Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisitte OIKEASTI olla jo viimein rehellisiä kirjoitteluittenne kanssa, ettekä aina vääristelisi kaikkea solmuun ja kieroon minkä uskova kirjoittaa.
21.08.2015 01:33
Huomaan vain yhden jutun tekstissäsi. Et ole alkuunkaan perillä koko asiasta, vaan väritit kuvan haluamallasi väreillä, musta&valkoinen. En minä tuossa sanonut että kaikki jotka juovat lasillisen punaviiniä viikossa, kuolevat maksakirroosiin, vai sanoinko? Enkä sanonut ettei lääkäriksi lukenut pärjäisi hyvin elämässä, vaan joutuisi pöpilään jo ennen ensimmäistäkään laudaatturiaan. Enkä sanonut missään kohtaa että jokainen joka on syönyt Kobe-Härkää, kuolee verisuonitauteihin, vai sanoinko niin?
Eli teit itse kirjoituksestani mustavalkoisen, en minä kirjoittanut niin.
21.08.2015 01:31
Kyllä minä ymmärrän teidän kaikkien ihmisten halun saada elää onnellisena, vauraudessa, hyvinvoinnissa, yltäkylläisyydessä, turvallisuutta tuntien Suomessa terveenä elämänne loppuun saakka. MUTTA, se ei pelasta sielujanne, vaan keitytte kuvannollisesti hellalla jatkuvasti kuumenevaan veteen.
Sama pätee kaikkeen mikä tuntuu lihassa hyvältä:
Alkoholi aiheuttaa mielihyvää tuottavan päihtymyksen ja vie lopulta järjen ja terveyden.
Raha tuo turvallisuudentunteen ja tuottaa mielihyvää kun voi elää leveästi aiheuttaen omahyväisyyttä ja muiden köyhempien arvostelua, eikä tuokaan onnea, vaan kismaa ja kateutta.
Kulinaariset nautinnot ovat ihana asia monille, jotka nauttivat ruuan aromeista ja ravinnosta sinäsnä mutta aiheuttavat ylipainoa, sairautta niin ylensyönnissä kuin taas bulimiana anoreksiaan tai ylensyöntinä terveyden menettämisen ja monia sairauksia.
Tieto lisää viisautta ja elämälle turvaa monella tapaa mutta liiallinen tieto aiheuttaa henkisiä kipuja, mielisairauksia ja monenlaista syrjäytymistä.
Raamattu sanoo tästä kaikesta näin: Joh.ilm. 3:17-19 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20.08.2015 21:49
No siitähän tässä just olikin kyse...??? ...ymmärrätte vain maallista omaa ja itsekästä parastanne. Se pistää teidät rukoilemaankin saatanan etujen puolesta. Pääosin koko Suomen kansa on kävelemässä kadotuksen portista sisälle ja kaikki jotka haluavat samaa "hyvinvointia" jatkaa, ovat siinä ryhmässä mukana. "RUKOILEMASSA"
20.08.2015 14:11
Ateistit raakkuu heti tämänkaltaiselle... noh, sehän on selvä.
Mutta minä en rukoile Suomen puolesta rauhaa tai hyvinvointia, enkä tälle elostelulle enää minuutinkaan jatkoaikaa, enkä kehota ketään muutakaan siihen.
Rukoilkaa mieluummin sitä että Suomen kansa saisi sen minkä Jumala on ennalta sille määrännyt, jotta tämä Jumalan pilkka vihdoin loppuisi.
Tapahtukoon sinun tahtosi, tulkoon sinun valtakuntasi. Amen!
20.08.2015 13:07
Mutta hyvät ihmiset, juuri niinhän se on. Ei temapus ole Raamatussa tärkein asia, ei edes toiseksi, eikä kolmanneksikaan, hyvä että sadan tärkeimmän joukkoon mahtunee, sen verran vähemmän tärkeä se on. Teidän ja meidän pelastumisemme on kaikkein tärkein asia ja se lähtee jokaisen meidän omasta halusta. Ketään ei pakoteta tempaukseen, eikä mihinkään muuhunkaan. Vain kuolema seuraa kaiken viimeisempänä, neljäntenä ratsuna. Ensin armo/vesikaste, sitten miekka/tulikaste, sitten vaaka/lakipunnitus ja lopuksi jokaista elämää kohtaa kuolema. Vain tempaus lopunajassa voi kuolemaa edeltä viedä uskovan, maistamatta kuolemaa. Ei siksi että olisimme ansainneet sen, vaan siksi että aika on täynnä ja 6 päivän sota on lopullaan ja alkaa viljapellon puinti ja vallan vaihto. Siinä kannattaa olla tarkkana, koska pian ei kenellekään ole enää epäselvää, eikä maailmassa ole enää yhtään ainoata ateistia.
18.08.2015 19:41
Tarkoitan H-Omer on mennyt....
16.08.2015 18:39
Homerkakku nauratti viimekeväänä kaikkia ihan kauheesti. Siinä pellellä on hymy hyytynyt, eikä kakkua näy missään ja muutenkin H-moilanen, että minne se Homer on menny. Olisko "rapture" vieny mennessään?
16.08.2015 18:38
Kyse on jostain ihan muusta ja sinä tiedät sen, mutta haluat saivarrella asialla, koska sinuakin pelottaa totuus. Et ole tehnyt Jeesuksen kanssa synneistäsi tiliä.
Raamatun kirjoittamisesta ja sen kokoamisesta kirjaksi, meni vielä pitkästi toistatuhatta vuotta, ennen kuin eräs fyysikko ja tähtitieteilijä todisti maailman pyörivän radallaan muodoltaan pallomaisena ja maan vetovoiman vetävän meitä kohti allamme olevaa kiinetää kappaletta. Hurja tiedonaskel otettiin mutta sitä ennen kukaan ei ollut sitä tiennyt. Toki Jumala tiesi muttei voinut sitä sanoa koska ihmisen täytyi itse ottaa asioista selvää. Näin ollen Raamatussa puhutaan maan neljästä kulmasta, maan navasta ja ylöstempaamisesta. Katso Google Maps, niin näet maan litteänä ja katso missä on maan napa ja mihin siintaan tempaus tapahtuu.
16.08.2015 10:53
Maino kommentti kertoi kaiken syvimmät pelot. "tuskin tulee" ja "ei syyskuussa" !!!
16.08.2015 10:21
Kaikki mikä liittyy ylösottoon positiivisesti odottamisen arvoisena on tervetullutta.
TULE HERRA JEESUS!!!
16.08.2015 10:01
Saattaa olla... mutta haluan muistuttaa ettei raamatullisesti koskaan puuta verrata ihmiseen, vaan oksat ovat ihmisiä, runko on sen suvun/uskonlahkon/tms. alkuperä. Esimerkiksi Hesekiel 47 kertoo runsaista hedelmäpuista ja taas Matteus 21 kertoo viikunapuusta, jonka hedelmät eivät kasvaneet. Jooel 1:ssä on kuivettuneista puista.
Se miksi sinulle tuli meistä vakiokirjoittajista joku mieleen, niin se on taas vaikeempi juttu, ehkä enemmänkin liittyy siihen näkemäsi selvittämiseen.
14.08.2015 15:19
Juu, minä ymmärrän asian samoin. Kun puhutaan Israelin vuorista, puhutaan itseasiassa Kristusruumiista. Näinpä Hesekiel 38 saa ihan uuden katselukulman.
14.08.2015 15:01
Taas kompastutaan siihen ettei ymmärrä luettua täysin. Tosin Jyrki ei huomannut laittaa sitä lisäystä, että vaikka eksyvätr, eivät lopullisesti, sillä koettelmuksetja veittelykset tulevat, niihin langetaan ja palataan. Sen sijaan PasiToivonen ei tajua yhtä juttua, hän näkee kaikki uskovat valittuina uskovina. Tästä on Jeesuksen omia vertauksia kaksi erilaista eksyneille:
1. Menkää pois, sillä minä en tunne teitä (ostamaan kultaa tulessa puhdistettua)
2. Menkää pois, sillä minä en koskaan ole tuntenut teitä (eivät ole valittuja)
Usko tulee ylhäältä, valittakaa sinne ongelmistanne, älkää muille kristityille.
14.08.2015 13:38
Mistä täällä Suomi24:ssä saa tähän hassun hymiön?
13.08.2015 19:32
Rauno on ennenkaikkea rukoilun armolahjoilla liikkeellä. Hän on niin täynnä Pyhää Henkeä etten oikeen muista ketään niin... joka olis. Vähän vaikea laji arvioida.
Rauno rukoili äitini kanssa 80 luvulla erään miehen puolesta, joka oli vapaamuurareissa ja sitä kundia riivas useita henkiä. Eräänä yönä näiden rukousten jälkeen, kaikki muuttui. Hän oli yhtäkkiä kuin eri mies jonka jälkeen he löysivät tämän miehen sängyn pohjasta hiiltyneet ihmisen muotoiset jäljet. Ne henget olivat lähtgiessään polttaneet sängynpohjan ihan hiileksi. Kuvitelkaa!!!
13.08.2015 19:14
Rauno on just nyt livenä: http://www.tv7.fi/
13.08.2015 19:10
Mutta hyvä aloittaja ja kaikki muutkin. Aloituksessasi on selvä ilkeämielinen ja röyhkeäkin syytös meitä vastaan saatanallisina eksyttäjinä, jotka odotamme Jeesusta laskemalla päiviä. Jos luetaan tarkkaan mitä "helluntalainen" sanoo:
"Tuollaiset höpötykset jostain syyskuun tai lokakuun sinä ja tänä päivänä ovat täysin sielunvihollisen juoni saada kristinusko ajatuksemme toisarvoiseen ja uskomme naurunalaiseksi maailman silmissä."
On äärettömän vaarallista koskaan puhua Jeesuksen tekemästä pelastussuunnitelmasta sielunvihollisen juonena. Ajatteles nyt, MITÄPÄ JOS TEMPAUS TULEEKIN SYYSKUUSSA? Miten sinä suhtaudut siihen siinä kohtaa, kun olet juuri puhunut ettei edes saa odottaa, koska se on sielunvihollisen juoni.
Jokainen osaa ottaa päivämäärät miten ottavat. Kuten sanoin jo tuossa aiemmin, ettei saa lopettaa työtä, mutta kopioinko kaikki ne paikat tänne nettiraamatusta, missä käsketään valvomaan ja odottamaan. En viitsi, jokainen meistä tietää että joka luvussa ja joka evankeliumissa on monta, monta paikkaa, jossa kehotetaan nimenomaan valvomaan.
Minua haukutaan usein, olen tottunut siihen. Totuus satuttaa ja monelle totuuteni on täyttä valhetta mutta minulla on rauha Jeesuksessa Kritusksessa ja rauha sydämessäni Pyhässä Hengessä. Tämä on kutsumukseni, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä siitä mitä tarkoitan. www.pelastussanoma.fi
13.08.2015 18:59
Puhuu mies joka tietää uskosta kaiken!!!
13.08.2015 17:37
Minä tunnen miehen henk.koht. jo vuodesta 1976
13.08.2015 17:20
34 / 121