Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2893

1. Kat.leija+ja+toisetkin.Kerrankin+asia,+josta+en+ymmärrä+yhtään+mitään!+"Sähkölasku+koostuu+sähkön+myynnistä+sekä+sähkön+siirrosta.+Ainoastaan+sähkön+myynnin+osuuden+voi+kilpailuttaa.?Paikallinen+sähköverkko+yhtiösi+vastaa+kuitenkin+edelleen+sähkön+siirrosta+vaikka+sähkönmyyjä+vaihtuisikin?."Hups`++on+minulle+noita+tarjouksia+tullut+puoleen+jos`toiseen,+tai+en+tiedä+mihin,+sillä+yksinäisen+talous+ei+maahan+kaadu,+olipa+sähkönhinta+mitä+hyvänsä?Pirtissä+kuitenkin+nyt+kahvit+juon,+oikein++"nisujen"+k......jaa,+nyt+en+voi+kertoa
  2. Upea+kirjoitus+sinulta+sini-sirkku.+Noin+minäkin+olisin+halunnut+vastata+tuohon+"Arvokas+vai+arvoton"+aloitukseen,+mutta+kaikki+meni+muka+tappeluksi+ja+"kanankynimiseksi".:))Olenhan+minä+ollut+täällä+silloinkin,+kun+tämä+"eräs+ystävämme"+hehkuttaa+sitä+Surfia,+mutta+siellä+oli+lapsenikin+töissä,+pyytäen+jopa+opastusta+minulta,+että+mitä+"vanhat+mummot"+ymmärtää+näistä+haku`jutuista+ja+kuinka+helpoksi+se+olisi+tehtävä?+Kielitaitoisena,+erinomainen+englanti+(koulukieli+ruotsi!:)))+hän+oli+tutustumassa+ulkomaalaisiin+sivustoihin,+hakien+vinkkejä,+kuinkam+Surf+olisi+samanveroinen.Kieltämättä+joskus+on+vain+mukamas+pakko+oikoa+noita+minun+mielestä+"vääriä"+mielipiteitä+ja+usein+se+kohdistuu+"ruunemaniin,+ehkä+senkin+vuoksi,+koska+hän+on+olevinaan+aina+oikeassa?:)+Mutta,+ehdottomasti+minä+en+ole+ainoa,+joka+ruunea+"kurmuuttaa",+koska+johtuiskohan+minun+asenne+siitäkin,+että+mieheni+on+ruunen+ikäinen+ja+olevinaan+"yhtä+viisas"+ja+hänelle+olen+niin+tottunut+kyseenalaistamaan+hänen+"tietonsa",+joskus+jopa+ollut+ihan+oikeassa!:))Sinunkin+kirjoituksen+käsitin+väärin,+joten+anteeksi.+Tämä+on+nyt+sellaista+seli,+seli+juttua,+mutta+että+olisin+Anlis-Seku.+j.ne,+niin+en+ole+aviossa++"kapun"+kanssa,+vaikka+aviossa+olenkin+ja+"Herran+Siunaustakaan"+minulta+on+turha+odottaa.Tietenkin+minulla+on+ollut+useitakin+rek.+nikkejä,+sillä+olenhan+mestari+tuhomaan+koneenikin+ja+unohtamaan+salasanani,+kuten+Anlis:kin+kirjoitti+omastaan.+Eniten+harmittaa+kun+tuhosin+s-postini,+kun+yritin+vaihtaa+nikkiäni.Mitä+haluatte+minusta+tietää,+niin+kerron+sen+kyllä+rehellisesti.+Mikään+noista+entisistä+nikeistä+en+kuitenkaan+ole.+Aina+olen+luonut+uuden,+mikäli+en+ole+"puskassa"!:)))
  3. ruuneri+kirjoitti:"Harva+ilmeisesti+edes+muistaa+kaupunkia+Brasil"?Kaikki+sen+tietää,+mutta+tiesitkö+sinä,+että+Brasilia+on+suurempi+pinta-alaltaan+kuin+Eurooppa?Kuinka+täällä+on+hoidettu+nuo;++"jossa+ihmisoikeuksien+tasa-arvosta+on+tuskin+edes+tietoa".?+Onhan+ne+täällä+kirjattu+"kirjoihin+ja+kansiin",+mutta+toteutuuko+ne+mielestäsi+hyvin?
  4. Ihanaa+Skillan,+että+olet+jälleen+"kotona"+ja+tietsikkasi+on+kunnossa.+Olisiko+ollut+joku+sellainen+(suomi24-taholta)+"häirikkö",+joka+sotki+minun+koneeni,+koska+viestejä+ei+voinut+lähettää+ja+silloin+olisi+ollut+se+"tärkein"!?Siispä+menin+pankki+sivulleni+tarkastelemaan+tilannetta,+mutta+kuis´ollakkaan,+sieltä+en+päässyt+ulos!+Ei+ollut+muuta+kuin+ruuduntäyteistä+informaatiota+ja+sieltä+en+päässyt+mihinkään,+joten+suljin+koneen.Päivän+odottelin+ja+avasin+koneen+ja+kaikki+oli+taas+kunnossa.+Jotain+samantyyppistä+on+ennenkin+ilmaantunut,+mutta+kun+"mummi+ei+nyt+muista",+mitä+ne+oli?Toisaalla+kirjoitin,+kuinka+osasin+hienosti+välttää+"lapsenvahti"+hommat,+kun+tyttäreni+on+hieman+"äitiinsä+tullut",+mutta+nyt+hän+olikin+delegoinut+vävyn+soittamaan,+joten+siellähän+sitten+olin+"kaitsemassa"+pari+12-v+tyttöä+ja+10-poikaa,+joka+pelkää+mukamas+hämähäkkejä?Todellakaan,+kaikki+ei+mennyt+kuten+Strömsö:ssä+ja+tähän+väliin+tietopläjäys,+mitä+juuri+luin+paikallislehdestä.+Paikka+sijaitsee+Vaasan+Västervikissä,+noin+9+km+keskustasta.+Lasitehtaan+omistaja,++Adolf+Grönberg+rakennutti+Strömsön+kesähuvilakseen+1852+ja+sieltä+on+kuvattu+nämä+filmit.Palatakseni+nyt+omaan+elämääni,+joita+kaikki+täällä+kirjoittavat,+niin+melkein+"Kumitustalo"+oli+minun+lapsenvahti+vuoro?+Kaikki+aluksi+hyvin+ja+tytötkin+saivat+mennä+etsimää+"pokemonejaan"+fillarilla+ja+poika+tapansa+mukaan+meni+saunomaan,+mutta+sitten+tulikin+ongelma+kotiin+tullessa!+Tytöillä+oli+limua+ja+pojalla+ei+ja+he+ei+suostuneet+jakamaan+sitä?Tässä+se+on,+mitä+tuolla++toisaalla+kirjoitin+"toisten+eväistä",++mielestäni+tytöt+"paskiaiset"+kiusasivat+hieman+liikaa++poikaa,+joten+hain+hänelle+limua,+koska+tytöt+lähtivät+hakemaan+toisen+yö+pukimia+klo+19!+Jaa,+entäs+sitten?+Heitä+ei+kuulunut+klo+22.0,+joten+soitin,+olivat+tulossa+ja+tulivatkin,+mutta+mikä+riemu+siitä+alkoikin?+Todella+olen+"hampaaton"+noitten+nuorten+kanssa,+kun+he+menevät+klo+½`12+yöllä+huutamaan+trampoliinille"+(ei+ole+lähi+naapureita)+kunnes+vihdoinkin+klo+1+sain+heidät+hiljaiseksi+ja+sekin+oli+ehkä+hieman+"pelokkeena",+että+äitinsä+oli+sanonut,+että+yhtään+naamaa+hän+ei+halua+nähdä,+kun+he+tulevat+kotiin!Vanhemmat+pitävät+"kaljatelttaa",+joka+sulkeutui++eilen+klo+2.+Itse+odottelin+vain,+koska+tulevat+kotiin,+koska+lapset+onneksi+nukahtivat,+tai+ainakin+olivat+aivan+hiljaa.Minun+onneni+olikin+taxi,++joka+saapui+pihaan+klo+2.30,+ja+oletin+että+torin+"kaljakauppiaaat"+saapuva+pian!,++No+olkoon,+koska+vielä+on+käsittelemättä+tämä+juopuneen+serkun+ilmestys+kuvioihin.?Anteeksi.+Ja+mitä+"helvettiä"?+Joku+sivuto+tuli+esiiin???