tämä päivä:)

Tarmo:

Minulle vähän sorkuja elämässä ja 15.9 menen niitä selvittämään,mitä saat tuohon päivään,millainen lopputulos??

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J K

      EN TIEDÄ

    • Hei
      sinulla minä näen pinon papereita, jotka vaativat selvittelyä.
      on myös kysymys rahasta, sekä jotakin ihmistä on loukattu.
      rehellisyydelläsi selviät parhaiten, ole nöyrä ja pyydä anteeksi.
      sinä selviät asioistasi hitaasti, mutta varmasti. etkä toivottavasti järjestä itseäsi enää uudestaan tällaiseen sotukuun.

      voisit tehdä vielä jotakin ylimääräistä iltahommaa, jolla tienaat hieman ylimääräistä itsellesi.

      t: Keskiyö

      • Tarmo;)

        näätkö vielä sen,selviänkö sakoilla yms vai odottaako vankilatuomio?
        ja saanko bisnekseni luistamaan aiotulla tavalla?


    • Tarmo:)

      Näkeekö keskiyö tähän mitään??

    • Hei
      näen sinun katuvan ja oppivan kokemuksestasi.
      uskoisin että edessä on pitkä talvi ja paljon aikaa miettiä.
      sinun bisneksesi on jotenkin hataralla pohjalla, et ole tehnyt koko pohjasuunnitelmaa vielä vedenpitäväksi. suunnittele sitä lisää.

      t: Keskiyö

    • Tarmo:)

      tarkoitatko että tuo pitkä talvi vietetään vankilan seinien sisällä,voit sanoa sen kyllä suoraan???

    • Hei
      ainakin jonkin aikaa, sellaista harmaata minä näen.
      muista olla väittämästä vastaan ja ole katuvainen, kävi miten kävi.

      t: Keskiyö

      • Tarmo,

        Vielä yksi>kestääkö minun parisuhteeni tämän mahdollisen poissaolon??


      • Tarmo ::
        Tarmo, kirjoitti:

        Vielä yksi>kestääkö minun parisuhteeni tämän mahdollisen poissaolon??

        Jos saisin pikaisen vastauksen näin?


      • Tarmo::
        Tarmo :: kirjoitti:

        Jos saisin pikaisen vastauksen näin?

        Jos tosiaan saisin pikaisen vastauksen näin??
        Näätkö muuta elämässäni,kenties jotain valoisampaa??


    • Hei
      jos tahdot että keskityn sinuun oikein syvästi ja teen kunnon pitkän katsannon, ota yhteyttä sähköpostini kautta, sen löydät profiilistani. kerron sitten enemmän.

      t: Keskiyö

    • Tee hyvin.

      Tarmo, vaikka sinulle nähdään harmaata ympärillä jonkin aikaa, ei se välttämättä tarkoita fyysistä vankilaa. Kyse voi olla myös henkisestä harmaudesta eli synkästä henkisestä tilasta ns. masentuneisuutta ja ahdingon tunnetta omassa itsessään, jossa murehtii paljon ja käy asioita itsensä kanssa läpi suuntaa selvitellen. Kyse on sisäisestä vankilasta ihmisessä itsessään.

      Ihminen kantaa vaikeita asioita joskus kauan mielessään ja tasapainon saavuttamiseen niin itsensä kuin muiden asiaan liittyen osalta, aika ratkaisujen löytymiseen ja tekemiseen tuntuu usein hyvinkin pitkältä. Päiväkin.

      Jos jotain voit tehdä asioiden nopeuttamiseksi päästäksesi "vankilastasi", tee se. Saat nopeasti rauhan, myös kanssakulkijasi asiassa. Toivon, että pysyt voimakkaana ja hyväksyt, että on ilo saattaa asiat järjestykseen ja tasapainoon.

      Tee kaikki hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe