai+se+sinä+olet,+jonka+on+todistettava+väitteesi?
Enkä+tiedä,+miten+itsekritiikki+tai+mt+tähän+liittyy.+Muokattuja+kuviahan+täällä+nyt+kritisoidaan.+Tosin+kukaan+ei+ole+pyynnöstäni+huolimatta+suostunut+sellaista+esille+laittamaan.+Miksiköhän+ei?
01.02.2017 12:43
Minun+ei+tarvitse+itseäni+puolustella+vieraalla+nikillä.+Laita+sinä+nyt+vaan+sellainen+muokatuksi+arvelemasi+kuva.+Kerro+sitten+miten+se+on+muokattu.+Voit+käyttää+apuna+noita+laittamiasi+linkkejä.
Niitä+ei+kukaan+pyytänyt+laittamaan+tänne,+mutta+nyt+ne+voit+hyödyntää.+Laita+nyt+edes+pari+muokattua+kuvaa,+kun+siellä+ei+kertomasi+muita+olekaan.
Jos+ei+ala+kuulua,+ovat+juttusi+samaa+tasoa,+kun+erektioon+pienenevä+kulli.
01.02.2017 12:40
Näyttävyys+palkitaan,+tottakai.+Valokuvan+perusteellahan+ne+kullit+siellä+arvioidaan.+Harva+niitä+pääsee+testaamaan.
Se,+että+Asko+väittää+jokaista+isoa+kullia+joko+muokatuksi+tai+väärin+mitatuksi,+se+on+aika+selvää+kateellisen+jauhamista.
01.02.2017 07:35
Laitatko+muutaman+meille+nähtäväksi+niistä+tökeröistä+muokatuista?
En+jaksa+lähteä+etsimään+itse+ja+koska+sinä+tiedät+mistä+löytyy,+niin+näppäisepä+muutama+malliksi.+Nauretaan+porukalla+huonoille+muokkauksille+;)
01.02.2017 07:33
Yhtään+ei+ole+kukaan+laittanut+esille+pyynnöstäni+huolimatta.+Laita+sinä,+kun+olet+asiantuntija.
30.01.2017 18:54
Minä+pyysin+yhtä+esimerkkiä.+Anna+nyt+se!!!+
Ja+perustele,+mistä+tiedät+sen+muokatuksi.+Haluan+tietää+asiantuntemuksesi+tason+:D
30.01.2017 11:23
Kunnon+homona+sinä+sitten+menit+sotkemaan+homotkin+tähän+keskusteluun?+Tuossa+puhuttiin+naisen+tyydyttämisestä,+eikä+sinun+homofantasioista.
Pysy+asiassa+ja+lakkaa+valehtelemasta+kullisi+mittoja!
30.01.2017 11:21
Kysynpä+tähän+väliin+yhtä+linkkiä+sellaiseen+muokattuun+kullikuvaan.+Helppo+homma.+Täällä+kerrotun+mukaan+siellä+ei+muita+olekaan.+Myös+lyhyt+perustelu,+miksi+linkatun+kullikuvan+tunnistaa+muokatuksi.+Kiitos+kovasti+etukäteen+😁....
29.01.2017 21:47
Sanoisin,+että+Asko+sanoisi+niitä+kaikkia+yhtä+pieniksi,+koska+muuta+kokoa+ei+hänen+mielestä+ole,+vaikka+iso+sellainen+tungettaisi+hänen+peräpäähän.
29.01.2017 17:50
Kyllä+se,+Asko,+on+varmaan+niin,+että+sinut+potkittiin+sieltä+siksi,+kun+itse+yritit+jotain+feikkiä+sinne+laittaa.
Laittaisitko+nyt+yhden+feikatun+kuvan+sieltä+iloksemme.+Muuten+on+taas+todettava,+että+sinä+olet+kateellinen+paskanjauhaja.
AS+ei+julkaise+feikattuja/varastettuja+kuvia,+eli+niitä,+jotka+havaitsevat+varastetuiksi/feikatuiksi.+Googlen+(käänteisellä)+kuvahaulla+paljastuu+nopeasti,+oletko+lainannut+Ron+Jeremyn+kullin+omaksesi+;)
Kaikki+isot+kullit+siellä+eivät+ole+feikkejä,+vaikka+sinua+kuinka+vituttaisi.
29.01.2017 17:49
Ota+Buranaa+ja+haudo+leukojasi+kylmällä+suikkarin+jälkeen.+Muista+niellä!
25.01.2017 19:47
37 / 433