Salattu Ruotsalainen profetia jonka saajan nimeä

VesaNasareth

ei julkaista.

1965 syksyltä Ruotsalainen profetia, jonka sai vapaakirkollinen auktoriteetti. Perhekunta vaiensi profetian sisällön. Henkilö kertoo, että paikka ja aika väistyivät. Koki pelkoa ja kauhua, että lepoa. Ääni sanoi, minä olen pitkään halunnut puhua Pohjolan kansoissa oleville kristityille, olen lähettänyt sanomiani palvelijoilleni, mutta ihmiset eivät enää halua kuulla ääntäni. Nyt on edessä aika, jolloin kertakaikkisesti tulen koettelemaan asukkaita suurien onnettomuuksien, hädän ja tuskan kautta. Aloin nähdä tapahtumia. Näin miten pohjolan kartan ylitse laskeutui kuin käsinkosketeltava hädän tiedostaminen. Edessä oli aalto toisensa jälkeen, eri ilmansuunnilta, idästä hyvin useasti kulkemaan pohjolan kartan ylitse ja jokainen aalto toi katastrofeja ja onnettomuuksia ja ennen kokemattomia luonnon- ja muita onnettomuuksia.

Näin yhdenkin aallon, joka tuli lounaasta ja kosketti Ruotsia. Se levisi koko Skandinavian ja kun saavutti Suomen niin että sen voima oli kasvanut moninkertaiseksi. Tämä aalto vaikutti sairausepidemioina, nälkää ja kärsimystä. (ääni) "Tällaista ei ole tapahtunut Euroopassa sitten keskiajan". Erityiseti uskovat kristityt joutuivat suuriin vaikeuksiin. Jumalattomat ihmiset jonkin selittämättömän syyn takia käänsivät kaikki tuskaiset ja vaikeat tunteensa kristittyjen suuntaan ja erityisesti yhdellä tai kahdella syyllä (jotka jätettiin tietämättömäksi profetian saajalle). Kun tuo aika on käsillä, niin kaikki Pohjolassa tietävät ne kaksi syytä. Näiden syiden takia kristittyjä vangittiin ja syytettiin. Erikoisesti nuoret kristityt Suomessa jotka jatkoivat evankeliointia, joutuivat suuriin vaikeuksiin. He jakoivat Jumalan sanaa kaduilla, toreilla, mutta yhdelläkään heistä ei ollut Raamattua. Ääni vastasi, viranomaiset ovat ottaneet pois Raamatut, koska niitä on käytetty luomaan tarpeetonta syyllisyyttä. Nyt on uudenlaisen kristillisyyden aika.

Vaikutti siltä, kuin koko maaplaneetta vapisi. Kaikki luonnonvoimat säestivät ihmisen tuskanhuutoa joka todellakin koko Pohjolan alueella tuntui olevan vahvimmillansa Suomessa.

Profetian saaja tuotiin takaisin todellisuuteen. Hän huomasin vaatteensa kastuneen kyynelistä.

Oli lukemassa Uutta Testamenttia, mutta nyt oli kääntänyt sen Vanhan Testamentin puolelle. Joosef joka selittää Faaraon unen. Ensin tulevat lihavat vuodet ja sitten laihat vuodet. Samassa kaikki katosi taas ympäriltä. Kuuli kuin jylinänä Herran äänen "Koko Skandinavia on saanut elää lukemattomia kertoja uudestaan ja uudestaan seitsemän hyvää vuotta. Sukupolvesta toiseen on saatu kuunnella evankeliumia. Mutta nyt eteenne tulevat päivät vuosien kuluessa jolloin laihat vuodet tulevat koko Pohjolan kohdalle. Ja rinnalle sen kanssa, että jokapäiväinen ruoka saastuu ja jokapäiväisen elämiseen tarvittavat saadaan kuin tiskien alta. Tulee minun kansalleni aika jolloin sen on aika vaihtaa paikat kirkoissa latoihin ja navettoihin kaupunkien ulkopuolella ja kokoontua salaisissa paikoissa koska heillä ei ole tilaa Pohjolan maaperällä. Pian tämän keskeltä minä noudan taistelevan seurakunnan ja juhlat alkavat.

12

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas mielenkiintoinne. Täytyy punnita kaikilta kulmilta.

• Tämäainakintotta

'Pian tämän keskeltä minä noudan taistelevan seurakunnan ja juhlat alkavat.'

• qwedrfasdf

Kovinpa huonosti on salattu. Tai sitten salauksesta vastaavat tahot eivät lue Suomi24:sta, jonne tuota töräystä on massapostitettu iät ja ajat.

• abcftr

Et kirjoita profetaallisesti, etkä palstanaiheen mukaisesti.

• Sanassakerrotaan

Lihavia ja laihoja lehmiä on Joosefin unessa ja niin vaan toteutui sekin uni.

• Westsider-

Aloitus on hyvä Kiitos siitä aloittajalle iunausten kera

• Katso-taan

Todella hyvä ja asiallinen aloitus ja tämä, Tauno Rantalan kautta tullut profetia on samansuuntainen.

Yhdessä yössä hyvinvointi ajetaan alas: "Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen. Yhdessä yössä nykyinen hyvinvointi ajetaan alas. Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, se ei ole mahdollista. Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät Tämä aika ei ole kaukana. Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan. Toteutuminen on kuitenkin pian käsillä."

• ItkekääjaValittakaa

Nämä. mukamas kuivuudet, salli minun nauraa, hah hah, ovat hyttysen ininää.
      Te luulette että tämä on Herran vitsaus.
      ei, vaan hyttysen ininää.

Kenties, annan teille vettä janoonne ettei teidän aina tarvitse marista.

Oletettavasti, tutkijat tahtovat tietää syy - seuraus yhteydet ja miettivät, miksi ja mistä tämä ja tämä johtuu.

Minä opetan teille, Isän kädellä mistä tämä johtuu ja te opitte.

Jes. 55:10
      Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Maa jussit, tykkäävät pienistä sade kuuroista, mitä te pidätte isoita!

• potkiii

Lehti: Jone Nikula potki kännissä Jeesus-bussia

Viihde Julkaistu 29.06.2009 09:06 (Päivitetty 29.06.2009 09:41)

https://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/lehti-jone-nikula-potki-kannissa-jeesus-bussia/2846672#gs.M7nAfXg

Musiikin monitoimimies Jone Nikulan viikonloppu ei sujunut soppuisissa merkeissä helsingin Tuska-metallimusiikkifestivaaleilla, vaan mies riehui festivaalialueella potkien kristillisen järjestön Suomi Jeesukselle -bussia.

Asiasta kirjoittaa Ilta-Sanomat.

Silminnäkijöiden mukaan yhteiskristillisen Joosua missio -järjestön bussi sai tuta niin Jonen saappaan potkuista kuin huudoista, joissa hän paikallaolleiden mukaan kirosi Jumalaa.

Bussissa istui tapahtumien aikaan kuski, joka painoi kaasua, mutta tämä ei saanut Jonen raivoa laantumaan vaan rokkimies seurasi liikkuvan bussin perässä potkien ajoneuvoa lisää.

– Vielä lauantaina se teko tuntui huumorilta, mutta ei enää, Jone tilittää katumustaan Ilta-Sanomille ja kertoo alkoholilla olleen osuutta asiaoiden kulkuun.

Muutama viikko sitten Jone oli otsikoissa myös alkoholiin liittyvien asioiden vuoksi: hän ajoi autoa humalassa ja menetti ajokorttinsa.

• kerty

Luoteesta tulee amerikkalaisesta suuresta atomivoimalaste gammasädetasoista hiukassäteilyä.Näkyy Geiger-putkella. Matteuksen Evankeliumin 24. luvuv tapahtunat voivat olla totta jo 2020! Jos pysäyttävät tuon Ohiossa sijaitsevan voimalan historia voi muuttua!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe