Mietiskeltyäni asioita olen päättänyt jättää miehet taka-alalle elämässäni. Nyt pitää saada uutta suuntaa elämään ja muuta ajateltavaa. Oma asunto ajatuksena kiehtoo, mutta samalla pelottaa. Työnohella olevat opiskelut maistuvat puulta ja nykyinen valmistumis aikataulu tuntuu miltei mahdottomalta. Mitä neuvoja minulle antaisit? Unohdanko asunnon? entä tutkinto, selviänkö siitä?
Keskiyölle
1
52
Vastaukset
Hei
tärkeintä on opiskelusi, asunnon ostaminen olisi nyt liian vaarallista. hinnat ovat heilahtamassa ja euroopan talous aivan sekaisin. päästä vain näpit irti sijoituksista.
kyllä sinä valmistut, jos tosissasi niin haluat. työ on rutiinia ja tapa selvitä laskuistaan, mutta uuden oppimisen kautta pääset paljon mielenkiintoisempaan työhön kiinni myöhemmin. ja sitä kautta voit valita haluamasi asunnon!
aivan oikein, päästä miehistä irti ja keskity itseesi. toki näen perässäsi ruikuttavia miehiä ja sieltä löytyy mukavakin kaveri, mutta he tulevat itsestäänkin elämääsi, ei sinun tarvitse etsiä heitä.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564