Näky - älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi"

sinettisormus1

22.8. näky, jossa näin omituisen kulkuneuvon, koin sen sotavälineeksi, ei sellaiseksi, joita täällä maailmassa on, vaan jostakin henkimaailmasta. Se näytti tutkiskeltuani sitä, että se olisi jokin ilmatorjunta laite ja se kulki katua pitkin ja suunta oli kuvasta katsottuna oikealle....
Pyysin Herraa avaamaan Sanaansa tähän näkyyn, josko sitä edes voisi tähän löytyä, mutta kun avasin Raamattuni taas umpimähkään, se avautui oivallisesta kohdasta ja se kuvasti hyvin sitä, kuinka meitä henkimaailmasta turvataan, kun vain tiedämme puolemme, ja sehän on Jeesus Kristus, Herramme, Herra Sebaot! Kiitos ja Kunnia hänelle!

JESAJA 41
1. Vaietkaa minun edessäni, te merensaaret. Kansat verestäkööt voimansa,
astukoot esiin ja puhukoot sitten; käykäämme oikeutta keskenämme.
2. Kuka herätti päivänkoiton maasta hänet, jota vanhurskaus seuraa joka askeleella? Kuka antaa kansat hänen valtaansa, kukistaa kuninkaat hänen jalkoihinsa? Kuka muuttaa heidän miekkansa tomuksi, heidän jousensa lentäviksi oljenkorsiksi?
3. Hän ajaa heitä takaa, samoaa vammatonna polkua, hänen jalkainsa ennen kulkematonta.
4. Kuka on tämän tehnyt ja toimittanut? Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin: minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.
5. Merensaaret näkivät sen ja peljästyivät, maan ääret vapisivat. He lähestyivät, he tulivat,
6. he auttoivat toinen toistaan ja sanoivat toisillensa: "Ole luja!"
7. Valaja rohkaisee kultaseppää, levyn vasaroitsija alasimen iskijää; hän sanoo juotoksesta: "Se on hyvä", ja vahvistaa sen nauloilla, niin ettei se horju.
8. Mutta sinä Israel, minun palvelijani, sinä Jaakob, jonka minä olen valinnut, Aabrahamin, minun ystäväni, siemen,
9. jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt",
10. älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
11. Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeavat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät.
12. Hakemallakaan et löydä niitä, jotka sinua vastaan taistelivat; tyhjiin raukeavat ja lopun saavat, jotka sinun kanssasi sotivat.
13. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua".
14. Älä pelkää, Jaakob, sinä mato, sinä Israelin vähäinen väki: minä autan sinua, sanoo Herra, ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä.
15. Katso, minä panen sinut raastavaksi puimaäkeeksi, uudeksi, monihampaiseksi. Sinä puit ja rouhennat vuoret, muutat kukkulat akanoiksi;
16. sinä ne viskaat, ja tuuli ne vie ja myrsky ne hajottaa. Mutta sinä iloitset Herrassa, Israelin Pyhä on sinun kerskauksesi.
17. Kurjat ja köyhät etsivät vettä, eikä sitä ole; heidän kielensä kuivuu janosta. Mutta minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää.
18. Minä puhkaisen purot kalliokukkuloihin, lähteet laaksojen pohjiin; minä muutan erämaan vesilammikoiksi ja hietikon hetteiköksi.
19. Minä kasvatan erämaahan setripuita, akasioita, myrttejä ja öljypuita; minä istutan arolle kypressejä, jalavia ynnä hopeakuusia,
20. jotta he näkisivät ja tietäisivät, huomaisivat ja myös ymmärtäisivät, että Herran käsi on tämän tehnyt, Israelin Pyhä sen luonut.
21. Tuokaa esiin riita-asianne, sanoo Herra, esittäkää todisteenne, sanoo Jaakobin kuningas.
22. Esittäkööt ja ilmoittakoot meille, mitä tapahtuva on; ilmoittakaa entiset, mitä ne olivat, tarkataksemme ja tietääksemme, mitä niistä on tullut, tahi antakaa meidän kuulla tulevaisia.
23. Ilmoittakaa, mitä vastedes tapahtuu, tietääksemme, oletteko te jumalia. Tehkää hyvää tai tehkää pahaa, niin me katsomme ja ihmettelemme.
24. Katso, te olette pelkkää tyhjää, ja teidän tekonne ovat turhat. Kauhistus se, joka teidät valitsee!
25. Minä herätin pohjoisesta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, ja hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, niinkuin savenvalaja savea sotkee.
26. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut, että olisimme sen tienneet, ja edeltäpäin, niin että voisimme sanoa: "Hän oli oikeassa"? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan.
27. Minä ensimmäisenä sanon Siionille: "Katso, katso, siinä ne ovat!" ja annan Jerusalemille ilosanomantuojan.
28. Minä katselen ympärilleni, mutta ei ole ketään; ei kenkään näistä voi antaa neuvoa, että kysyisin heiltä ja he vastaisivat.
29. Katso, kaikki he ovat pelkkää petosta, turhat ovat heidän työnsä; tuulta ja tyhjää ovat heidän valetut kuvansa.

Olkaa Siunattuja Herramme nimeen. Kiitos että Hän on meidän turvanamme!

35

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala

Miten meidän tulisi suhtautua Israelin maahan ja juutalaiseen kansaan? Jumala antaa Raamatussa lyhyen ja ytimekkään vastauksen: ” Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.” (I Moos. 12:3) Tämän siunauksen ulkopuolelle ei ole rajattu yhtään ihmistä tai kansakuntaa, on vain yksi ehto: ”-- siunaan niitä, jotka sinua siunaavat --.”

Profeetta Jesajan kautta Jumala puhui: ”Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani”, sanoo teidän Jumalanne. ”Puhukaa suloisesti Jerusalemille­­­­­­­ --” (Jes. 40: 1-2)

Jumalan antamiin kuuliaisuuden siunauksiin liittyy Raamatussa usein toistettu muistutus: jos kuulet Herran sinun Jumalasi ääntä, pidät hänen käskynsä, riiput Hänessä kiinni etkä käänny Hänestä pois.

Raamattu on täynnä huikeita kertomuksia Israelin kansan elämästä. Erämaavaelluksen yhteydessä tulevat esiin kansan inhimilliset piirteet. Erämaa ei ole meillekään vieras. Joskus Jumala vie meidät tarkoituksella erämaahan, joskus itse viemme sinne itsemme. Kun kapinoimme Jumalaa vastaan, joudumme ”sakkokierroksille”, saamme rämpiä erämaassa ja kärsiä tottelemattomuuden seurauksia.

Jumala antoi Mooseksen kautta 10 käskyä, jotka alkavat: ”Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat: ”Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani --” (II Moos. 20:1-17)

Jumala on antanut käskynsä ja Sanansa koko ihmiskunnan opetukseksi ja siunaukseksi – Hän haluaa, että niitä myös noudatamme. Ihminen elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee. (II Moos. 24:12; V Moos. 8:3)

Jumalan sanasta löydämme myös Israelin kansalle annetun lupauksen: älä pelkää, sillä Herra sinun Jumalasi on sinun kanssasi. (V Moos. 20:1)

Seurakunta ei ole korvannut Israelia, mutta nämä Israelin kansalle annetut lupaukset rohkaisevat myös meitä luottamaan Jumalaan silloinkin, kun olemme itseämme suurempien vuorien edessä. Jumala on kanssamme, kun tunnustamme hänet Herraksemme, emme pidä muita jumalia Hänen rinnallaan ja valitsemme Jumalan sanan elämämme oppaaksi. Saamme uskoa, että meidän erämaavaelluksemme ja kuoppainen uskonpolkumme muuttuu kerran taivaan kultakaduiksi.

”Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.” (Jes. 40:8)

”Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.” (V Moos. 33:27)

Teksti: Marja-Leena Kortelainen ja Juhani Starczewski

• En tiedä mitä johdatusta tämä taas on mutta minä ainakin olen sotilaskoulutukseltani ilmatorjunnassa ja pelastussanoma täyttää tänään 9 vuotta, joka sekin on eräänlaista ilmatorjuntaa. Suurin sotahan käydään henkimaailmassa sieluista.
      Minä näin näyn joskus 2006 henkimaailman toiminnnasta kuin säätilassa mustia pilviä ja valkoisia pilviä ja rukouksemme on enkeleiden polttoainetta, kuin kannustusjoukkoja. Samoin ihmisten jumaalton meno on saatanan joukoille polttoainetta, jolloin Taivaan enkelit masentuu ja luovuttavat taistelun pahuutta vastaan. Tätä käydään jatkuvasti ympärillämme ja me muutamat sananjulistajat olemme kuin se ilmatorjunta, avustamassa enkeleitä taistelussa pahuutta vastaan.

• sinettisormus1

Aamen Jarmo, veliseni, johdatusta hyvinkin, sillä vakaasti uskon ettei mikään ole sattumaa. Meidän tulisi olla vahvana rukous linjana muurinaukoissamme, eikä väsyä ja pelätä maailman mellastusta. Minullekkin, tai meitä oli useampiakin eräässä kokouksessa ja meille sanottiin; täällä on joitain, jotka kasvavat aallon murtajiksi ja sen olen monesti täällä saanut kokea, kun vahvoja aaltoja on tullut eteemme, samaa koskee myös tuo hengellinen ilmatorjunta. Voimamme saamme Herraltamme, Jeesukselta Kristukselta, älkää sitä väheksykö, vaan rohkeana iloitaan siitä. Aamen.
        Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala,
        sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. (5 Moos 33:27)
        *
        Sinä pelastat vihamiesten vallasta ne,
        jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi. (Ps 17:7)
        *
        Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu.
        Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat. (Ps 18:30)
        *
        Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä.
        Autuas se mies, joka häneen turvaa! (Ps 34:8)
        *
        Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa
        ja noudata totuutta; silloin sinulla on ilo Herrassa,
        ja hän antaa sinulle, mitä sinun sydämesi halajaa. (Ps 37:3,4)
        *
        Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen,
        kyllä hän sen tekee. (Ps 37:5)
        *
        Jumala on meidän turvamme ja väkevyytemme,
        apumme hädässä aivan vahva. (Ps 46:1)
        *
        Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä,
        niin minä tahdon auttaa sinua. (Ps 50:15)
        *
        Sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan. (Ps 61:3)
        *
        Jumalassa on minun apuni ja kunniani.
        Minun väkevyyteni kallio, minun turvani on Jumala. (Ps 62:7)
        *
        Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;
        hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. (Ps 91:4)
        *
        Te, Herraa pelkääväiset, turvatkaa Herraan -
        hän on heidän apunsa ja kilpensä. (Ps 115:11)
        *
        Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin. (Ps 118:8)
        *
        Jotka Herraan turvaavat, ovat kuin Siionin vuori:
        se ei horju, vaan pysyy iankaikkisesti. (Ps 125:1)
        *
        Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi
        äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi. (Snl 3:5)
        *
        Herran nimi on vahva torni;
        hurskas juoksee sinne ja saa turvan. (Snl 18:10)
        *
        Ihmispelko panee paulan,
        mutta Herraan luottavainen on turvattu. (Snl 29:25)
        *
        Jokainen Jumalan sana on taattu;
        hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat. (Snl 30:5)
        *
        Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan,
        jonka turvana Herra on. (Jer 17:7)
        *
        Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä,
        ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat. (Nah 1:7)

• sinettisormus1

... niin, ja Siunausta myös Pelastussanomien toimintaan, johdattakoon Herra sen sanoman viemisen vahvana ja totuudellisena ja rohkeana, välittyköön siinä myös lähimmäisen rakkaus. Siunausta Jarmo, Jumala olkoon sinunkin turvasi. Aamen!

• sinettisormus1

• sinettisormus1

Kirje efesolaisille 6
      1. Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
      2. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" - tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus -
      3. "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".
      4. Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.
      5. Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
      6. ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
      7. hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
      8. tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
      9. Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
      10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
      11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
      12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
      14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
      15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
      16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
      17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
      18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
      19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
      20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.
      21. Mutta että tekin tietäisitte tilani, kuinka minun on, niin on Tykikus, rakas veljeni ja uskollinen palvelija Herrassa, antava teille siitä kaikesta tiedon.
      22. Minä lähetän hänet teidän tykönne juuri sitä varten, että saisitte tietää meidän tilamme ja että hän lohduttaisi teidän sydämiänne.
      23. Rauha veljille ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
      24. Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta - katoamattomuudessa.

• saviruukkuOon

Amen! Kiitos Herralle , meillä on hyvä Isä joka pitää huolta lapsistaan kun turvaamme Häneen. Siunausta teille kaikille!

• Näkökulmaa

Halaus kultaiselle sinettisormukselle:)
        Saa muutes nähdä miten suomi aikoo estää tulevan maastapaon kun lukuisat eläkeläiset,sekä työkykyiset ja ikäset tahtovat muuttaa maastamme ulkomaille,joko työn perään,tai sitten ruuan ja elämisen kalleuden takia suomesta.

• sinettisormus1
        Näkökulmaa kirjoitti:

Halaus kultaiselle sinettisormukselle:)
        Saa muutes nähdä miten suomi aikoo estää tulevan maastapaon kun lukuisat eläkeläiset,sekä työkykyiset ja ikäset tahtovat muuttaa maastamme ulkomaille,joko työn perään,tai sitten ruuan ja elämisen kalleuden takia suomesta.

Halaus sinullekkin, Näkökulmaa ja halaus myös saviruukkuoon", Olkaat myös siunattuja Jeesuksen Kristuksen nimeen. Voi, kauhulla odotan tuota aikaa, mitä tulee tapahtuman, mutta meillä, Jumalan lapsilla ei ole hätää, kun meillä on Herramme turva, mutta voi niitä jotka eivät häntä Herrakseen halua. Herra anna Pelastuksen, Parannuksen ja Vapahduksesi virrata Suomen kansan ylle, että he tulisivat tuntemaan sinut omana Jumalanaan. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Herrallemme.
        Aamen.

• sinettisormus1

• sinettisormus1

Aamuisessa näyssä, tänään, näin vettä, niin kirkasta vettä, että pienet, kirkkaat kivet pohjalla näkyivät hyvin ja pinta oli tyyni. hetkellinen värähdys, sai pinnan liikkumaan, josta tiesin sen todellakin olevan vettä. Kuva oli hyvin seesteinen.....PSALMIT 23
      1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
      3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
      4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
      5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
      6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Herran Rauhaa.

• JeesusOnHerra

Amen! Herra on Hyvä Paimen!

• sinettisormus1

Ole Siunattu, JeesusOnHerra.

• sinettisormus1

• AOAOAOeikir

Aivan kuin näyssäsi, minä katselin tänään aamulla mökillä järven rannassa veden kirkkautta ja puhtautta ihmetellen ja ihastellen. Vesi oli puhdistunut paljon siitä mitä se oli ollut vielä kaksi viikkoa aiemmin.

Olin Jumalalta pyytänytkin, että vesi olisi puhtaampaa tai puhdistuisi, ja niin tapahtui.

Tätä tapahtunutta aamulla ihastelin, ja ihmettelin. Kiiton Herralla Jeesukselle Kristukselle. Amen.

• sinettisormus1

Kun olemme jättäytyneet Jumalan huomaan ja uskomme häneltä tulevaan turvaan, saamme todellakin elää sydämessämme, tuollaista seesteistä rauhaa, jota aamuinen näkyni tänään edusti... Uskokaamme, että Herra pitää omistaan huolta.
        Kiitos ja Kunnia Jeeukselle Kristukselle.

• sinettisormus1
        AOAOAOeikir kirjoitti:

Aivan kuin näyssäsi, minä katselin tänään aamulla mökillä järven rannassa veden kirkkautta ja puhtautta ihmetellen ja ihastellen. Vesi oli puhdistunut paljon siitä mitä se oli ollut vielä kaksi viikkoa aiemmin.

Olin Jumalalta pyytänytkin, että vesi olisi puhtaampaa tai puhdistuisi, ja niin tapahtui.

Tätä tapahtunutta aamulla ihastelin, ja ihmettelin. Kiiton Herralla Jeesukselle Kristukselle. Amen.

Herran Siunattua Rauhaa, sinulle AOAO..., meidän Jumalamme on niin ihmeellinen ja RAKAS!

• sinettisormus1

• sinettisormus1
        AOAOAOeikir kirjoitti:

... ps. sinun viestisi, tuli vahvistamaan tuota aamullista näkyäni, kiitos siitä ...

• sinettisormus1
      • Amenamen

Amen.

• kiitosvirsi

Ps.24:3-10. Kuka saa astua Herran vuorelle,kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?Se jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän,joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.Tämä on se suku,joka häntä kysyy,joka etsii sinun kasvojasi,-tämä on Jaakob.Sela.Nostakaa päänne te portit,nostakaa päänne te ikuiset ovet,kunnian kuninkaan käydä sisälle!Kuka on se kunnian kuningas?Hän on Herra,väkevä ja voimallinen,Herra,voimallinen sodassa.Nostakaa päänne,te portit,nostakaa päänne,te ikuiset ovet,kunnian kuninkaan käydä sisälle!Kuka on se kunnian kuningas?Hän on Herra Sebaot,hän on kunnian kuningas.Sela. Ps.110:3 Altis on sinun kansasi sinun sotaanlähtösi päivänä;pyhässä asussa sinun nuori väkesinousee eteesi,niinkuin kaste aamuruskon helmasta.

• sinettisormus1

Aamen!
        Siunattu olet sinä, joka muodostat sanasi, Herralle, kiitosvirreksi! Olipa taas ihana kuulla sinua, noiden sanojen myötä, ne ovat niin kaunista ja vahvaa Herran sanaa. Herran Rauhaa sinulle, kiitosvirsi.

• sinettisormus1

... ps. koen aina viestisi siunaukseksi ja se kertoo sinusta paljon, sinä, Herran oma!

• kiitosvirsi

Näin saamme vahvistua yhteisestä uskosta ja siunata toisiamme,te kaikki Herran omat ja rakkaat

• sinettisormus1

Aamen.

• sinettisormus1
      • kiitosvirsi

Ihana laulu rakkaasta Vapahtajasta. Fil.2:5-11. Olkoon teillä se mieli,joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,joka ei,vaikka hänellä olikin Jumalan muoto,katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon,tuli ihmisten kaltaiseksi,ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen.Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti,hamaan ristin kuolemaan asti.Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen,kaikkia muita nimiä korkeamman,niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman,sekä niitten jotka taivaissa ovat,että niitten jotka maan päällä ovat,ja niitten jotka maan alla ovat,ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi,että Jeesus Kristus on Herra.

• sinettisormus1
        kiitosvirsi kirjoitti:

Ihana laulu rakkaasta Vapahtajasta. Fil.2:5-11. Olkoon teillä se mieli,joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,joka ei,vaikka hänellä olikin Jumalan muoto,katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon,tuli ihmisten kaltaiseksi,ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen.Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti,hamaan ristin kuolemaan asti.Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen,kaikkia muita nimiä korkeamman,niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman,sekä niitten jotka taivaissa ovat,että niitten jotka maan päällä ovat,ja niitten jotka maan alla ovat,ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi,että Jeesus Kristus on Herra.

Aamen. Sydän rakkaudesta liikahti .....

• sinettisormus1

• kiitosvirsi

Oli mulle vähän oudompi laulu,mutta kauniisti kuoro sen esitti.Siunaten kiitän.

• VaroPaatostaHumosta

Tässä ketjussa on menestysteologian hurmosta. Kertokaas miksi kaikki ei parane tai miksi uskova ei saa vastauksia. Älkää selitelkö tyhmiä evlut, vapaiden suuntien hurmosjuttujanne. Joka vuosi yli 250.000 uskovaa tapetaan maailmalla. Ja evlut lahkon jäsenet ja ekumeenia jäsenet tapattaa suomalaisia köyhiä. Vaikka Jesaja.53 kertoo Herran Jeshuan kantaneen kaikki synnit ja muut taakat. Jokainen anova saa vastauksen. Ps.herättäkää kuolleita

• Näkökulmaa

"Vaikka Jesaja.53 kertoo Herran Jeshuan kantaneen kaikki synnit ja muut taakat"
        Kyllä siellä niin lukee,mutta tiedätkö mitä se tarkoittaa?
        Suomalaisessa raamatussa on käännösvirhe.
        Alkutekstin mukaan Herra kantoi kaikki syntimme,ei niinkuin raamatussamme lukee sairaudet.
        Synti on siis tämä sairaus,jonka Herra on luvannut parantaa.

• 1242352

123536

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      72
      5828
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      256
      4654
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1521
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      106
      1235
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1181
    Aihe