Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Kyllä täät rukoillaan joka ikinen päivä ja ilta ja aamu jne. mutta kun sanan ohi eivät rukouksetkaan mene, vaan kun täydellisyys tulee, muuttuu katoavaisuus katoamattomaksi ja sitä ennen me olemme katoavaisessa ruumiissa synnin alla, MUTTA Kristuksessa siitä tuomiosta vapaina. Meitä ei tulla syyttämään.
  2. Kerro ja osoita ihmeessä missä minä opetan tekemään syntiä? Vääristelet joka ikistä sanaani josta syystä siitä voi jokainen helposti tunnistaa missä hengessä elät.
    Rankkaa on varmaan myös retostella sanoin: "Minä en tee syntiä, enkä turhaan rukoile syntejäni aneeksi, kun en niitä tee". Et kai koska se on kokonaan valhetta ensimmäisestä sanasta viimeiseen ja valehtelija harvoin kertoo valehtelevansa.
    Hyvään meidän pitää ihan kehoittamattakin pyrkiä, se ei ole kenellekään mikään arvomomentti ja kuten olen monesti sanonut, hyvän tekemisestä tulee pelkkää syntiä kun sillä ylpeilet.
    Kaikki maailman ihmiset tunnustavat hyvän teon hyväksi mutta kuinka aina kuitenkin käy? Heistä tulee itsekeskeisiä ja omahyväisiä itsensä korottajia omien tekojensa kautta ympärileikattuja orjia oravanpyörässä, joilla ei rauhaa ole sydämessään. Tekojen ympärillä pyörii ikuinen riittämättömyyden noidankehä.