Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä, tarkaan ottaenhan ekumenisuus on kristillisten kirkkojen yhdentymistä. Tarkemmin se taitaa olla sitä kun Rooman kirkosta lähti ensin kreikkalaisroomalainen suunta ja sitten protestanttinen. Nämä on se ekumeninen yhdentyminen yhdeksi kristusruumiiksi.
Sen sijaan mitä nyt Jyväskylässä tehdään, niin se tosiaan nostaa kaikki niskavillat pystyyn. He veljeilevät ja yrittävät hakea kompromissia saatanan kanssa.
26.08.2015 21:43
Omapa on häpeäni, vai mitä?
26.08.2015 21:39
Kiitos veli kun täydensit sanomani noin hyvin. Tuli ja vesi eivät voi tehdä pienintäkään kompromissia kumpaankaan eloonjäämisen suuntaan, kuten jo sanoit, jos olet Jumalan vihollinen, niin minä en voi tehdä kompromisseja mihinkään suuntaan, koska tahtosi on viedä minut kadotukseen.
26.08.2015 20:21
Sanos veli muuta!!!
26.08.2015 20:05
No etpä varmaan, eikä kukaan muukaan, joten kysymys kuuluukin, kuinka monta Jumala ottaa luokseen ja missä sykleissä. Ei missään ole määrätty minkäänlaista rajaa tai sääntöä ylösotoille. Ne vain tapahtuu ja ihmiset katoaa sitten kun ne tapahtuu. Lopulta Jeesus tulee HÄISTÄÄN, kuten lupasikin mutta ketkä tulevat Hänen mukanaan PYHINÄ ja ketkä ovat täällä odottamassa lamput täynnä öljyä.
26.08.2015 20:03
Ei minua mikään pänni ja jos pännii, niin se että jotkut eksyy antamalla pikkurillinsä.
26.08.2015 19:43
En ole saanut koskaan vastausta kirjanoppineilta kysymykseen, että jos Adamista seitsemäs, Hanok lähti täytettyään 365 vuotta varkain, hän vain katosi, Jumala oli ottanut hänet pois. Niinpä kysyn: VOISIKO JOKU TÄNÄÄN KADOTA SAMOIN? Tarkoitan siis onko Raamatussa joku sana tai lupaus joka estäisi katoamisen?
26.08.2015 19:12
Ei tartte, mä voin perustella: (1. Tess. 5:9-10) Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan. Ja samassa yhteydessä Paavali puhui tessalonikkalaisille että varas tulee yöllä ja siksi valvokaa. Ja juuri edellisessä luvussa puhutaan nimenomaan tempauksesta näillä sanoin: (1. Tess. 4:15-18 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
26.08.2015 19:09
Jokainen pitäköön ja ottakoon sen minkä hyväksi katsoo. Hylätköön sen minkä sydämessään tuntee siihen suuntaan vievän, minne itse ei tahdo.
26.08.2015 19:00
No anna mennä vielä sydämmesi kyllyydestä, koska ehdit sen tehdä. Sitten se katkeaa kun se aika päättyy ja uusi aika alkaa.
26.08.2015 18:57
Saatanan ja Jumalan välillähän on kyse sieluista, niiden kadotuksesta ja niiden pelastuksesta, eikö vain? No silloinhan ei ole siis kyse mistään sovusta ollenkaan kadotukseen menevästä ajatusrakennelmasta ja pelastukseen menevästä Jeesuksen vatsaanottamisesta vapahtajana, koska erona on juuri SE, Jeesus Kristus, eikä se että voisimme sopia jotain saatanallisten uskonsuuntien kanssa yhteisestä toimeentulemisesta. Ei ole kuin kaksi tietä! Toinen tie on se lavea josta moni menee kadotukseen ja toinen se pieni portti, josta vain harva kulkee sinne Isän luo.
26.08.2015 18:54
Muistatteko tapausta seitsemänkymmen luvulla kun kaksi adventistipappia haastoi spiritisti meedion, kuin Elia aikoinaan Baalin papit, kaksintaisteluun. Erona oli vaan se ettei Jumala lähettänyt noita pappeja, vaan Elian. Papit siis lähtivät omissa voimissaan näyttämään kuinka voimallinen on advenstistien Jumala.
Sitten istunto alkoi ja meedio sai joitain olioita esille ja papit rukoilivat Jumalaansa. Tapaus ei johtanut yhtään mihinkään hedelmälliseen, meedio jäi meedioksi ja papit lähtivät osavoittojensa kanssa kotiin varmasti ahdistus ja epävarmuus sydämessään.
Sitten nämä kaksi advenstistipastoria kuoli auto-onnettomuudessa vain muutaman viikon sisällä. He saivat maksaa kalliin hinnan syrjähypystään.
Olennainen ekumeniassa on se että KUKAAN EI MENE ISÄN LUO KUIN POJAN KAUTTA. Tämä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä ettei yksikään, joka ei ole uudestisyntynyt ylhäältä, Jeesuksessa Kristuksessa, pääse Isän luo. Ei ole ekumeniaa, se on suuri huijaus.
Al Aqsan Islamin temppelin pääsisäänkäynnin päällä lukee, ettei Jumalalla ole poikaa. Allah ei siis ole sama kuin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala. Ne palvovat saatanaa kaikki, eivätkä yksikään mitään muuta, koska ei ole muuta.
On siis hyväksyttävä ettei uskonnoissa ole mitään yhdistettävää!!!
26.08.2015 18:26
Liitän tähän erään uskonveljen unen vuodelta 2011
Olin unessa lähdössä matkalle, jota en ollut itse tilannut. Unessa minulle sanottiin, että matka alkaa pian ja olisi syytä alkaa tehdä matkavalmisteluja. Pakkasin matkalaukkua, mutta sitten ääni sanoi, että en tarvitsisi mitään niistä. Ainoa mitä matkalle tarvitsisin olisi Raamattu.
Matkan oli määrä alkaa aivan yön pimeimmällä hetkellä.
Unessa aloin epätoivoisesti ajaa bussilla eri pysäkeille keräämään ihmisiä mukaan matkalle. Ihmiset olivat ihmeissään. Kaikilla oli kiire kaikkiin huvituksiin, eivätkä he ottaneet ollenkaan todesta sitä, että lähtöhetki oli käsillä. Ihmiset eivät unessani ollenkaan ymmärtäneet, mihin he edes olivat matkalla tai että heidän tuli ylipäätään olla matkalla johonkin. Yritin puhua ihmisille, mutta heitä kaikkia vaan nauratti.
Jumalan tuomiot olivat naurun ja pilkan kohteena. Ihmiset pysäkeillä vannoivat olevansa kristittyjä, mutta he kielsivät Jumalan voiman.
He nauroivat minulle ja haukkuivat kerettiläiseksi - ilonpilaajaksi.
Ei ollut kuulemma aika miettiä Jumalan tuomiota, koska nyt tehtiin suurta elonkorjuuta Herran elovainioilla.
Herran kenraalit kaatoivat ihmisiä, nauroivat ja pilkkasivat.
Ihmiset olivat pysäkeillä kuin sidottuina kahleisiin, valheen verkko piti heitä otteessaan. He eivät saaneet ravintoa ollenkaan. He eivät tienneet enää, että Jumalan voima tulee parannuksen teon jälkeen, kun ihminen katuu syntejään.
He kumarsivat johtajiaan, jotka olivat susia lammasten vaatteissa.
Johtajat julistivat, että ei ole mitään syntiä, mitä ihmisen pitäisi katua - on vain psykologista luonteen heikkoutta, jota voidaan parannella kaikenlaisten psykoanalyysien keinoin.
Ajoin bussilla eteenpäin pimeydessä - vain muutama uskollinen oli kyydissä. He olivat valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä. He tiesivät olevansa syntisiä armahdettuja.
26.08.2015 17:49
Tulee päivä jona kaikki se mitä on satuna pidetty, revitään auki ja totuudet paljastuu. Totuutta kuulutetaan katoilta ja kivetkin huutavat totuuden äänellä. Sinä päivänä jokaisen lihansa himossa huudellut joutuu häpeään ja katumaan sanojaan, sillä ei se mitä te pistätte suuhunne, teitä saastuta, vaan se mikä sieltä tulee ulos. Ei teitä myöskään sapatti pelasta, vaan Jeesuksen Kristuksen armon veri sen tekee.
26.08.2015 17:25
Iso AMEN, kaikille niille vuosillesi, jotka vahvistivat lopulta uskoasi. Meidät on koeteltava myös tulessa jotta olisimme valmiit.
26.08.2015 16:26
Joo, mä muistan kyllä kuka olet, "raamatusta" ja olen iloinen että palasit, sillä Jeesus ei taaskaan pettänyt lupaustaan hakea omansa takaisin. Ei Jeesuksen odottaminen ole ollut minullekaan helppo rasti, vaan hyvin raskas. Ei ole mukava joka päivä lukea itsestään tehtävän pilkkaa, sanojanikin vääristelee jopa omat uskonveljet ja sisaret. KOita siinä sitten jaksaa. En usko että sinäkään olit palannut mihinkään ateismiin, vaan suutuit vain yksinkertaisesti Jumalalle kyllästyttyäsi ja päätit osoittaa lähinnä mieltäsi. Tämä sama on käynyt mielessäni monesti ja monesti olen sen ääneen Herrallemme sanonut, etten jaksa enää, miksi olet hiljaa ja annat tätä omillesi tapahtua ja että eikö olisi jo aika... ja tämän sanottuani jaksoin taas muutaman kuukauden. Sellaista uskovan kärsivällisyys on.
26.08.2015 16:22
Täytyy sanoa että tämä keskustelu on vetänyt kieltämättä vähän sanattomaksi.
26.08.2015 01:12
No nyt oli kerrankin väkevää totuutta! Tälle aloitukselle ISO AAMEN!!!!
Näin se juuri menee, kuin tämä busskuski asian kokee, niin täällä kuin toreillakin.
24.08.2015 23:14
En tiedä mitä johdatusta tämä taas on mutta minä ainakin olen sotilaskoulutukseltani ilmatorjunnassa ja pelastussanoma täyttää tänään 9 vuotta, joka sekin on eräänlaista ilmatorjuntaa. Suurin sotahan käydään henkimaailmassa sieluista.
Minä näin näyn joskus 2006 henkimaailman toiminnnasta kuin säätilassa mustia pilviä ja valkoisia pilviä ja rukouksemme on enkeleiden polttoainetta, kuin kannustusjoukkoja. Samoin ihmisten jumaalton meno on saatanan joukoille polttoainetta, jolloin Taivaan enkelit masentuu ja luovuttavat taistelun pahuutta vastaan. Tätä käydään jatkuvasti ympärillämme ja me muutamat sananjulistajat olemme kuin se ilmatorjunta, avustamassa enkeleitä taistelussa pahuutta vastaan.
22.08.2015 09:59
Kauttaviivamiehen tekstihän on aika helposti tulkittavissa sikäli koska siinä on pari säännömukaista kaavaa oikeastaan joka kommentissa. Itseasiassa kauttaviivamiehen lauseet olisivat todella lyhyitä ja ytimekkäitä jos siitä riisutaisiin nuo tupla ja tripla kuvaelmat pois, joita ilmenee "ja" sanojen ja "/" merkkien ympärillä. Esimerkkinä otetaan vaikkapa lause "UT mukaista ja mukaiseen"
Aloituskin kuulostaisi osapuilleen näin:
Löytyneekö vieläkään ketään kun olisi kiinnostunut raamatun UT:n mukaisesta arkielämässäkin näkyvästä aidosta kristilliyydestä?
21.08.2015 11:02
33 / 121