Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo olis jo aika iso veltto...
24.11.2012 18:45
Ja tänään toisen:D
24.11.2012 14:54
Itse olin kateellinen mustan miehen mahtikullille ja kysyinkin siltä, miten se on noin kaamean melan saanut. Sanoi roikottaneensa kiveä narun päässä, köyden toinen pää terskan uurteessa.
Nyt kuukauden itsekin roikotettuani on tulosta tullut ja penikseni alkaa jo hiukan muistuttamaan tuota kadehtimaani mahtimelaa.
Kokoa ei toki ole tullut, mutta väriltään se on jo musta:D
btw. Tuo ohentuminen ei välttämättä pidä paikkaansa. Jospa joku asiasta tietävä kertoisi, miksi se peli ei ohene venytyksen tuloksena...
Vai pitääkö paksuustreenit tehdä vielä erikseen.
24.11.2012 14:51
Computer says NO...
Sattumoisin HK-Blue kuuluu jääkaapin perusvarustukseen ja kuuluisa wc-hylsy Flush&Go hyväksyy nippa nappa lenkin sisäänsä. Menee läpi reunoja hipoen ja ymp. mitta on n. 14cm. Ei 11cm, kuten Asuksen lenkissä, joka lienee ollut HK-Prinssinakki.
Se jonka kikuli ei hylsystä sisään mene, omaa käyrän, ison terskan tai julmetun kusetushalun.
Yksi vaihtoehto on tietenkin, että hän omaa paksun kulllin, mutta onko niitä kellään?
Yhden mahtumattoman olen tänään nähnyt kuitenkin...
23.11.2012 19:43
Taisinpa tosiaan kommentoida jo alkupuolella. Kehuin, miten sillä voi panna naiset tainnoksiin, sekä sen, että se on 5 senttiä Asuksen kippuraa isompi.
Ja siltä ne happamat kommentit pääosin ovat tulleet.
Et sinä täältä tukea kullillesi tarvitse. Sinulla on nainen ja saat nussia kun huvittaa ja muistettakoon, että yhtään kullikuvaa ei ole tänne laitettu niin, ettei sitä ole dissattu maan rakoon. Tuo on lie ensimmäinen ympärileikattu näkyvillä oleva ja hyvä että olet vaihtoehdon laittanut. Tuota mittaa on moni epäillyt, mutta miehen sanaan pitää luottaa, paitsi Asuksen persemitattuun ei voi luottaa.
23.11.2012 19:26
Riittää kun väitökset on todistettu huijaukseksi Calle Öhmanin tapaan.
Huippujuristin pelastaa enää vain kunnon kuolinpesän kavallus ja potkut asianajajaliitosta. Kullli vertyy huippumittoihin, kun menestymispaineet vankilaoloissa hivenen hellittävät. Ja vankiloissa voi tutustua uusiin seksitapoihin, niin kuin monet tekevätkin buustatessaan siellä meisseliään.
Sormus yh:n nimettömään, niin et pikkurilliäkään rasvaamatta sisään saa ja hullu exäkin näyttää normalisoitumisen merkkejä välittömästi. Adhd-lapsetkin jättävät amfetamiinijohdanaiset ruokalistaltaan. Siinä sormuksen voimaa.
Ja ammattisormukset aiheuttavat kaikenlaista pahaa muutenkin, kuin natsit aikanaan.
23.11.2012 18:54
Korreloikohan oppiarvo kulllin koon kanssa? Ojankaivajalla ja raskaantyöntekijällä on tunnetusti valtavan suuret pelit ja mitä enemmän on lukenut mies, sitä näivettyneempi on kullli. Johtunee mielenkiinnon puutteesta seksiin, kun opiskelu vie kaiken ajan. Tästä on lukuisia tutkimuksia.
Eli tohtorismiehillä saattaa normaali vittutoosa tuntua väljältä, kun se insinöörillä jo hieman kiristää. Tätä tukee myöskin täysin oppimattomien isot penikset, tyyliin Nykänen.
Ohjeeni onkin: lopeta hyvä mies opiskelu ennen kuin on myöhäistä ja anna kullisi kasvaa. Iso kullli tuottaa suuremman nautinnon, kuin mikään akateeminen oppiarvo.
t. kaikki koulut jo alkuvaiheessa keskeyttänyt työtön ranteen vispaaja
23.11.2012 18:14
Minä en ole kommentoinut tuota kulllia ollenkaan. Mutta nyt voin sen verran kommentoida, ettei se ole "minun makuun". Eikä sitä minulle tyrkytetäkään.
Olet itse se luuseri, joka on haukkunut tuota mulukkua monin tavoin ja epäillyt sen kokoa. Käsialasi sinut paljastaa aina ja iankaikkisesti:)
Miksi käänsit kelkkasi?
23.11.2012 15:37
Yleiset saunat eivät ole seisotteluja varten. Nyppään pinseteillä rupesi irti, jos se kovin alkaa tojimaan naisten ja lasten seassa.
Ei kuulu hyviin tapoihin yleisesti esitellä jäykkää kaluaan, ellei siinä sitten ole oikeasti esiteltävää... Kunnon pelin omaava saa kuitenkin anteeksi melko paljon:)
Mutta alaikäisille ei saa pientä pirriä näyttää. Saavat traumoja, kun luulevat niiden oikeasti olevan sellaisia pikkuruisia. Sehän ei pidä paikkaansa kuin muutamien harvojen kohdalla.
23.11.2012 15:27
Mistäs tiedät?
Ja onkohan kellään lie noin ohutta loiroa...
23.11.2012 15:20
Kumman ottaisit. Nykyisen pienen vai isomman? Vastauksestasi riippuu, onko koolla väliä.
Koolla ei ole väliä- sanojat ovat kuin golffarit, jotka hokevat, ettei sillä avauslyönninlyönnin pituudella ole väliä. Ottaa jatkolyöntiin pidemmän mailan;)
Jokainen golfia pelannut tietää, että pitkälyöntisyydestä on julmetusti etua ja minä tiedän sen, että jotka muuta väittävät, ovat lyhytlyöntisiä nussijoita.
Kukaan isomunainen ei sano, ettei koolla ole väliä, koska sillä on...
Tosin golfissakin hyvän tekniikan ja hyvän lähipelin omaava voi pärjätä lyhyemmilläkin lyönneillä, mistä lohtua myös pienimunaisille tässä tekniikkajutussa;)
22.11.2012 16:26
Meillä taitaa tämän Liittolaisen (hih) kanssa olla eri missiot. Se kun väittää, että isoja kulleja ei ole ja minä väitän että niitä on, mutta myönnän kuitenkin myös pienempiä olevan. Se meissä on ero.
Kyllä mielelläni hehkuttelen isoja kulleja. Niissä on paljon hehkuteltavaa ja niitä on kohtalaisen paljon näkyvillä jos semi-isot lähtisivät noin 18 sentistä.
Yhtään alle 13 sentin mulukkua en ole nähnyt, mutta kyllä niitä varmaan on. Ainakin yksi Oulussa...
22.11.2012 16:16
Kokeile sinäkin. Saat kunnon sävärit kun vielä tyhjennät sen sammuttimen sinne:D
22.11.2012 16:07
Kuolleena ei tarvitse minkäänlaista kokoa eli käyttäkäämme kokoamme vielä elonpäivien vieriessä.
Kirjoitat kuin kuolema ei sinua koskettaisi lainkaan. Tuleeko sinusta paljon syötävää vai tuhkataanko sinut niin kuin minut?
Koolla muuten on väliä... Miksi täällä jankattaisiin koosta, jos sillä ei ole väliä.
21.11.2012 21:30
Sinäkin älykkäänä olisit valmis puolittamaan ÄO:si, jos saisit pirriisi 5 senttiä lisää mittaa. Hyvin ymmärrettävää;)
Epäilen kuitenkin tuota älykkyyspuolta, koska ihmettelet mittahommia "onko koolla väliä"-palstalla:D Mittaa tietenkin tarvitaan, jotta tiedetään pärjääkö normipelillä paremmin kuin asusmodelilla...
21.11.2012 20:53
Miinusta näköjään sulle tuli, kun meinasit itkemisen sijasta tehdä asialle jotain...
Uskon, että nuo konstit "oikein" tehtynä toimii, mutta aikaa ja kärsivällisyyttä se varmaan vaatii.
21.11.2012 18:41
Ja se Asus pitää sitä samettisessa rasiassa yöpöydän laatikossa, eikä anna muijalleen maistiaisia siitä kuin kerran vuodessa.
Omaa pikkuruista yläkäyräänsä tuputtaa viikottain, mutta rouva muistelee sitä jellymatskusta tehtyä, verkkovirtavibraattorilla terästettyä 17-senttistä vituntyydytysmasiinaa ja harvoin antaa looraa:)
21.11.2012 18:37
Ja jotkut narraavat penkkituloksensa ihan vallan. Esim. sanovat tulokseksi 150-170 kg, vaikka persesuoli pitkällä, tisseistä pompautettu oikea tulos on max 110 -120 kg, mikä ainakin isolle miehelle olisi vähän.
Joku tulvannussima riukukäsi saattaa puhtaasti punnertaa 180 kg ja jopa yli...
No mutta nythän penkkipunnerruskin alkaa muistuttamaan kullinmittaamista... Hyvä;)
21.11.2012 18:09
Meinaatko iskeä siitä miehen? Sillä voi olla vientiä ison mulukkunsa kanssa, eli pidä kiirettä.
Jos se, että näyttää camissa munaansa tekee homoksi, niin homoja onkin yllättävän paljon. Ja lisää tulee, jos kaikki jotka toisten mulukkuja bongailevat camissa, ovat myös homoja. (yksi ihan vaan utelias kerran bongaili, mutta sekin muuttui homoksi)
Kovasti tällä palstalla yleensä ne linkitetyt kuvat saavat keskustelua aikaan ja itse en usko jokaisen niitä kommentoivan homo olevan.
20.11.2012 21:22
Hiukan hapahkoa on tämäkin... Tyhmäkin huomaa;)
Tuo manman78 taisi puhua omasta kullistaan ja jokainenhan omansa tuntee. Mistä muuten tiesit sen omakehun olevan kuvitteellinen?
Miten kuvittelet miehillä olevan isoista kulleista vertailukohtia? Naisilta voi täällä pyytää vastauksia, mutta voi tulla aika pitkäksi niitä odotellessa.
Itse tiedän kovia isoja ja pehmeitä pieniä. Ja toisin päin...Eli molempia löytyy monipuolisesta maailmastamme.
Tuohon en osaa kommentoida osuuko iso mies herkkään kohtaan. Kysy Asukselta. Se on puheittensa mukaan iso mies.
20.11.2012 21:10
424 / 433