Häxy - voisitko imeä munaa levarilla?

Totally-gay-14cm-

Tule häxy ottamaan poskeen minulta? Olen tulossa Nakkilaan ja voisit ottaa minulta mahlat suuhusi levarilla?

14

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa sinä otat?

Huuhtele suusi, jos sinne raikasta kyrpää haluat.

• JussiKuusYsi

Helppo ratkaisu kiistaan. :)

• Tuli-vain-mieleen

Harrastatko häxy paljon 69-asennossa mulkunimentää ja persesilmän nuolemista?

• Häxy-on-horo

Harrastaa se. Kyrpä syvällä kurkussa ja kassit otsalla imee kyrpää. Oikeastaan se vain makaa siinä kuin lahna.

• ftyuiugcv
        Tuli-vain-mieleen kirjoitti:

Harrastatko häxy paljon 69-asennossa mulkunimentää ja persesilmän nuolemista?

Naapurin iso koira häxsyllä panokaverina.Onkos koiralla sopiva kulli sinun perseeseen?

• haluuheti

69 ON TODELLA NANNAA !!!!!!!

• Homoläppää

Jösses kun kyysysä on ihono......oottex te poizut ihonat goglanneet nukkua 69:ssä? Ihånååå kun toisen boltsiliinit on silmillä ja mulqqqqu suussa, niin siinä on ihånååå fantasioida quuulkaa ihånåt poizut. Hmmmmmm...tössö pintää mennä jääkaapille katsomaan olisiko siella munagoisoa tai jotain maissia. Maissi ihåno kun silla tyrkkii, niin saa poppariacornia kun oikein hoonaa ja lämpiää.hmmmmm...

• Homoläppää kirjoitti:

Jösses kun kyysysä on ihono......oottex te poizut ihonat goglanneet nukkua 69:ssä? Ihånååå kun toisen boltsiliinit on silmillä ja mulqqqqu suussa, niin siinä on ihånååå fantasioida quuulkaa ihånåt poizut. Hmmmmmm...tössö pintää mennä jääkaapille katsomaan olisiko siella munagoisoa tai jotain maissia. Maissi ihåno kun silla tyrkkii, niin saa poppariacornia kun oikein hoonaa ja lämpiää.hmmmmm...

Sait varmaan orgasmin noista jutuista haaveillessasi?

Tule jo kaapista, Asko. Se rauhoittaisi sinua ja voisit olla oma paksu homoitsesi ;)

• MittaYstävä

Asus sanoi minulle ettei todellakaan ole homo vaan korkeintaan bi. Todisteeksi koostaan antoi myöskin mitata kookkaan kalunsa. Tulos oli 17/11 , olin aavistuksen pettynyt mutta hän myönsi että penispumppu oli mennyt rikki

• MittaYstävä kirjoitti:

Asus sanoi minulle ettei todellakaan ole homo vaan korkeintaan bi. Todisteeksi koostaan antoi myöskin mitata kookkaan kalunsa. Tulos oli 17/11 , olin aavistuksen pettynyt mutta hän myönsi että penispumppu oli mennyt rikki

Olisit kiristänyt mittanauhan tiukemmalle, niin olisi saatu Askollekin keskipaksuinen. Se niistä aina niin kovasti haaveilee.

Mittasitko perseestä pituuden?
        Pyysikö Asko paksujen kankkujensa väliin lihaa? Hän on sellainen bi, että tykkää miehistä ja pojista ;)

• MyönnäVaan

Minusta on huvittavaa kuinka tämä häxyä usein homotteleva tyyppi lukee selvästi itse innolla miesten itsetyydytys-palstaa :D Siellähän on juuri noita levarijuttuja. Taitaa homotouhut kiinnostaa kovastikin?

• Tuntuu, ettei Asko ole enää edes kaappi. Taitaa olla vaan umpihomo, jolle on vaikeuksia hyväksyä asia.

• Olet-hourio

Homo vastasi taas mielestään sujuvasti itselleen.

• Olet-hourio kirjoitti:

Homo vastasi taas mielestään sujuvasti itselleen.

Hei pölhö. Minun tekstit tunnistat tuosta tunnistettavasta nikistä. Olen sen tainnut sinulle joskus kertoakin, mutta kun ei mene perille, niin toistetaan taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      296
      3710
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2306
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2129
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1288
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1170
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1133
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1132
    Aihe