Kukatahansa näkijä, auttaisitko ennen kuin poikaa syytetään?

MiriamStrauss

Hei.. en ole ennen kysynyt täällä apua, mutta nyt tulisi saada selville, että MIKSI eräs poika on tehnyt tahalteen eräästä rajatietoa opettavasta foorumista kopion ja väittää sitä tekstiä omakseen.

Onko tahallinen teko.. vai tarkoittiko sillä hyvää? Selvittäisikö se asiaa jos tutustuisin häneen, vai sotkisiko se vain elämääni? Kyseisellä foorumilla opetetaan parapsykologiaa, poika ei ole todellakaan valmis opettajaksi. On luullut, että hänen kundalininsakkin on noussut, mutta sekin luulo on pelkkää harhaa... harmittaa, kun tässä kävi näin..

Anteeksi, kun vaivaan, mutta pelkään, että tässä käy huonosti ilman näkijän apua... :(

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      tuo poika leikki tietäjää, mikä hän ei itse ole. eikä hänestä tulekaan, hän vain leikkii vaarallisilla asioilla ja yrittää tehdä vaikutuksen muihin.

et voi auttaa häntä, tämä typerä kopiointi on hänen omaa käsialaansa. ja siitä hän myös itse vastaa tulevaisuudessa.muutenkin, tuo ei välttämättä tee sinullekaan hyvää. positiivista energiaa ja tietoa voisit hakea luonnosta ja vedestä, sinulla on myös oma suojelusenkelisi.

t: Keskiyö

• MiriamStrauss

Kiitos paljon, kun katsoit Keskiyö :)

hmm.. olen seurannut tätä palstaa melko kauan ja miettinyt, että annatko tarpeeksi aikaa itsellesi? Tunnut olevan aina valmis auttamaan ja neuvomaan...

En saa henkisestä kehityksestäsi minkäänlaista otetta, ihan kuin se olisi salaisuus muille, kuin vain itsellesi. Mutta pitkälle olet varmasti päässyt? :)

Kun kaipaat itse apua, niin osaatko kysyä sitä muilta? Ymmärrän kyllä, jos auttaminen ja toisille ennustaminen on sinulle "elämän tehtävä". Mutta ethän auta meitä vain siksi, koska sinulla on kyky katsoa muiden elämiin ja koet sen velvollisuudeksesi? Ansaitset enemmänkin kuin vain kykyjesi hyväksi käyttöä.

Onhan se vähän outoa kuulla itse avun pyytäjältä tälläisia kysymyksiä, mutta mun on niin pitkään tehny mieli kysyä näitä :D

• Hei
      ja kiitos kysymyksistäsi, ne miellyttävät minua.

minulla on ikäni ja kokemuksieni kautta paljon elämänkokemusta, asunhan ulkomailla ja olen nähnyt paljon. toiseksi sanon sen, että minulla on toki aikaa itselleni. nukun tarpeeksi, syön terveellisesti, ulkoilen ja luen paljon.

henkisesti olen päässyt sinne, minne olen aina halunnutkin päästä. se on joskus raskastakin, koska aistin ihmisistä ikäviäkin asioita. niitä ei pidä lähteä kertomaan, mutta mieli tekisi välillä kamalasti. kun näkee ihmisen taistelevan itsensä kanssa ja teeskentelevä iloista, kun huomaa hänellä alkavan sairauden, tilanteita on monia. silloin minä kärsin mukana.

minulla on suora yhteys omaan neuvonantajaani, jota en nimeltä tässä mainitse. sain tämän lahjan sillä ehdolla, että myös käytän sitä. en puhu sairauksista enkä kuolemista (joita ei oikeasti ole), vaan voin ohjata kohti parempaa ja huomaamaan ohitselipuvia mahdollisuuksia.

saan varsinaisessa työssäni tunnustusta ja iloa, tiedän ihmisten elämästä usein enemmän kuin he itse. tämä on minun oma valintani ja tahdoin tämän kyvyn.
      silloin kun en jaksa, en todellakaan katso kenellekään. silloin lueskelen ja nautin sohvastani, elämässäni on rakkaita ihmisiä ja kulutan aikaani monin tavoin.

tämä ennustaminen on minulle kutsumustyötä ja olen joka kerta tyytyväinen, kun saan autettua ihmistä eteenpäin polullaan. ja teen tätä niin ilmaiseksi, kuin rahastakin. aikaa kun ei ole loputtomiin.

no niin, sinulle toivon myös hyvää syksynjatkoa ja pirteitä ajatuksia!

• MiriamStrauss

Kiitos ja hyvää syksynjatkoa sinnekkin. Oli ihanaa tietää hieman lisää sinusta ja elämästäsi!

• Nainen pohjosesta

Kyllä tuo Keskiyö on sitten ihana ihminen, aitoa välittämistä ja auttamisen halua.

Keskiyölle iso lämmin halaus ja paljon energiaa

• Nuori tytsy

Keskiyö on niin ihana ja rehellinen ihminen hän on ennustannu minullekin moneen kertaankin tällä palstalla (ilmaiseksi) ja olen tosi tyytyväinen häneen.. Ainakun tulee elämässäni hankaluuksia tiedän kenen puoleen kääntyä ja voin sanoakin hän on ohjannut minut moneen kertaan oikeille raitteille ja tuhannesti kiitän! Kiitos Keskiyö viellä kerran we love you so much

• Hei
      voih, kiitos itsellenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe