Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Huomaan vain yhden jutun tekstissäsi. Et ole alkuunkaan perillä koko asiasta, vaan väritit kuvan haluamallasi väreillä, musta&valkoinen. En minä tuossa sanonut että kaikki jotka juovat lasillisen punaviiniä viikossa, kuolevat maksakirroosiin, vai sanoinko? Enkä sanonut ettei lääkäriksi lukenut pärjäisi hyvin elämässä, vaan joutuisi pöpilään jo ennen ensimmäistäkään laudaatturiaan. Enkä sanonut missään kohtaa että jokainen joka on syönyt Kobe-Härkää, kuolee verisuonitauteihin, vai sanoinko niin?
    Eli teit itse kirjoituksestani mustavalkoisen, en minä kirjoittanut niin.
  2. Kyllä minä ymmärrän teidän kaikkien ihmisten halun saada elää onnellisena, vauraudessa, hyvinvoinnissa, yltäkylläisyydessä, turvallisuutta tuntien Suomessa terveenä elämänne loppuun saakka. MUTTA, se ei pelasta sielujanne, vaan keitytte kuvannollisesti hellalla jatkuvasti kuumenevaan veteen.
    Sama pätee kaikkeen mikä tuntuu lihassa hyvältä:
    Alkoholi aiheuttaa mielihyvää tuottavan päihtymyksen ja vie lopulta järjen ja terveyden.
    Raha tuo turvallisuudentunteen ja tuottaa mielihyvää kun voi elää leveästi aiheuttaen omahyväisyyttä ja muiden köyhempien arvostelua, eikä tuokaan onnea, vaan kismaa ja kateutta.
    Kulinaariset nautinnot ovat ihana asia monille, jotka nauttivat ruuan aromeista ja ravinnosta sinäsnä mutta aiheuttavat ylipainoa, sairautta niin ylensyönnissä kuin taas bulimiana anoreksiaan tai ylensyöntinä terveyden menettämisen ja monia sairauksia.
    Tieto lisää viisautta ja elämälle turvaa monella tapaa mutta liiallinen tieto aiheuttaa henkisiä kipuja, mielisairauksia ja monenlaista syrjäytymistä.
    Raamattu sanoo tästä kaikesta näin: Joh.ilm. 3:17-19 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
  3. Puhuu mies joka tietää uskosta kaiken!!!