Vapaa kuvaus

Rehellisyys maan perii!

Aloituksia

178

Kommenttia

520

1. Paniikki+trollitehtaalla?On+tainnut+paniikki+iskeä+trollitehtaalle,+koska+kaikkein+tyhmimmät+ureamiehetkin+kelpaavat+taas+vastustamaan+Karjalan+palauttamista.+Nyt+näyttää+vahvasti+siltä,+että+Karjala+taidetaan+saada+tyhjänä+takaisin+nopeammin+kuin+voi+kuvitellakaan.+Pitääkin+ottaa+taas+ryypyt+Karjalan+palauttamisen+kunniaksi.
  2. Vahvasti+valheellisia+väitteitäKylläpä+Pietarin+trollitehdas+postitti+taas+palstalle+suuren+määrän+valheellista+tietoa+yhdessä+ainoassa+lauseessa.+Kaikesta+huomaa,+että+kirjoittajan+asiaosaaminen+ja+ymmärrys+ovat+hyvin+heikoissa+kantimissa.+Mistähän+kirjoittaja+on+saanut+käsityksen,+että+olisin+yksinäinen+ratsastaja?+Minulla+on+paljon+hyviä+ja+viisaita+ystäviä,+ja+olen+kantavia+voimia+kulmakuppilassamme+järjestetyissä+Karjalanpalautusiltamissamme.+Kirjoittajan+sopii+tulla+kuuntelemaan+puheitani,+sillä+Karjala-iltamiimme+on+vapaa+pääsy.+Kaljat+(siis+Karjala-oluet)+kyllä+pitää+jokaisen+kuitenkin+maksaa+itse.Suvakki+en+taatusti+ole+jo+perimänikään+vuoksi.+Kaikki+sukumme+jo+kuolleet+miehet+ovat+kuuluneet+Suojeluskuntaan,+eikä+kukaan+heistäkään+kannattanut+suvakki-ideologiaa.+Viime+sotien+aikana+jokainen+heistä+pyrki+kaikin+voimin+vastustamaan+laittomia+maahantunkeutujia,+ja+monta+r*ssää+siinä+hivakassa+menettikin+henkensä.En+voi+myöskaään+olla+lesbo,+sillä+housussani+on+miehiset+sukukalleudet.+Homo-ajatuskaan+ei+minua+viehätä,+joten+aion+pysytellä+loppuikäni+tavallisena+hetero-evakkona.+Tämä+elämäntapa+tarjoaa+minulle+suurimman+nautinnon.Milloinkaan+en+ole+ollut+edes+koulukiusattu,+sillä+lapsesta+asti+me+evakkokakarat+osasimme+olla+hyvin+sosiaalisia.+Isoisäni+oli+opettanut+minulle+ennen+sotia+Viipurin+markkinoilla+oppimansa+kaikki+sutkautukset,+joten+pärjäsin+niiden+avulla+hyvin+hitaampien+hämäläislasten+parissa.Tekisi+mieleni+hieman+opastaa+kirjoittajaa+"Prskulecsh",+mutta+en+tiedä+sitä,+osaanko+tehdä+sen+riittävän+hienovaraisesti.+Sen+voin+kuitenkin+tuoda+julki,+että+trollitehtaan+kirjoittajalla+"Prskulecsh"+ei+näyttäisi+olevan+riittävästi+älyllisiä+edellytyksiä+käydä+tasavertaista+Karjalakeskustelua+meidän+nokkelien+vanhojen+evakko-ukkojen+kanssa.+Kirjoittajan+heikot+älynlahjat+saattavat+johtua+Stalinin+30-luvulla+suorittamista+risteytyskokeista.