Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+Rfsu+tietää+mulkkujen+keskipaksuuden.+Ihmettelenkin,+miksi+he+eivät+kehtaa+tietoaan+osoittaa+muuten,+kuin+tekemällä+keskipaksuiseen+kulliin+valtaosan+kumeistaan.
Jos+kumin+ympärys+on+liki+11+cm,+ei+sitä+kannata+yrittää+10-senttisen+kullin+ympärille+laittaa.+Pois+lähtee+että+heilahtaa,+jos+mulkkua+hitusenkin+liikauttaa,+saati+että+yrittäisi+panna.
Tämä+on+totuus+ja+valitettavaa+se+on+Askon+kannalta,+joka+kertoo+satuja+tuosta+10cm+keskiympäryksestä.
Yhden+tutkimuksen+kun+näkisin,+missä+tuo+10+cm+on+saatu+keskipaksuudeksi,+niin+alkaisin+paremmin+uskoa.
Eikö+joku+nyt+voisi+etsiä+sellaisen+tutkimuksen+minulle,+kun+olen+kovasti+yrittänyt+vuosien+ajan+sellaista+löytää?
"+In+a+study+of+penis+size+where+measurements+were+taken+in+a+laboratory+setting,+the+average+penis+circumference+when+erect+was+4.8+inches+(12.3+cm),+which+means+that+the+average+width+of+the+erect+penis+is+approximately+1.5+inches+(4+cm).[18][19]"
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#cite_note-18
Tuossa+loppuosassa+on+mainittu+noita+tutkimuksiakin,+joihin+Wikin+tiedot+perustuu.+Siis+tiedot,+ei+arvelut.
Askoooh!!!+Nyt+sanakirja+esiin+ja+tankkaamaan+inglishkaa+;)
01.11.2016 16:09
Mihin+se+Rfsu:n+juttu+perustuu.+Nuo+mitat+SIIS,+mitkä+he+totesivat+vääriksi,+kun+sitä+heiltä+kysyttiin?
Miten+46+numeron+saapas+pysyy+39-numerojalkaisen+karpaasin+jalassa?+Yhtä+hyvin,+kuin+Rfsu:n+yleisin+kortsu+heidän+väittämässään+keskipaksuisessa+kullissa.+Eli:+LIIMALLA.
01.11.2016 11:17
Itseäsi+kiusaat.+Kun+hyvin+tiedät+totuuden+ja+silti+linkkailet+tuota+shitiksi+todettua+juttua.+Rfsu:n+puolelta+se+shitiksi+todettiin.
Kysyt:+"Suomen+miehen+tapaiset+ovat+mittataidottomiako?"
Ei+Suomen+miehet+tee+noita+oikeita+tutkimuksia,+joissa+on+todettu+OIKEAT+mitat.+Lue+Google-haun+tulokset.+Yhtään+kymmenen+sentin+keskipaksuustutkimusta+sieltä+ei+löydy.+Jos+löydät,+laita+esille+;)
Miksi+sinulle+on+niin+tärkeää+tuo+kullin+koko?+Tai+siis+muiden+kullien+koko?+Vertaatko++toisten+kulleja+omaan+nappulaasi?+
Älä+hyvä+mies+sellaista+tee.+Se+aiheuttaa+sinulle+vain+pahaa+mieltä.
01.11.2016 11:13
Ai+toinen?
31.10.2016 20:10
On+se+ihan+sama,+onko+se+10,+11+vai+12.+Miksi+sitä+pitää+väittää+kymmeneksi,+jota+yksikään+tutkimus+ei+tue?
Onko+tuollainen+tutkimus+olemassa,+mitä+kyselet?
31.10.2016 20:10
Kirjoitan+vain+tällä+regatulla.+Monellako+sinä+kirjoitat?+
En+viitsi+edes+laskea,+kun+ne+vaihtelevat+postista+toiseen.+Asia+pysyy+samana,+eli+siitä+ne+tunnistaa.
31.10.2016 08:06
Ei+Askoa+ylistä+muut+kuin+Asko+itse.+
Miten+viitsit?
Minä+olen+kysellyt+sinulta+sitä+linkkiä+siihen+tutkimukseen,+jossa+on+saatu+10+cm+ympärysmitta+keskipaksuudeksi.+Kumma+kun+sitä+ei+ole+minulle+kerrottu.+
Nyt+tartu+nohevasti+Guuggeliin+ja+JOS,+kuten+sanoit,+sieltähän+se+löytyy.+Minä+en+ole+löytänyt,+joten+sinä+voit+nyt+loistaa++ja+laittaa+sen+meidän+kaikkien+näkyville.
Se+usein+linkkaamasi++Rfsu:n+lause+ei+ole+tutkimus,+ei+myöskään+sinun+omat+nappulasi+mittaukset,+joten+älä+tarjoa+niitä.+ÄLÄ!!!
31.10.2016 08:04
Minun+kirjoitukset+tunnistaa+edelleen+nikistä.+Kyllä+pääosin+sinunkin,+mutta+jos+ei+nikistä,+niin+postiesi+typeryydestä.
30.10.2016 18:39
En+juo+kiljua+ja+kyllä,+vasenius.
30.10.2016 18:38
Olihan+se+Asko+vielä+hengissä,+toisin+kuin+vasenius+epäili+:D
Ja+jutut+entisellään.+Eli+täysin+höpöä+ja+vailla+tutkittua+tietoa.+Missään+ei+koskaan+ole+tehty+esim+tutkimusta,+jossa+olisi+saatu+10+cm+keskipaksuus.+Olen+sitä+kovasti+kysellyt,+vaan+eipä+ole+näkynyt.+Askon+omaa+mittaustyötä+ei+voi+pitää+kovin+kattavana+tutkimuksena+;)
30.10.2016 09:04
Kysy+Askoa.+Paksuudeksi+tulee+tasan+kymmenen.+Asko+on+voimakas+mies,+ainakin+puheissaan,+ja+hän+jos+kuka+uskaltaa+vetää+mittanauhan+tiukalle,+kun+ei+omasta+kullistaan+ole+kysymys.+
Omaa+mitatessaan+hänellä+on+ainoa+huoli,+ettei+ole+kolmea+peukkua+laittaa+kyrvän+ja+mittanauhan+väliin.
27.10.2016 10:37
Kuvan+lähettäjä+voi+varautua+siihen,+että+iso+kulli+todetaan+erään+oululaisen+kaverin+toimesta+pieneksi.+Näin+on+aina+ennen+käynyt+joka+kerta.+
Mutta+me+muut+osaamme+arvostaa+isoa+kullia+ja+sen+esille+tuomista.+Siis+kuva.
26.10.2016 14:33
Kenelle+olen+kateellinen?+Siis+sinun+mielestä?+
Voi+se+Audi+olla+ostettu+käteiselläkin+ja+voihan+se+olla+vaikka+työsuhdeauto.+Mutta+kun+sinä+olet+niin+saatanan+kateellinen+jopa+normimulkuille,+niin+luonteesi+tuntien,+jos+asuisin+naapurissasi,+laittaisin+vartion+Audille+;)
26.10.2016 14:29
Varmaan+samasta+syystä,+kuin+ei+iloitse+naapurin+Audi+R8:ssa.++
http://www.wheelsandmore.de/en/Tuning/Audi-R8/R8/AUDI_R8_V10_Plus_20_inch_wheels.jpg
Eli+vituttaa,+kun+jollain+on+ja+itsellä+ei.
25.10.2016 20:25
Voi+Jeesus+tuota+runkkua.+Kuvia+kehtaa+pyytää?+
Kutittaako+kankkujen+välissä?+Olet+umpihomo,+vaikka+äitisi+on+yrittänyt+muuta+kertoa.
21.10.2016 22:48
Noista+mitoista+voisi+moni+muukin+olla+iloisesti+yllättynyt.
Haluttu+koko+;)
21.10.2016 11:47
Ei+15/11+ole+iso+muiden+kuin+sinun+mielestä.
21.10.2016 10:44
Luultavasti+käytät+Bostikkia+kondomin+liimaamiseksi.+Kyllä+se+mutten+ohkaisesta+luirustasi+tipahtaisi.
Jos+sinulla+on+kynän+vahvuinen+velttona,+on+se+vähän+paksumman+kynän+paksuinen+erektiossa,+jos+joskus+sellaisen+saat.+Sellaiselle+suositellaan+niitä+Thai-malleja,+eli+jotain+42-45-millisiä+kumeja.
Normaalipaksuiselle+kullille+tehdään+etupäässä+10,6+cm+ympärykseltään+olevia+kumeja,+ja+ne+eivät+todellakaan+pysy+naidessa+ohuen+10-senaisen+kullin+varressa.+Eikä+niitä+ole+sellaisille+kulleille+tarkoitettukaan.
20.10.2016 17:00
Vai+pysyy+sama+kortsu+5-25-senttisissä?+Miksi+niitä+sitten+tehdään+eri+kokoja?+
Hyvä+kikka+on+käyttää+kullilleen+sopivaa.+Sellaista,+että+sillä+uskaltaa+nussia.+Ei+kondomissa+saa+olla+käyntivaraa.
Aika+hiljaista+on+tosiaan+se+Rfsu:n+tieto,+kun+sitä+ei+mistään+löydy.
19.10.2016 20:44
Luuletko,+että+se+on+Suomeen+suunniteltu+se+kortsu?+Mitä+se+haittaa+kun+on+vähän+pelivaraa?
Heh+heh.+Pelivara+kondomissa+ei+haittaa,+jos+haluaa+isäksi+tai+taudin.+Olet+epeli.
19.10.2016 11:05
51 / 434