Vapaa kuvaus

Suosikkileffat: jännitys, seikkailu ja romantiikka Vapaa-aikanani: Ulkoilen ja urheilen, kesällä golfaan talvella salilla Katson tv:stä mieluiten: urheilua, Sarjoja, dokumetteja eri aiheista ja tietenkin myös sitä hölynpölyä ellei muuta tekemistä ole Kotieläimet: Mieluusti ei, mut jos joku pitääolla niin akvaariokaloja, kiltti kisu tai pieni koira En pidä: kieroilusta ja seläntakana touhuamisesta Ruoka & juoma: Wine - Dine - tehdään yhdessä ja nautiaan se kynttilänvalossa sylikkäin! Linkit: http://www.golfpiste.fi, http://www.golf.fi Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Myynti/markkinointi Ase tai siviilipalvelus: Suoritettu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] Hakusanat: golf, salibandy

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. just niin - posti uudistui aivan mahtavasti!!!!!! EN pääse sinne enää ollenkaan millään koneella tai vehkeellä ( enkä tarkoita nyt SITÄ vaan esim tablettia tai kännykkää) enää!!

Korjatkaa tämä nyt s...nan nopsaan takas vaikka entiseen ja testatkaa uudet versiot softista jossain muualla ennekuin otatte niitä mihinkään käyttöön.

Miksi joka kerta kun otatte uusia asioita käyttöön aina AINA kaikki tökkii ja pahasti?
  2. sanon nyt ensin että olen kiinteistönvälittäjä ettei synnyt siitä spekulaatiota. Olen aikaisemmin myynyt itsekin omia asuntoja eikä se tähtitiedettä kummempaa ole. Itse asuntoaan myydessä täytyy muistaa ja huomioida muutam asia:
    - jos joku esim valittäjä tai pankki tekee kauppakirjat se ei suinkaan poista tai edes vähennä asunnon omistajan/myyjän vastuita
    - välittäjän tehdessä kauppakirjat niissä silloin mainitaan ettei välittäjä ole tehnyt muuta kuin kauppakirjat ja tällöin jos ostajalle suntyy vaatimuksia myöhemmin asunnon kunnon suhteen sitä ei ratkaise kuluttajariitalautakunta vaan on nostettava kanne oikeuteen. tämä prosessi on huomattavasti kalliimpi ja hankalampi kuin kuluttajriitalautakunnan käsittely.
    - kuluttajariitalautakunta pohtii asiaa ja antaa päätöksiä vain jos myyjänä on ollut yritys ja ostajana kuluttaja.
    - välittää kykenee paremmin näkemään mitä asioita ostajalle tulee välttämättä asunnost akerota mm puutteiden ja vikojen suhteen.
    - usein sunnossa tehdään ns kosteuskartoitus jonka tekijän välittäjä hoitaa paikalle
    - erittäin usien kauppahinta asunnosta muodostuu korkeammaksi kun siinä on välittäjä myymässä - kyllä myydessä tarvitaan monenlaista osaamista ja myyntitaitoa, hintaero on usein ollut 3-5 prosenttia joten jos välittäjän palkkio mahtuu tuohon haarukkaan niin .... miksi itse nähdä vaivaa asunnon myyntiin???
    - välittäjällä on paremmat mahdollisuudet saada tietoonsa todellisia myyntihintoja alueelta ja talosta joten hinnoittelun kautta saatta tulla jo etua - oikea hintapyyntö mahdollistaa parhaan toteuman - siitä on faktatietoa olemassa paljonkin.
    - Kun hintapyyntö on kohdallaan on myyntiin käytetty aikakin lyhyt!

- yleensä amamttilaisen työn jälki on parempaa kuin amatöörin - oli laji ja työ mikä hyvänsä!

mutta joka tapauksessa toivotan onnea myyntiin.

-a-