Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Maailmassa ei ole vielä ketään tuomittu kadotukseen, joten älkää tekään sitä tehkö, ettei teitä tuomittaisi. Tuomiot annetaan sapattina, tuhatvuotiskaudella ja jos sinne pääsette, olette pitäneet kiinni vain omasta kruunustanne.
  2. Olipas taas monta asiaa mutta pääsyy kaikessa on se että uskon perusta on Raamatusta ja siellä lukee kaiken minkä jo kerroit ja miksi. Raamattu selittää jopa asenteesi syyn ja se selittää myös sen miksi minäkin voin uskostani profetoida.
    En tiedä tajuatko puoliksikaan mitä sanon nyt sinulle. Elikkä kun minulla on eräänlaisena vähäpätöisenä pikku profeettana taipumusta ottaa hittejä vastaan, eikä pelkästään tällä palstalla, vaan olen lähes koko sukuni mustalammas, jota kukaan ei arvosta. Raamattu sanoo näissä tilanteissa että "silloin enkeli tulivat ja palvelivat häntä". Näitä kokemuksia minä olen saanut kokea välillä, kuin ajatuksen voimasta menee monet asiat kuin itse haluan, jopa erityisen maalliset pikkujutut.
    Uskossa on siis voima josta et tiedä mitään, etkä tunne sen voiman lähdettä. Miten siis muka kykenet sanomaan mitään siitä? Tietenkin vain inhimillisestä näkökulmasta oikeutena saada sanoa ja epäillä. Siihen se kaikki jää, eikä se uskoa olisikaan, jos Jumala kutistaisi itsensä mikrokokoon ja hänen jalkateränsä astuisi maan päälle ja saisit katsoa sitä kun pää on avaruudessa. Jumala kun on joka paikassa, joten olet itse osa Jumalaa, joka pitää kaikki molekyylit ja atomit paikoillaan. Et siis voi nähdä Jumalaa koska se on liian iso nähtäväksi.
    Kaikelle mitä tiede ei ole voinut todistaa, on aukko, jota skeptikot ja erinäiset tieteilijät ovat koittaneet paikata. Turhaa on sinun pohdintosi, vaikka kunnioitan sinua suuresti, koska olet palstan ainoa skeptikko joka osaa myös sosiaalisia taitoja.