vaimolleni on

vierestä nähnyt

vaikka kuka sanoisi mitä, niin varmaa on että iso kulli kiihottaa ja tuntuu paremmalta kuin tällanen "normaali", joka minulla on. Olin nimittäin ihan vieressä todistamassa, kun isompi kulli pani vaimoani. No panin minäkin häntä, mutta kun oli vieraan vuoro, niin ei voihkinnalla ja orgasmeilla ollut loppua.

19

1707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h-xn karjakko

Ei kulllin tarvitse suuri olla, kunhan se vaan on pitkä ja paksu. Tuumasiko rouvasi silleen?
      Olit tosi ystävällinen rouvallesi, kun annoit kokeilla tosiparrua.

• elämä on kokeilua

no täällä olisi myös tarvetta iso munaiselle miehelle, joka tulisi panemaan vaimoani. Niin nähtäisiin onko asian myös meillä näin. Samalla varmistuisi asia suuhun otosta, kun vaimo väittää että voi ottaa yli 20cm kullin juurta myöten. Menenkin tästä tuonne ryhmäseksin puolelle etsimään urosta.

• Antero Mäkinen

Minkalainen mies jakaa vaimonsa vieraan miehen kanssa.

• Aviomies

Vaimoaan rakastava aviomies jakaa vaimonsa tai antaa vaimolle mahdollisuuden nauttia myös muista miehistä.

• USERIOUS??!?
        Aviomies kirjoitti:

Vaimoaan rakastava aviomies jakaa vaimonsa tai antaa vaimolle mahdollisuuden nauttia myös muista miehistä.

Huh huh... Vai että semmoset miehet. Veikkaan että isäni olis sitten paha mies?

• jan4

tosi kiihottavaa katella kun ysi tai useampi vieras mies panee mun vaimoani laukean jo pelkäst kattelemisest

• ...

Tuskinpa paljon rakastaa jos antaa vieraan miehen paneskella vaimoaan,tältä saattaa saada vaikka mitä tauteja..

• hyrtsis

Nykyisin aivan normia, että vaimolle suodaan mahdollisuus isoon. Ja se nimenomaan hyvä tehdä siten että oma mies on mukana. Mikä siinä silloin on. Ei mitään, se silloin silkkaa nautintoa. Pienimunainen kirous ei silloin kiusaa naisia.

• mlukku

Pelkkää soopaa koko tuo isomunaisten vouhotus....minulle myös kerran yksi nainen sanoi että isoa pitäisi saada, onko minulla sellainen ?
      Hain jääkaapista atrian punaisen ja pyysin näyttämään siitä miten pitkä pitäisi kalun olla jotta siinä olisi tarpeeksi....sen jälkeen ei muuta kuin lenkkiä sisään.
      Aika kauas jäi annetusta merkistä. Taitaa 12 senttiä jo olla monelle liikaa.

• oiuhgcx34ertyhjm,

Satua. Mitäpä muuta.

• Juu. Toi on hyvä, jos saat itsesi uskomaan sen vielä;)

Kiva kertomus myös, mutta haiskahtaa tosiaan sadulta.

• illiäijä

soos ny pojjaat sillälailla, ettei teirän viästii ketjussa kukaa puhunu misnää kohras totta.

• H-Xporpakko

No näin on. Itselläni on tällainen keskimittainen 21.57 kalu jota olen koko aamun mittaillut. Mutta naiset ovat siitä kovasti pitäneet ja saunassa usein mittailemme koko suvun kesken kenellä on kaikkein pisin. Serkullani on sellainen isohko, muistaakseni 37.478 cm. Isompiakin löytyy tietysti joka kylästä.

• inisijä

Minä olisin erittäin loukkaantunut,jos mieheni kehtaisikin ehdottaa pieni munaisena minulle,että hei vaimo....kokeiles iso munaista tyyppiä! Hyi hyi hyi!!!! Miehenipä olen valinnut,vaikka pieni peniksinen onkin.....Ja ainahan peti hommia voi piristää erilaisilla leluilla,jos sellaseen tarvetta! Ja voin muuten taata,että vaikka miehelläni on pieni,niin hommat sujuu hyvin sängyssä! Mieheni on sentäs oppinut käyttämään elintään!

• Asus ihan ite

Paljos on ukkos jortikassa mittaa? Tietääkö hän olevansa pikkumuna? Onko ylipainoa hänellä?

Olet siis sitä mieltä, että koolla ei ole väliä?

• jatkettajoo

Ei iso kalu tee miestä mutta hauska omistaa sellanen silti.. vähän niinku auto ylisuurella koneella :)

• Jaettikyrpae

Tarjoan lohtuseksiä isolla mulkullani.

• yli 18cm

Jospa vaimosi kiihottui vain vieraasta munasta mutta jos sulla on tosi pieni, alle 15 cm niin sitten asia kai on niinkuin sanoit.
      Minä, mies, panisin kyllä vierasta naista aivan eri tahtiin kuin tuttua vaimoani, jos olisivat vierekkäin tai päällekkäin sängyssä tai missä tahansa, huolimatta pillun koosta.

• järjen käyttö ohoi

kyllähän nyt naisen tavaran koko on ratkaisevaa, siinä eroja vasta onkin kuin yöllä ja päivällä.........toisaalta se mikä piilossa poissa silmistä mitäpä siitä puhumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe