Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maailmassa ei ole vielä ketään tuomittu kadotukseen, joten älkää tekään sitä tehkö, ettei teitä tuomittaisi. Tuomiot annetaan sapattina, tuhatvuotiskaudella ja jos sinne pääsette, olette pitäneet kiinni vain omasta kruunustanne.
04.08.2015 12:00
Me olimme kaikki ex. ateisteja! Nämä jotka ovat ateisteja, ovat lähempänä Jumalaa kuin ne ulkokultaiset jotka estelevät taivaan portilla sinne menijöitä, menemättä itsekään.
04.08.2015 11:39
Jos sinä kasvatat vaikkapa porkkanaa, niin sinä ensin möyhit maan, sitten kylvät siemenen. Sen jälkeen hoidat peltoa ja jos hyvin käy, saat porkkanoita syksyllä.
Ei Jumalan pelto ole meidän aikatulusidonnainen, vaan sen oman aikataulun.
04.08.2015 11:38
Älä vääristele asioita. Tällä ei ole mitään tekemistä IR:n kanssa.
04.08.2015 11:35
Aloittajaan pätee erinomaisesti raamatunpaikka, "estelette toisten sisällemeneväisiä mutta ette itsekään mene" ja "leiviskän maahan kaivaminen".
04.08.2015 11:21
Tää nyt on taas niin sun oma mielipide, jolla ei ole mitään raamatullisia perusteita, hieman jopa päin vastoin, eikä hiemankaan, vaan oikein paljon päin vastoin.
04.08.2015 11:19
Mutta edelleen pääsy, josta olen puhunut paljon jo tälläkin ketjulla. Ehkä ymmärrän IR:n eräänlaisena poikkeuksena mutta näitä a---a ja reperuutikallio ym. en oikeen ymmärrä, koska koskaan ei ole oikeeta asiaa, koskaa he eivät ole tuoneet mitään keskuteltavaa, vaan hajottavat sitä. Tavoite siis.... jos tavoite ei ole keskutella, niin miksi olla täällä? Trolli on ainoa vaihtoehto, jolle ei mikään merkitse mitään, muuten kuin hajottaminen ja sekottaminen, kiusaminen ja kaikki mikä liittyy henkiseen pahoinvointiin.
Miksi siis roikkua todistamassa olematonta olemattomaksi? Minä en käsitä! Selittäkää miksi teette tätä työtä? Tarjoatte ikuisen elämän sijasta uskoville ikuista kuolemaa, julistatte ettei Jumalaa ole, joka on ihan samantekevää... "voi dam, nyt kuolin eikä Jumalaa ollutkaan"! Ihan paskaa koko tarina. Siis ihan sama!!!!
Miksi ette voi antaa uskovan elää uskovan elämää ja katsoa että voi voi, siinä se menee taivaaseen ja minä tiedän ettei Jumalaa ole, koska minä aion kuolla kerralla ja kunnolla tappiin saakka. Ihan älytön juttu!
Miettikää oikeesti filosofisesti, kuinka järkevää on antievankelioiminen?
04.08.2015 11:08
Olipas taas monta asiaa mutta pääsyy kaikessa on se että uskon perusta on Raamatusta ja siellä lukee kaiken minkä jo kerroit ja miksi. Raamattu selittää jopa asenteesi syyn ja se selittää myös sen miksi minäkin voin uskostani profetoida.
En tiedä tajuatko puoliksikaan mitä sanon nyt sinulle. Elikkä kun minulla on eräänlaisena vähäpätöisenä pikku profeettana taipumusta ottaa hittejä vastaan, eikä pelkästään tällä palstalla, vaan olen lähes koko sukuni mustalammas, jota kukaan ei arvosta. Raamattu sanoo näissä tilanteissa että "silloin enkeli tulivat ja palvelivat häntä". Näitä kokemuksia minä olen saanut kokea välillä, kuin ajatuksen voimasta menee monet asiat kuin itse haluan, jopa erityisen maalliset pikkujutut.
Uskossa on siis voima josta et tiedä mitään, etkä tunne sen voiman lähdettä. Miten siis muka kykenet sanomaan mitään siitä? Tietenkin vain inhimillisestä näkökulmasta oikeutena saada sanoa ja epäillä. Siihen se kaikki jää, eikä se uskoa olisikaan, jos Jumala kutistaisi itsensä mikrokokoon ja hänen jalkateränsä astuisi maan päälle ja saisit katsoa sitä kun pää on avaruudessa. Jumala kun on joka paikassa, joten olet itse osa Jumalaa, joka pitää kaikki molekyylit ja atomit paikoillaan. Et siis voi nähdä Jumalaa koska se on liian iso nähtäväksi.
Kaikelle mitä tiede ei ole voinut todistaa, on aukko, jota skeptikot ja erinäiset tieteilijät ovat koittaneet paikata. Turhaa on sinun pohdintosi, vaikka kunnioitan sinua suuresti, koska olet palstan ainoa skeptikko joka osaa myös sosiaalisia taitoja.
04.08.2015 10:56
`Vittuilu ei ole kritiikkiä. Kunnioitan IR:n kritiikkiä ja sen otan vakavasti, en sinun paskanjauhantaasi.
04.08.2015 10:42
No sanos muuta.... miten vastataan kohteliaisuuteen "olet hullu, mee hoitoon" kohteliaasti ja keskustelulle rakentavasti?
04.08.2015 10:31
Ketunhäntä kainalossa ei kannata osallistua keskusteluihin profetioista.
04.08.2015 10:17
Ei ole ihme että Hiljakin sanoi "kesä jona Taivas itkee". Se on se rukoushetki, joka on nyt.
04.08.2015 10:00
Minä olen saanut koko pelastussanoma profetian Matteus 27:45-46 kohdasta ja lauseesta, "jossain yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi ristillä, Jumalani miksi minut hylkäsit" joka tarkoittaa tänne jäävien huutoa.
Myöhemmin käsitin että yhdeksäs heti on rukouksen hetki... silloin se oli sitä miten suurimmassa määrin, joten aika kesäkuun ensimmäisestä syyskuuhun on rukoushetki.
Tällä hetkellä elämme sen vuoden 2006 jälkeen yhdeksättä rukoushetkeä.
04.08.2015 09:59
Katsohan tätä linkkiä: http://www.reinosav.net/bluemoon.html
04.08.2015 09:55
Olisikin kyse mielipiteistä mutta kun ei ole. Te ateistit annatte sellaisen nimen solvaamiselle ja lyttäämiselle. Tehän ette keskustele koskaan analyyttisetsi, vaan te teette profetioista vain naurettavia ja pilkattavia. Ette te lausu mitään epäileviä tai asiallisesti erimielisiä kommentteja, vaan te sanotte että Raamatttu on roskaa ja beduiinien iltanuotiotarinoita. Ymmärrätkö alkuunkaan paljonko se loukkaa sellaista ihmistä jolle Raamattu on Jumalan Pyhä sana? Menehän sanomaan muslimille että koraani on kamelin jätös, johon Muahmmed piirsi kikkelillään rastin.
04.08.2015 09:46
MInun äitini oli ammattumuusikko ja kärsi hyperakustisesta korvasta, eikä voinut nukkua kunnolla, saati kuunnella mitään. Kauheeta siis!!! Sitten hän kävi Israelissa ja rukoili siellä paljon ja korva parani heti sieltä tultuaan.
04.08.2015 09:35
AIvan mahtava!!!! Mieskuoro on sitte älyttömän hieno juttu, samoin poikakuoro. Jännä juttu että molemmat ovat miespuolisia.
04.08.2015 09:33
EIKÄ OLE!!!!!! Olet TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!!!! Ettäs kehtaat olla noin paska mieleltäs.
04.08.2015 09:25
No en tietenkään... oletko taas laittanut ne ateismiangsitset lasit päähäsi. Katso itse objektiivisesti ketjua joa huomaa se että ateisti ei tuo palstalle ainoatakaan keskusteluun hyvää hedelmää tuottavaa sanapariakaan, vaan tahtoo sekottaa vaan kaiken koko ajan. Haluaisimme palstalla puhua profetioista mutta joku atte aina tulee trollaamaan tai muuten lyttäämään foliohattuhommiksi tms. alavireistä, sinä IR mukaanluettuna. Harvoin saatte aitoa keskustelun keskeiset elementit sisällään pitävää dialogia aikaan, vai miten on? Viisas olisi hiljaa jos ymmärtää ensinnäki että aihepiiri on profetiat ja ettei oma mielipide oikeen saata hyvää hedelmä aikaan.
04.08.2015 09:11
Uskova ei ole uskossa jos ei ole rauha sydämessä.
04.08.2015 08:49
39 / 121