... auttaisitko minua? Haluan lujemman yhteyden päähenkioppaaseeni. Olen niin täydellisesti hukassa jokaisessa suunnassani ja tarvitsen vahvaa auttamista ja opastusta ha haluan ryhtyä yhteistyöhön oppaani kanssa, tarvitsen sitä kipeästi. Sellaista viisasta "kättä", joka avittaa minua tällä hetkellä monessa.
Voitko kertoa jotain tuosta oppaastani? Uskon hänen tietävän asiani, mutta onko hän jo odottanut pyyntöäni ja tietoinen elämäni kohdasta? Mitä hän haluaa sanoa minulle?
Ja kysymys sieltä aivan ytimestäni; Ennen syntymääni suunnittelin elämäni matkaa mitä opettelen, opin, kohtaan jne. Mikä ja millainen oli tuo suunnitelmani? Liitinkö suunnitelmaani mukaan kaikkien näiden vaikeiden koettelemusten ja vuosien jälkeen myös kaikkea hyvää, asian ja asioita nostamaan ja auttamaan minut tästä kaikesta? Eli mahdollisuuden myös iloita ja rakastaa elämääni maa- planeetalla.
Olin äsken pyörtyä kaupassa jalkojen melkein pettäen alta, asiat painavat niin lujasti voimia vieden ja painaen.
Keskiyö rakas
1
<50
Vastaukset
Hei
voi sinua ressukkaa. laita aivan aluksi kynttilä palamaan, sillä kutsut oppaasi luoksesi. häntä voi myös kutsua suojelusenkeliksi tai miksi vain.
keskity kynttilän liekkiin, joka palaa ainakin metrin sinusta kauempana. pitempikin välimatka olisi hyvä.
nyt tuijotat liekkiä ja annat sille käskyn kääntyä haluamaasi suuntaan. tai käske sen lepattaa tai sitten pysähtyä. huomaat pian, että osaat ohjata liekkiä.
sinä tiedät aivan oikein, että olet itse kirjoittanut tämän elämäsi käsikirjoituksen. sinähän halusit oppia kaikenlaista uutta, siksi sinä valitsit itsellesi niitä vastoinkäymisiäkin. ilman niitä et oppisi mitään.
mutta toki sinä suunnittelit hyvääkin, muuten et pysyisi tasapainossa.
tiedäthän sinä, että tämä kaikki on vain unta. kun heräät, olet taas siellä hyvässä ja kauniissa paikassa, mistä lähditkin. oppaasi tulee luoksesi, tai oikeasti hän on aina lähelläsi. mutta pyydä merkkiä sillä kynttilällä.
ja sitten keskustelet hänen kanssaan henkisesti, pyydät tukea ja neuvoja. hän auttaa aina.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721