Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Voisitte OIKEASTI olla jo viimein rehellisiä kirjoitteluittenne kanssa, ettekä aina vääristelisi kaikkea solmuun ja kieroon minkä uskova kirjoittaa.
  2. Kyllä minä ymmärrän teidän kaikkien ihmisten halun saada elää onnellisena, vauraudessa, hyvinvoinnissa, yltäkylläisyydessä, turvallisuutta tuntien Suomessa terveenä elämänne loppuun saakka. MUTTA, se ei pelasta sielujanne, vaan keitytte kuvannollisesti hellalla jatkuvasti kuumenevaan veteen.
    Sama pätee kaikkeen mikä tuntuu lihassa hyvältä:
    Alkoholi aiheuttaa mielihyvää tuottavan päihtymyksen ja vie lopulta järjen ja terveyden.
    Raha tuo turvallisuudentunteen ja tuottaa mielihyvää kun voi elää leveästi aiheuttaen omahyväisyyttä ja muiden köyhempien arvostelua, eikä tuokaan onnea, vaan kismaa ja kateutta.
    Kulinaariset nautinnot ovat ihana asia monille, jotka nauttivat ruuan aromeista ja ravinnosta sinäsnä mutta aiheuttavat ylipainoa, sairautta niin ylensyönnissä kuin taas bulimiana anoreksiaan tai ylensyöntinä terveyden menettämisen ja monia sairauksia.
    Tieto lisää viisautta ja elämälle turvaa monella tapaa mutta liiallinen tieto aiheuttaa henkisiä kipuja, mielisairauksia ja monenlaista syrjäytymistä.
    Raamattu sanoo tästä kaikesta näin: Joh.ilm. 3:17-19 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
  3. Mutta hyvä aloittaja ja kaikki muutkin. Aloituksessasi on selvä ilkeämielinen ja röyhkeäkin syytös meitä vastaan saatanallisina eksyttäjinä, jotka odotamme Jeesusta laskemalla päiviä. Jos luetaan tarkkaan mitä "helluntalainen" sanoo:
    "Tuollaiset höpötykset jostain syyskuun tai lokakuun sinä ja tänä päivänä ovat täysin sielunvihollisen juoni saada kristinusko ajatuksemme toisarvoiseen ja uskomme naurunalaiseksi maailman silmissä."
    On äärettömän vaarallista koskaan puhua Jeesuksen tekemästä pelastussuunnitelmasta sielunvihollisen juonena. Ajatteles nyt, MITÄPÄ JOS TEMPAUS TULEEKIN SYYSKUUSSA? Miten sinä suhtaudut siihen siinä kohtaa, kun olet juuri puhunut ettei edes saa odottaa, koska se on sielunvihollisen juoni.
    Jokainen osaa ottaa päivämäärät miten ottavat. Kuten sanoin jo tuossa aiemmin, ettei saa lopettaa työtä, mutta kopioinko kaikki ne paikat tänne nettiraamatusta, missä käsketään valvomaan ja odottamaan. En viitsi, jokainen meistä tietää että joka luvussa ja joka evankeliumissa on monta, monta paikkaa, jossa kehotetaan nimenomaan valvomaan.
    Minua haukutaan usein, olen tottunut siihen. Totuus satuttaa ja monelle totuuteni on täyttä valhetta mutta minulla on rauha Jeesuksessa Kritusksessa ja rauha sydämessäni Pyhässä Hengessä. Tämä on kutsumukseni, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä siitä mitä tarkoitan. www.pelastussanoma.fi