Koolla ei kuulemma ole väliä

Koska koolla ei ole väliä, onko aivan sama, omistatko 12 senttiä lyhyen ja 9 cm ympärysmittaisen panoaisan, vaiko sellaisen aika muhkean, kuin minun yhdellä kaverilla, eli 18.2 cm pituus ja paksuus 15 cm ympärys?

Itse en ole noin hyvin varustettu, mutta moni on toki sanonut, ettei koskaan ole saanut kullini kaltaista petoa sisäänsä.
He puhuvat totta. Moni ei olekaan saanut sitä jokaiseen koloon käypäistäni. Ja just. Olen nirso kumppaneitteni suhteen ja pidän tästä nykyisestä kiinni, vaikka *Asko minua kosiskeleekin jatkuvasti.

Koolla on väliä. Isompi on parempi, mutta kyllä pienelläkin pärjää. Tunnen muutamia pienikullisia, ja he ovat oikein mukavaa seuraa. En heitä nussi, heteroita kun ovat, mutta mukava on viedä heidän rahat pokerissa. Pelaan vilpillä.

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onanoi-persettäs

Tarkkaan on homo mulkun mitannut. Menes ottamaan lääkkeet, hullu.

• MittaMarkku

Siinä tuli hyvin totuutta jonka voi soveltaa naistenkin mielipiteisiin. Iso kullinen ns kaveri nussii sen naislauman kaveripanona läpi vuorotellen ja pienikaluiset ovat kiltisti kaveri vyöhykkeellä, joka toimii tekosyynä pihtaamiselle. :)

• Koolla-väliä-

Js mitta-Markku eli homo-Häxä työntää kookasta munakoisoa perseeseensä, ja kirjoittaa tänne nimimerkillä Mitta-Markku

• Koolla-väliä- kirjoitti:

Js mitta-Markku eli homo-Häxä työntää kookasta munakoisoa perseeseensä, ja kirjoittaa tänne nimimerkillä Mitta-Markku

Sulla ei tainnut itse asiaan olla mitään sanottavaa?

Kovasti täällä on homoja, jos sinun "tutkasi" on kunnossa, mitä se ei toki ole. Spede ;)

• Olet-sekopää-hintti

Sun homon mieltymykset ja naisten on kaksi eri asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      803
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      650
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      213
      598
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe