Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä yksi 1800 luvun profetia ennen tekniikkaa:
Laitialaisen Kirsberg nimisen miehen kautta v 1800 luvulla tullut profetia
Loppu tulee, loppu tulee ! Se tulee silloin, kun Moromäki punottaa, kun Valkojärvi kasvaa kauraa, kun suota myydään kilokaupalla, kun lankoja myöten puhutaan, kun puupappi saarnaa pöydällä, kun teitä tervataan ja päättömät hevoset kulkevat teillä.
Moromäki oli pieni asuntoalue Laitilan keskustassa, jonka talot aikanaan maalattiin punaiseksi ja ainakin sillä tavalla Moromäki alkoi punottaa.
Valkojärvi kuivattiin viljelykselle 1950 luvulla.
Myös suoturvetta on myyty jo pitkään kilokaupalla poltettavaksi lämmityskattiloissa.
Ihmiset ovat puhuneet lankoja pitkin puhelimella ja kuunneelleet usein osittain puukuorisiksi tehdyistä vastaanottimista radioähetyksiä jo n. 90 vuotta ja
TV:nkin puupapit ovat puhuneet pöydillä jo noin 50 vuotta.
Asfalttipiellä on teitä tervattu myöskin jo kymmeniä vuosia ja
päättömillä moottoriajoneuvoilla ihmiset niillä ajelevat.
07.08.2015 17:02
Kiitos netpunk! Asia on hieman kirkkaampi nyt.
07.08.2015 16:19
Niinpä... Venäjällä on kyllä eräs ase joka ei aiheuta radioaktiivista laskeumaa. Myös USA:lla on oma versionsa siitä. Sen teho on kuin ydinpommilla, mutta se ei tuota sitä ikävää saastuttavaa laskeumaa. Nämä pommmit voimat siis olla sellaisia nykyaikaisia jättiläispommeja, painavatkin kuulemma ihan törkeesti, en edes tiedä. Mutta Venäjän pommin nimi on kuvaavasti "kaikkien pommien äiti" ja USA:lla vastaava "kaikkien pommien isä". Hienoo siis on tämä näiden järjetön asetouhu.
07.08.2015 15:56
Mietis Repe kun vain vuosi sitten löydettiin ne meret maan alta, josta Raamatussa on puhuttu jo tuhansia vuosia sitten, jotka aiheuttivat vendenpaisumuksen. Sitten löydettiin jo vuosia aiemmin kummallinen juttu, että ympäri maailmaa, vain muutama tuhat vuotta sitten on purkautunut noin 5000 tulivuorta samaan aikaan. No tämä selittää, miksi maan alta ne vedet tulivat. Siellä on makeaa vettä ja sen määrä on kymmeniä kertoja enemmän kuin pinnalla yhteensä. ....ja kaiken huipuksi, Lontoossa olevan ylipoiston oppilaat laskivat mahtuuko Nooan arkkiin ne nykyiseen lajistoon tarvittavat eläimet. HELPOSTI mahtuivat oli lopputulos, koska ei koiriakaan tarvita kuin yksi pari, joista syntyy ketut ja supikoirat, niin sudet kuin muutkin alalajit. Mutta kissasta ei tule koskaan koiraa, sen sijaan Ilves tulee ja leijonasta muutama muu laji, sekä tiikeristä omansa. Loppujenlopuksi siellä arkissa ei ollut niin paljon eläimiä kuin luullaan tässä ajassa lasennallisesti.
07.08.2015 15:52
Kato netpunk ihan itte, otanpa sulle yhen bissen ku sattuu kaapissa oleen. Sinusta voin sanoa ystäville, jotka eivät vielä sua tunne, että sinä olet teologista käyny ja tiedät mistä puhutaan, kuitenkin pilkkaat Pyhää Henkeä. Se tekee sinun sielullesi sellaisen vahingoin, jonka itsekin Raamatun lukeneena tiedät.
Mutta muuten, arvostan kovasti sosiaalisia taitojasi, jos joskus lähtee lapasesta henkimaailman saadessa yliotteen. Muuten sun kans on kiva ollu keskutella, koska et ole umpitollo, kuten jotut ateistit, pakko sanoo et myös moni uskovakin. Perustelematta tuovat asioita "pam, pam ja pam, siinä" vailla mitään järkee.
Mulla antipatioita psykiatreja kohtaan: Hmm! Voi olla, en ehkä kiistä, on ikäviä kokemuksia muutamasta mutta sitten taas he oikeat sellaiset, he ovatv rakkaimia ystäviäni vielä tänään, kute Jukka Turtola ja Erkki Rouhe. Erkki tosin ex. mielenterveyslääkäri ja nykyään jo tukevasti eläkkeellä. Molemmilla Kristillinen tausta, joten heillä on perspektiiviä.
07.08.2015 15:42
Tipahdin nyt oikeesti penkiltä kun luin mitä kirjoitit. Tarkoitit ehkä jotain neutronipommia, joka tuhoaa vain elävän osan aluetta. Kyllä ydinase kuule vie kaiken parin kolmen kilometrin säteeltä täysin kaatopaikaksi, riippuen vähän kuinka voimakas se on.
Tässä se taas nähdään kuinka pelko tekee ihmiselle kaikenlaisia mielikuvia. Ei se tee sitä eikä se ole mahdollista... Te hyvänen aika pelkäätte, koska teillä ei asu Jeesus sydämessänne. Te ette ole tehneet selväksi väliejänne Kristuksessa, sitä sovitustyötä, joka avaisi pelastusvarmuuden ja ottaisi pelon pois sieltä sydämestä kummittelemasta. Meitä uskovia kun ei pelota yksikään Venäjän tykki, panssari tai pommi. Me tiedämme että me olemme Jeesuksn omat ja hän pitää huolta ettei meille mitään pahaa tapahdu. Psalmi 91
07.08.2015 15:22
Ajatelkaas miten kävisi kaikkien tiedeinstituutioidne, biologian oppikirjojen, nobelpalkinnoiden jne. koko tiedesuunta romahtaisi kivijalkaa myöden. Ei sellaista yliopistot hevillä annan käyvän, vaan taistelvat verissä päin loppuun saakka evoluutionsa puolesta, jolle sydämensä ovat antaneet.
Kyse ei ole totuuden etsinnästä, vaan vaikutusvallasta ja rahasta loppupeleissä.
07.08.2015 15:16
Oletteko te ateistit kaikki noin naiiveja oppisuuntaanne kohtaan. Tiede on teidän oma näkemyksenne kreationismia vastaan, vaan tiede koko ajan tekee kiihtyvällä tahidlla korjausliikkeietä kreationismiin päin, eikä tiede ole koskaan todistanut mitään evoluution puolesta. Kysehän on kansanmielipiteen manipuloinnista. Esimerkiksi USA:n autotehtaat joutuivat tekemään osapuilleen kaikki moraaliset rikokset muuta tiedeyhteiskuntaa kohtaan, joka samaan aikaan kehitti sähkö ja vety voimanlähteitä. Kyse on vallasta, ei totuudesta.
07.08.2015 15:14
Amen!
07.08.2015 15:10
Miksi toistelet tota samaa... uskot siihen niin tai näin, se ei muuta mitään, vai muuttaako sinun mielestäsi jotain että myyt ajatuksiasi joita kukaan ei sinulta ota?
07.08.2015 14:58
Mutta mielenkiintoista asiasta tekee sen, että jos nyt oletetaan hypoteettisesti että tämä ydinpommi toteutuisi, niin Helsingissä asuu valtava määrä uskovia, jotka paistuisi muiden jumalattomien mukana. Raamattu siis sanoo, että minä pelastan sinut hädän hetkestä joka käy yli koko maan piirin. Tapahtuu siis paljon muutakin kauheutta kuin Hesan pommi. Koko maailmaa kohtaa hädän hetki ja siksi ylösotto on Jumalan ainoa vahtoehto täyttää sanansa. Eihän Jumala voi alkaa tekemään suuria evakuointitöitä etukäteen, ellei ne ole sitten tempauksen muodossa. Muutenkin tosiuskovien jättäminen ahdistuksen aikaan ei ole Jumalan lupausten mukaista.
Uskovat siis tempaistaan maan päältä, enne näitä suuria katastrofeja, joista sanotaan että niitä tulee äkisti ja rutosti, eli paljon ja äkkiä joka puolella. Vasta kun ne ovat aaltona menneet, niin johdatus alkaa viedä uskovia jotka ovat jääneet. Kuitenkin siinä vaiheessa kuolema ei ole kuin yksi vaihtoehto, kerran siinä ajassa pelastuu pelkästään huutamalla Herran nimeä, eli Jeesusta huutamalla pelastuu. Se kannattaa pitää mielessä, palstan ateistienkin, varmuuden vuoksi, kun oma ateistinusko loppuu ja jää jäljelle enää yksi vaihtoehto.
07.08.2015 14:56
En minä sanonut sinulle että sinun pitää uskoa tähän. Unet ovat profetiaa ja jotkut sellaiset toteutuu. Sinulle se on sattumaa, jos niin käy mutta mieti asiaa itsekses.
Minä olen vain kertonut täällä palstalla uneni, koska tämä nyt on profetiapalsta.
07.08.2015 14:47
Kuunnelkaa lapsen uskoon liittyvää puhetta...
https://www.youtube.com/watch?v=DM7f2NQWdyQ
06.08.2015 22:17
Tähän liittyy vahvasti omakohtainenkin kokemus iästä joka alkaa 27-vuotiaana ja päättyy 33-vuotiaana. Tänä aikana ihminen tekee jonkin omituisen ratkaisun se vanhan ja alkuperäisen uskonsa suhteen. Se joko jää alkuperäiseen, tai sitten siihen tulee aikuisuusvivahde, jonka jälkeen usko itseasiassa murenee käsiin.
En viitsi kertoa esimerkkejä, koska uskon että löydätte ne omasta lähipiiristä ja itsestänne. Minä rukoilin tuossa iässä että saan säilyttää lapsen uskon ja niin kävi. Tämän saman neuvon olen antanut lapsilleni, jotka lähestyvät koht akovaa vauhtia tuota ikää. Jeesushan vihjaisi, ettei ihmisen ole hyvä elää 30 vuotta pidempään. Se tarkoitti juuri sitä.
06.08.2015 21:59
Olipas mielenkiintoinne. Täytyy punnita kaikilta kulmilta.
06.08.2015 21:46
Sinetille:
Oi sinä hyvä ja nöyrä Herran palvelija, olet tuonut monille lohtua ja iloa ahdistuksiin ja salvaa haavoille, sinä Herran oma. Minä siunaan sinua ja polkujasi, minne ikinä mentekin. Olen aina iloinen nähdessäni sinun nimimerkkisi ja loputtoman kärsivällisen kirjoittelusi, joskus aivan kuin yksin olisit, vaan et ole. Lukijoitasi on paljon ja he saavat sellasiat hengenravitoa sinulta, jota Pyhässä Hengessä sinä armossa saat heille antaa. Ole siunattu sisareni ja jaksa loppuun saakka!
Jeesus on Herra ja voimassaan suuri.
05.08.2015 10:11
Minä olen niin suuri Jeesus fani että on vaikee enää muuta elämänasennetta ymmärtää. Jeesus on ylivertainen Herra ja minulle Jumala. Minä tunnustan syntisyyteni Herrassani ja olen Herrani Jeesuksen ristin armolla läpi elämäni. Sellainne suhde mnulla on Jeesukseen, varmaan monella muulla sama.
04.08.2015 21:18
Puuttuuko uskon voima? Voin kertoa sinulle tarinan eräästä väkivaltaisesta portsarista, joka tuli puukotuksensa jälkeen uskoon, maattuaan verissään ravintolan wc:n lattialla.
Hän hakeutui helluntaipiireihin josta löysi sielunhoitajan, joka sittemmin otti ikäänkuin oppi-isän roolin tälle vanhalle pokelle.
Kuitenkin ajan mentyä ja uusien asioiden ilmestyttyä, tämä vanha portsari sai kielilläpuhumisen lahjan, josta nautti sekä läheiset että hän itse uskossaan.
Ongelmaksi muodostui se henkilö, joka koki koko ajan että hän on kaiken saanut aikaan ja että hän oli se joka tämän käännytti. EI VAAN JUMALAN HENKI.
Näiden välit kylmenivät ja tämä uskova joka oli sielunhoitaja, ei saanut maallista kunniaa, jota olil odottanut, vaan hänen "muka" alamaisensa jolle hän suuruudessaan uskon muka antoi, saikin lahjan Pyhältä Hengeltä.
04.08.2015 12:46
Raamattu kertoo kun siitä malttaa lukea, eikä olettaa: 1. Kor. 6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
04.08.2015 12:11
Mikä ihmeen vimma jollain on koko ajan tuomita ihmisiä kadotukseen?
04.08.2015 12:02
38 / 121