Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

  1. Hei taas
    ei ole helppoa sanoa toiselle rehellisesti miten asiat oikeasti ovat, mutta kaiken pitäisi kyllä perustua rehellisyyteen. ja sinä olit rehellinen.
    mutta ei voi seurustella kaikkien kanssa, jotka osoittavat tunteita, niinhän se on.
    ajattele, jos vaikka kolme miestä ihastuisi sinuun yhtä aikaa. miten sitten seurustelisit?
    toivotan sinulle nautinnollista syksyä ja että ajattelet omaa itseäsikin.

    t: Keskiyö
  2. Hei
    saan sinusta ristiriitaisen kuvan, kirjoituksesi ja tunteesi eivät puhu samaa kieltä.
    minusta tuntuu, että sinulla on jo kumppani elämässäsi. kotona sinä voit aina löysätä ja selvitä helpommalla työpanoksella. mieleeni nousee raskaus ja pieni lapsi.
    töissä sinulla ei ole motivaatiota, koska tunnet itsesi siellä jotenkin turhaksi tai ulkopuoliseksi. onkohan sinulla hyvää ystävää kenen kanssa jutella?
    syö terveellisesti ja koita nukkua tarpeeksi, että olosi paranee. en todellakaan näe kuin kirjavan vyyhdin, mutta et ole siinä yksin. pompit kuin pallo seinästä seinään, tämä on tietenkin vain vertauskuvallista.

    olet ahdistunut etkä pääse siitä pallosta ulos. on saatava pysäytettyä sen vauhti, vasta silloin sinun olosi rauhoittuu.

    t: Keskiyö