Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Jeesus Kristus ei ole pelkkä kertarokotus uskoon tultuamme, vaan ikuinen kumppani ja joka hetkessä voimme laskea syntisyytemme hänen varaansa. Karttakaamme kaikkea pahaa, eläkäämme kuin Mikkokin yrittää elää, synnittömänä, niin meidän pitääkin pyrkiä. MUTTA, älkää erehtykö siihen mihin Mikko erehtyy, kykenevyyteensä elää synnittömänä. Silloin Jeesusta ei tarvita enää elämäämme ja elämämme luisuu pois raiteiltaan omavoimaisuuteen ja alamme sokeana tuomita kanssakulkijoita.
    Pukekaamme päällemme säkkipuku, luopukaamme kaikesta mitä meillä on ja antakaamme elämämme kokonaan Jeesukselle Kristukselle.
  2. Amen, veli Ingenjör_81
  3. Juu, olen minä ainaski. Siis mulla on turvallisuusalan koulutuskin käytynä aiheesta, jossa on otettava huomioon joukkojen hallinta ja stressireaktio ym. ongelmat.
    Uskovana tämä antaa ihan eri näkökulman asialle, kuin maallikko uskosta osaton näkee asian. Jumala nimittäin tietysti näkee kaukaa miten ihmiset reagoi mihinkin ja osaa siten johdattaa maailmaa siihen suuntaan sallimusten kautta. Samoin saa_tana osaa ennakoida ja tulla tilanteeseen omalta intressiltään. Tämä kokonaisuus on nyt nähtävillä ja siksi Raamattu sanoo "kun te näette näiden asioiden alkavan tapahtua, nostakaa silloin päänne, sillä vapautuksenne on lähellä". Tämä lause ei olisi ajankohtainen, ellei näitä asioita ympärillämme tapahtuisi. Ajat ovat koko ajan lähempänä ja taas lähempänä. On monta vuotta jo menty siihen että joko nyt tänä keväänä ja sitten taas siirtyy seuraavalle vielä suurempien merkkien saattelemana.

    Voidaan ajatella niin että nämä jatkuvastiu taoaisesti lisääntyneet katoamiset ovat siksi jotta uskova osaa valmistautua ja siksi jotta uskosta osattomille on hyvä selitys sitten kun "se" massakatoaminen tapahtuu. He ovat ensin tolaltaan ja alkavat miettiä, toiset tulevat uskoon ja toiset alkavat vihata uskovia vielä enemmän. Tämä on selvää suunnitelmaa jota molemmat toteuttavat, niin Jumala kuin saa_tanakin.
    Yksikään ihminen ei saa tulla Jumalan viimeiselle tuomiolle sanomaan perustellusti että "mutta kun en saanut mahdollisuutta". Siksi nämä kaikki tapahtuu ja siksi Jumala joutuu lähettämään sen "väkevän eksytyksenkin" koska hän ei halua että viimeisellä tuomiolla kukaan voi puolustella itseään tietämttömyydellään.
  4. Kappas!, Joo, mä tiedän sen varalaskeutumispaikan ja näin itse samankaltaista unta viime kesänä kun olin täyttänyt juuri viiskyt vuotta.
    Oltiin erään hesalaisporukan kans pikkubussilla menossa kohti pohjoista, ilmeisesti juuri niillä seuduin mistä näit unta, kun yhtäkkiä meitä alkoi kyllästyttää ja käännyimme takaisin. Sitten kun olimme hetken ajaneet bussilla takaisin päin, niin pysähdyimme jostain syystä johonkin maatilalle, jossa oli juhlat valmisteilla. Siinä minä katselin juhlien alkamista ja meinasin jo alkaa pitään kiitospuhetta kun luulin että nämä on minulle yllätysjuhlat viiskymppisen takia. Sitten minä tajusin että nämä ovat hääjuhlat, jotka olivat juuri alkamassa. Ihmiset siirtyivät jo paikkaan missä vihkiseremonia pidettäisiin ja he lauloivat onnellisina kävellessään suurena lauttana vihkipaikalle jonnekin takapihalle.