Vapaa kuvaus

Rehellisyys maan perii!

Aloituksia

178

Kommenttia

520

1. Evakot+sopeutuneet+hyvinOn+aivan+hullua+väittää,+että+me+evakot+emme+ole+sopeutuneet+elämään+tynkä-Suomessa.+Minä+olen+aina+erittäin+hyvin+sopeutunut+paikallisiin+olosuhteisiin.+50-luvulla+kävin+kansa-+ja+oppikoulun+yhdessä+maakunnassa,+jatko-opiskelun+suoritin+Helsingissä,+ja+sen+jälkeen+työskentelin+hyvässä+virassa+kolmannessa+maakunnassa.+Missään+vaiheessa+minulla+ei+ollut+mitään+sopeutumisvaikeuksia+paikalliseen+elämään.+Jokaisella+paikkakunnalla+minut+hyväksyttiin+oitis+piireihin,+ja+hyvää+ymmärrystäni+arvostettiin+suuresti.Yhteiskunnan+tukia+en+ole+koskaan+saanut,+vaan+olen+aina+pärjännyt+hyvin+palkallani.+Kohtuullisen+palkkani+vuoksi+saan+nytkin+ihan+kohtuullista+eläkettä.+Pystyn+siis+itse+maksamaan+Karjalanpalautusiltamissa+kaljatuoppini.
  2. Kohta+rytinä+alkaa?Sotahullu+Staputler+taitaa+aloittaa+pian+maailmansodan.+Nyt+kaikkia+venäläisiä+pyydetään+saapumaan+takaisin+Venäjälle,+jotta+he+eivät+ulkomailla+saisi+niskaansa+Staputlerin+lähettämiä+pommeja.+Koskahan+Staputler+viedään+pakkohoitoon?http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016101222452992_ul.shtml