Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei
    muutto tulee jossakin vaiheessa, mutta teet sen mielelläsi ja sydän täynnä odotusta. sillä uusi asunto on kaunis.
    välimatka ja pieni piilottelu tulevat mieleeni, sinä pelkäät. tarvitset suojaa ja ymmärtävää ystävää, vanhempasi rakastavat sinua ja tahtoisivat myös auttaa.

on ehkä parempi, ettet purkaudu heille kokonaan. he eivät ymmärtäisi. näen sinulle lisää lapsia ja uuden kodin, mies on hyväntuulinen ja voimakas vartaloinen, hänellä on hieman vatsaa. vasta tämän miehen kanssa sinusta tulee onnellinen.

t: Keskiyö
  2. Hei
    ja kiitos kysymyksistäsi, ne miellyttävät minua.

minulla on ikäni ja kokemuksieni kautta paljon elämänkokemusta, asunhan ulkomailla ja olen nähnyt paljon. toiseksi sanon sen, että minulla on toki aikaa itselleni. nukun tarpeeksi, syön terveellisesti, ulkoilen ja luen paljon.

henkisesti olen päässyt sinne, minne olen aina halunnutkin päästä. se on joskus raskastakin, koska aistin ihmisistä ikäviäkin asioita. niitä ei pidä lähteä kertomaan, mutta mieli tekisi välillä kamalasti. kun näkee ihmisen taistelevan itsensä kanssa ja teeskentelevä iloista, kun huomaa hänellä alkavan sairauden, tilanteita on monia. silloin minä kärsin mukana.

minulla on suora yhteys omaan neuvonantajaani, jota en nimeltä tässä mainitse. sain tämän lahjan sillä ehdolla, että myös käytän sitä. en puhu sairauksista enkä kuolemista (joita ei oikeasti ole), vaan voin ohjata kohti parempaa ja huomaamaan ohitselipuvia mahdollisuuksia.

saan varsinaisessa työssäni tunnustusta ja iloa, tiedän ihmisten elämästä usein enemmän kuin he itse. tämä on minun oma valintani ja tahdoin tämän kyvyn.
    silloin kun en jaksa, en todellakaan katso kenellekään. silloin lueskelen ja nautin sohvastani, elämässäni on rakkaita ihmisiä ja kulutan aikaani monin tavoin.

tämä ennustaminen on minulle kutsumustyötä ja olen joka kerta tyytyväinen, kun saan autettua ihmistä eteenpäin polullaan. ja teen tätä niin ilmaiseksi, kuin rahastakin. aikaa kun ei ole loputtomiin.

no niin, sinulle toivon myös hyvää syksynjatkoa ja pirteitä ajatuksia!

t: Keskiyö