näin se nyt ainakin menee etten halua jatkaa sitä suhdetta,
liekö enää mieskään vai olisko halunnut? myöhemmin?
Keskiyö / tuntijasi
9
86
Vastaukset
- Keskiyö / tuntijasi
Hei
eiköhän kannattaisi suurentaa reviiriä ja katsella toisellekin suunnalle? sinähän lenkkeilet ja reippailet, ei mikään vaikeus sinulle.
anna tuon mennä menojaan, etsi sinä uusia tuulia kun syksykin tulee.. - punainentulilatva
joo olen lenkkeillyt ennen:) nyt rattailla jonkin verran mutta kesäflunssa
kovin riesana ollut ja sateet!!!
työn saanti ja ymäristön muutos olis paikallaan niin tekis mieli taas
jatkaa liikuntaa, en oo näin pulskakaan ollut ennen!
lähden tästä viikonloppusin ulkoileen niin joskopa sitä löytyy Mies
eikä hiiri:) - punainentulilatva
huomenia,
mies taas eilen otti yhteyksiä, siis onko todella pahoillaan tilanteesta
kuin olisi itkenyt ennen kuin lopulta tavoitti?
oliko sukulaisensa suhdettamme vastaan?
mies kun ei olisi tarvinnut missään asiassa läheisiään
jos minä olisin kuvioissa ollut, mutta en oo ainakaan
nyt palaamassakaan
mukavaa alkavaa viikkoa - punainentulilatva
jälleen mies ollut tiiviimmin yhteydessä? tästäkö tämä nyt
sitten lähtee kuitenkin etenemään?:)
mukavaa oli viikonloppunakin:) Hei
nauti hyvistä hetkistä ja elä täysillä, sitä vartenhan meille on annettu tämä elämä.
et voi tehdä mitään väärää, jos olet yhteyksissä hänen kanssaan.
t: Keskiyö- punainentulilatva
hei,
haluan jatkuvuutta ja sitoutumista, onko hän nyt sitoutunut
vain meidän juttuun? - punainentulilatva
niin tämäkö oli taas tässä, ei osannut sanoa enää jatkosta?
mikä pelottaa jatkaa tiiviimmin?
pääsenkö haastatteluun lähipäivinä? Hei taas
teillä on siellä työpaikat tiukassa, näen että samoihin paikkoihin on monta hakijaa. pidetään peukkuja, haastatteluun kannattaa valmistua huolellisesti.
jonkinlaisessa haastattelussa näen sinut kyllä.
ei taida tuo mies olla se ainoa ja viimeinen sinulle. hänellä on omia sekavia kuvioita ja ystäviä, vaikka yksinäisyys välillä päälle pukkaakin.
kyllä sinun kannattaisi tavata muitakin.
t: Keskiyö- punainentulilatva
hei taasen
en päässyt siihen haastatteluun mutta toivon että saan sen toisen paikan,
joo en jää häntä ootteleen, kiitos vihjauksesta et muitakin edelleen,
jossain kaukana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482