Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erinomainen! Täyttä Pyhää Henkeä. Olen kuunellut tuon jo...
23.07.2015 00:56
Lisäksi on olemassa eräs tutkimus, joka on hyvin yksinkertainen "YHDEKSÄN ATERIAA ANARKIAAN". Se tarkoittaa että viikko kun menee vararuokavaraston syömiseen, kuten lämpenevä pakstin ja sitte vielä kolme päivää menee syömättä ja kun neljäs aamu koittaa, ihmisen moraali katoaa. Astuu viidakon lait. Tämä sama pätee viranomaisiin, kuten poliisi jonka palkkaa ei tullut tai raha muuten meni arvottomaksi, sitten hamstrataan, setten syödään ja sitten kun kaikki loppuu, loppuu ex. poliisin kärsivällisyys ja lojaalisuus valtiota kohtaan. Näin saattaa syntyä pahoja rikollisorganisaatioita tai toisaalta selviämisryhmiä. Riippuu aivan näiden moraalista, kuinka he käyttäytyvät vahvana ryhmänä aseineen.
23.07.2015 00:41
Ehdottomasti kuunneltava ja jakakaa tätä. Äärimmäisen tärkeää ja hyvin esilletuotua.
23.07.2015 00:11
Aloittaja on ottanut verenhimoissaan raamatunpaikan ja irroittanut sen konteksista ja yrittää syöttää sitä sillä tavalla irrallaan että Jumala pilkkaa kaikkea maailmaa, joka ei ole pelastettujen kirjoissa. Tämä on vain ihmisluonteen armottomuutta joidenkin uskovien keskuudessa, jotka eivät ymmärrä että jokainen sielu kaipaisi Jumalaa, vaan kaikki eivät ole löytäneet sitä. Eikä Jumala suinkaan pilkkaa heitä!
Jumalan pilkka ja nauru kohdistuu niinhin jotka luulevat olevansa Jumalan yläpuolella.
22.07.2015 13:11
Sairasta tuollainen Raamatun perimmäisen sanoman vääristely. Jumala on ironian luonut huumoriksi, jotta osaisimme nauraa itsellemme. Jumala murehtii syntien ja pakanakansojen syntien tähden, eikä naura. Tämä nauru on Jumalana ironista huumoriaa sille ryhmälle, joka nauraa Jumalalle luullen olevansa tätä viisaampi. Sen sijaan mitä tulee pakanakansoihin, niin se on Jumalalle erittäin vakava paikka ja jokaisesta sielusta taistellaan ja kovaa.
22.07.2015 13:08
JOskus sinäkin "kotari" annat yllättää minut positiivisesti. Toisin tämä asia nyt oli sellainen että taidamme jumalattomat mukaan lukien olla samaa mieltä kun on tällainen trolli josta muodostuu palstalle selkeä keskusteluongelma.
22.07.2015 12:51
Paha palvelija huomaa olleensa paha palvelija ja saaneensa siitä oman rangaistuksen, kääntyy ja katuu, jonka jälkeen Jumala armahtaa katuvaa. Samoin moni ateisti aivan kuin tässäkin ajassa, huomaavat että olin väärässä ja he ymmärtävät enemmän kuin katuvat koska uskoontulo on enemmän oivaltamista kuin entisen elämän katumista. Eihän ateisti voi ymmärtää mitä usko on, sehän on itsestään selvää, joten on myös eräällä tavalla syyntakeeton entiseen elämäänsä. Vanha on mennyt ja Jumala tekee uutta.
22.07.2015 10:42
Kiitos kysymästä. Tämä kysymys "mikä on jumalattomien kohtalo" ei ole yksinkertainen vaikka uskovat monesti huutaa kurkkusuorana kuin Rooman Colosseumissa, kuolema, kuolema. Vaan kun Jumala on armon Jumala mutta samalla hän ei pakota ketään mihinkään. Siksi ns. "paha palvelija" ja "jumalaton" saavat saman kohtalon. Sadonkorjuu tehdään Raamatun mukaan 7-vuotisen vaivanajan aikana, josta Raamatussa on monta viittausta siitä että sinä aikana tapahtuu paljon kääntymistä ja pelastumista. He kokevat saman kohtalon, kuin olisivat Jumalan hylkäämiä. Jeesushan sanoi menkää pois koksa en tunne teitä ja menkää ostamaan öljyä lamppuihinne, joten 7 vuoden aikana ehtii tapahtua täyden ateistin ymmärryksen muuttuminen täydellisemmäksi uskovaksi kuin kukaan koskaan on edes ollut. Peli on siis askatologisesti avoin, eikä ketään ole vielä tuomittu mihinkään helvettiin. Sen tekee Jumala, eikä ihmiset.
22.07.2015 10:34
Aivan oikeita huomioita "Mikuliina" koska Jumalan lapsena meissä on sisäisiä sensoreita jotka kertovat oman hyvinvointimme kautta mikä on oikein ja mikä väärin, mikä vie harhaan ja mikä Kristusruumiin jäsenyyteen.
22.07.2015 10:24
Näinhän se varmaan on. Minun sydän sanoo POIKKEUKSETTA AINA mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ei. Minä ainakin säästyn harhaopeilta pelkästään siksi koska en tutki jokaista lahkoa lahkona, vaan kuuntelen mitä asiaa jollain on.
22.07.2015 10:11
Minua ei harhaopit juurikaan heilauta. Miksi minun pitäisi höökiä harhaopeille puolesta tai vastaan, koska minulla on Jeesus. Mitä ihmettä minä teen harhaopeilla? Perustanko FB ryhmän ja julistan koko elämäni etsiskelleen jälleen uusia harhaoppeja, HALOO!!! Minulle riittää pelkkä Jeesus Kristus vapahtaja, johon luotan, enkä sinkoile harhaoppien perässä nenä pitkällä.
22.07.2015 10:09
Sulla on suuria ongelmia itsetuntosi kanssa ja se ei ole pelkästään uskovien näkökulma, vaan kaikki ateistitkin sen näkee. Häiriköit tällä palstalla ja huutelet ihmisille tuomioitas. Teet täysin raamatunvastaista toimintaa täällä joka päivä, joten eikö se sinua koskaan mietitytä? Ei kai, koska olet huonon itsetuntosi takia nostanut itsesi Raamatun sanan yläpuolelle ja annat oikeuden huudella ja tuomita muita kanssapalvelijoita. Juot juopuneiden kanssa ja rupeat lyömään kanssapalvelijoita... eikö se sinua millään tavalla puhuta, koska siitä on vakava varoituskin. Hän tulee ja hakkaa sinut kappaleiksi ja saat saman osan kuin jumalattomat. Mieti nyt vielä, jos aikaa on.
22.07.2015 10:03
Aloitus halveksuu luomistyötä ja tekee Jumalasta sadistisen. Ällöttävä ajatuskin!
22.07.2015 09:56
Heh, tai toisaalta on, Jumalan Hengen löytäminen Jeesuksessa Kristuksessa on sen verran jännnää puuhaa, että se vie koko sielun ja koko mielen. Amen!
22.07.2015 00:11
Eihän tuossa ole mitään jännää juttua, eikä ihmeellistä. Minä luotan Jumalan hengen johdatukseen, eikä minulle ole tullut sitä seuraten jänniä juttuja.
22.07.2015 00:09
Voin sanoa suoraan että "väisty saa-tana, sillä Jumalaa kaikkivaltiasta luojaasi sinunkin on kumarrettava".
22.07.2015 00:07
Kommenttinne ei ole Pyhästä Hengestä, sillä ne pelkästään tuomitsevat, eivätkä rakenna mitään. Siitä hengestä me voimme kaikki ammentaa ja arvioida mikä henki on kyseessä. Minun on varsin helppo olla koska tiedän ja tunnen henkeni jo monen monen vuoden takaa.
22.07.2015 00:05
No mutta sanos muuta, eikö olekkin merkillistä mutta hauskaa :D
21.07.2015 23:47
Hyvä Westsider-
Kyselin ystäviltä ja sain tämmöisen vastauksen:
>tässä puolustetaan amightywind liikettä. Liikkeen naisjohtaja oli meilläkin puheena jossain vaiheessa, hän korotti itse itsensä hyvin ylös ja uhkaili avoimesti häntä väheksyviä ihmisiä. Nokialais olli kirjotteli silloin enemmänkin hänestä. Ei siis kannata tutkia tuota videota kovin syvällisesti.<
21.07.2015 21:23
Ymmärrän, olen vähän samoilla fiiliksillä. Minä otin koko nimeni käyttöön sen jälkeen kun joku sen oli onkinut jostain Ficoran sivuilta, tais olla Harri Veijonen itte, joka ylpeenä esitteli koko niemllä sen henkilön joka kirjoittaa pelastussanomaa. Tosi reiluu siis uskovalta vejeltä. Sillä on nyt sitte ihan sama, koska mun koko nimellä alettiin tekeen aloituksia jne.
21.07.2015 20:35
44 / 121