Ruotsalainen rasismi kukki tänään kuin sinilevä myrkkyä levittäen Suomi-filmissä
''Neljä naista ''
(Suomi 1942, 86'). O: Ilmari Unho. N: Salli Karuna, Helena Kara, Eine Laine, Emma Väänänen, Olavi Reimas.
Seere Salmisen näytelmään perustuva elokuva neljän naisen kohtalosta.
Todella raakaa aatelisrasismia !
Ruotsin kuningas oli ryöstänyt Suomen maat ja antanut ne suosikeilleen sekä aatelis-arvon!
Aatelisarvo ei ole yhtään mitään.
VAIN pelkkää rasismia.
Ruotsalainen rasismi kukki äsken kuin sinilevä
57
407
Vastaukset
- hil_ja
Filmeistäkö sinä vedät myrkylliset johtopäätöksesi?
A n s i o i s t a kuninkaat on aateloineet kautta aikojen, niin Englannissa kuin muissakin kunigaskunnissa.
Kaltaisesi ei varmaan hyväksy Itsenäisyyspäivän juhliakaan Presidentin linnassa!- Höh-
HOURITKO taas?
Filmeissä on paljon jäljellä sitä
mitä Suomessa ei enää suvaita. - Joo.tappoi.eniten
suomalaisia lyhytjalkaisia pitkäselkäisiä juntteja, mongoleja!
Ei kun aatelis-arvo hullulta kuninkaalta! - Sitä-kysyn
että miksi suomalaisia mollattiin rumiksi mongoleiksi
eihän se pidä paikkaansa?
Jos historiaa opetellaan elokuvien juonikuvioista, niin mihin vielä päädytäänkään olettamuksissa.
Koko kesän on esitetty Turhapuroelokuvia. Niissä varmaan on paljon ammennettavaa historiaamme tutkivalle.- Osaltani.osallistuin
En ole katsonut niitä, kuopiolaisen Pertti Pasasen tuotantoa varmaan.
Sen sijaan eilinen elokuva oli juuri sen elämän kuvausta
joka on ollut todellista Suomessa vuosisatojen ajan!
(Itse käyttävät: n.s. 'parempi väki' ja 'hienompi suku' -termejä)
Osallistumiseni päättynyt.
Jatkakaa! Makriina kirjoitti;
"Jos historiaa opetellaan elokuvien juonikuvioista, niin mihin vielä päädytäänkään olettamuksissa".
Entäs siinä, kun joku vetäisee tänne usein Historian "pläjäyksen", jostain vuodesta >1500 ja siitä kaikki johtuu tämä meidän (suomalaisten) kurjuus? Onneksi nukuin Historian tunnit ilmeisesti, koska minulle ei jäänyt mitään traumoja, ettenkö olisikin joku kreivitär?:) Mielestäni hyvin olen pärjännyt elämäsäni ilman noita "titteleitä".D
Suomessa sodittiin ja tapettiin, mutta paljon enemmän muualla maailmassa kuoli ihmisiä sodissa. Kuinka he ovat selvineet? Täälläkö vain itketään "kaatunutta maitoa lattialle", tai kompastumista mutakuoppaan?
Sisulla on suomalainen kansa noussut, mutta näköjään on jokunen "luuseri", joka on jäänyt ilman aatelisarvoa?:))
Uutisissa oli minulle yllättävä tieto, että Pietarissa, ent. Leningraadissa, on paljastettu Mannerheimin muotokuva hänen entisen talon seinustalla, mutta sitä ei Pietarilaiset hyväksy? Hän oli mukamas myös tukemassa Saksalaisia?
Luettuani kirjan "Leningradin 900 pv, en päässyt siihen käsitykseen, että Suomen puolelta olisi hyökätty, mutta apuakaan ei annettu.
DDD, Ope, Ope, auta minua, kun olin niin huono koulussa, että en ymmärtänyt edes hävetä synty-perääni ja vaipua "maanrakoon", koska joskus 1500 luvulla joku valtasi suomen?:DD- hil_ja
Osaltani.osallistuin kirjoitti:
En ole katsonut niitä, kuopiolaisen Pertti Pasasen tuotantoa varmaan.
Sen sijaan eilinen elokuva oli juuri sen elämän kuvausta
joka on ollut todellista Suomessa vuosisatojen ajan!
(Itse käyttävät: n.s. 'parempi väki' ja 'hienompi suku' -termejä)
Osallistumiseni päättynyt.
Jatkakaa!Oikeassahan olet tuon ajan hengestä avioliittomarkkinoilla etenkin.
Mutta siinä suhteessa olet väärässä, etteikö joka aikakaudella vanhemmat katsoneet omaa ja lastensa etua, tälle ajalle taas on tyypillistä suosia koulutettuja ja hyvin menestyneitä ehdokkaita tuleviksi sukuun.
Tarpeeksi kauas kun mennään, niin komein ja älykkäin uros se naaraat sai, ja ===== yhteisönsä kunkuksi, päämieheksi/naiseksi se yhä valitaan . Kristiina23 kirjoitti:
Makriina kirjoitti;
"Jos historiaa opetellaan elokuvien juonikuvioista, niin mihin vielä päädytäänkään olettamuksissa".
Entäs siinä, kun joku vetäisee tänne usein Historian "pläjäyksen", jostain vuodesta >1500 ja siitä kaikki johtuu tämä meidän (suomalaisten) kurjuus? Onneksi nukuin Historian tunnit ilmeisesti, koska minulle ei jäänyt mitään traumoja, ettenkö olisikin joku kreivitär?:) Mielestäni hyvin olen pärjännyt elämäsäni ilman noita "titteleitä".D
Suomessa sodittiin ja tapettiin, mutta paljon enemmän muualla maailmassa kuoli ihmisiä sodissa. Kuinka he ovat selvineet? Täälläkö vain itketään "kaatunutta maitoa lattialle", tai kompastumista mutakuoppaan?
Sisulla on suomalainen kansa noussut, mutta näköjään on jokunen "luuseri", joka on jäänyt ilman aatelisarvoa?:))
Uutisissa oli minulle yllättävä tieto, että Pietarissa, ent. Leningraadissa, on paljastettu Mannerheimin muotokuva hänen entisen talon seinustalla, mutta sitä ei Pietarilaiset hyväksy? Hän oli mukamas myös tukemassa Saksalaisia?
Luettuani kirjan "Leningradin 900 pv, en päässyt siihen käsitykseen, että Suomen puolelta olisi hyökätty, mutta apuakaan ei annettu.
DDD, Ope, Ope, auta minua, kun olin niin huono koulussa, että en ymmärtänyt edes hävetä synty-perääni ja vaipua "maanrakoon", koska joskus 1500 luvulla joku valtasi suomen?:DDOlimmehan me saksalaisten kanssa samalla puolella. Mannerheimin joukot osallistuivat Pietarin saartoon, mutta olen lukenut, että vanhana pietarilaisena Mannerheim ei sallinut täydellistä saartoa, vaan vaati yhden huoltotien turvaamista. Sitä kautta edes jotain apua Leningradiin saatiin.
Kolmen vuoden pituinen saarto on mielestäni häpeäpilkku missä sodassa tahansa.
Pietrilaisten suuttumuksen voi ymmärtää.
Sodat jättävät aina traumoja, joiden vaikutukset ulottuvat kolmanteen ja neljänteen polveen. Vanha totuus ei pala tulessakaan.
- Pakko-ruotsi
Ja myrkyllinen sinilevä kukkii edelleenkin myös ilmojen kylmennettyä
kerta kukkaan päästyään.
Opetussuunnitelma uudistui - ruotsin opiskelu alkaa pakollisena jo alakouluissa.
Sanni Gran-Lapsonen (keski-ikäinen sellainen) on saanut aikaan tämän.
Halleluja- kannuntäydeltä
Eikö äänestämäsi puolue pystykään siihen mistä unelmoit? Ehkä nuorempien järki saa avaamaan silmäsi täyteen mittaansa. Vai meneeköhän vielä sukupolvi pari.....jos koskaan.
- Uhkaatko-tosissasi
kannuntäydeltä kirjoitti:
Eikö äänestämäsi puolue pystykään siihen mistä unelmoit? Ehkä nuorempien järki saa avaamaan silmäsi täyteen mittaansa. Vai meneeköhän vielä sukupolvi pari.....jos koskaan.
meitä suomalaisia?
- hirveävääryys
Hallituspuolueet on kaikki RKP:n etäpesäkkeitä. Rikkaat ruotsalaiset ssätiöt rahoineen saa aikaan kamalia. Näin pakkoruotsittamalla jo lapset kavennetaan muiden tärkeämpien kielten oppimista.
- polly.anna
Sekopäitä on monenmoisia.
Miksi suomalaiset ovat tätä nykyä noin kauhean katkeroituneita? Satoja vuosia sitten eletty elämä, yhteiskuntajärjestys, säädyt ja vallankäyttö ovat muovanneet kansaamme itsenäisyyteen. Satoja vuosia meitä hallitsi joku muu, ja opimme siinä koulussa sisukkaiksi ja itsepäisiksi. Eikö se ole hyvä?
Kaikkialla oli aateliston valta, ei vain Suomessa. Kaikkialla sodittiin. Oman uskon puolesta taisteltiin kynsin hampain. Joka paikassa - ei vain täällä. Minua ihmetyttää, että yritetään siirtää tähän päivään jotkut vanhat asenteet ja väittää, että haluamme palata niihin aikoihin tai että ajattelutapamme yhä on sama kuin Ruotsin kuninkaitten aikaan.
Katkeroidumme nykyisin kaikesta, mikään ei ole hyvä.
Oliko meidän nuoruutemme aika hyvä? Sodan traumat ympärillämme kaikkialla, puute ja asuntopula, ruokapula, poliittiset asenteet monin verroin kovemmat kuin nyt. Oliko se meille onnen aikaa? Sitäkö kaipaamme? Mitä ihan oikeasti tapahtuisi, jos vierähtäisimme 60 v. taaksepäin ja eläisimme kuten silloin?
Tämä juttu alkoi jostain elokuvasta. En sitä katsonut, voi olla, että olisin tulisieluisesti aloittajan puolella, jos olisi sen dokumentin nähnyt.- aamun.airut
Eihän se mikään dokumentti ollut vaan fiktio, elokuva 4 naisen tuon aikakauden elämästä 30-40 luvulla. Tuolloin oli juuri kieliriidat kiivaimmillaan katutappeluita myöten. Menneen ajan kaikuja yhä nykypäivään, kumisee vain tuo vanha viharumpu.
- nykymenokatkeroittaa
Nyt kun olisi vihdoin ollut asiat paremmin ja hyvinvointia, tänne annetaan lampsia kerralla kymmeniä tuhansia elättejä, joilla ei ole tarvetta turvapaikkaan. Tänne kannattaa tulla monen turvallisen maan läpi, Suomessa on niin hyvät sossutuet, eikö se jo osoita tätä vääryyttä. Tätäkö varten isämme ja veljemme taistelivat ja kaatuivat ? Omat vanhukset viruu kotonaan tai laitoksessa neljän seinän sisällä, hyvä jos yksi lämmin ateria päivässä kotiin toimitetaan. Mutta rahaa mätetään kyselemättä nuoriin terveisiin joutilaisiin elintasopakolaisiin miljardittain vuodessa. On monta ateriaa valmiina joka päivä ja lämmin kämppä, silti kehtaavat valittaa ruuasta ja muustakin. Eikö ole syytä olla katkera ?
- xxxxx-xxxxx
Stikka herra sille anteeksi, ei se tiedä mitä se puhuu!
- va.linta
Vääryys tuo on suomalaisia kohtaan. Orpo otti kaikki jotka rajan yli lampsi, ei katsonut passia, ym. dokumentteja.
Sormenjäljet myös kaikilta olisi tullut saada. Nyt tuo palautusrumpa on edessä,
koska vasta huomattiin tosiasiat.
Kohta olisi pitänyt osan käännyttää, olisi ollut helpompaa heille ja meille! aamun.airut kirjoitti:
Eihän se mikään dokumentti ollut vaan fiktio, elokuva 4 naisen tuon aikakauden elämästä 30-40 luvulla. Tuolloin oli juuri kieliriidat kiivaimmillaan katutappeluita myöten. Menneen ajan kaikuja yhä nykypäivään, kumisee vain tuo vanha viharumpu.
On ilman muuta dokumentti, muuta en voi ymmärtää. Myrkkyjä levittävää faktaa.
Miksi siitä muuten kiihdyttäisiin näin kovasti!
- hnj
Makriina, kaikkiallahan oli silloin jo aatelisto vallassa rahvaan yli,
mutta Ruotsi toi sen KOLMELLA sodalla Suomeen, jossa sitä ei ollut,
muka uskonnon tekosyyllä.
Suomessa oli oma kaunis luonnonuskontonsa sitä ennen.
Se olisi saanut jatkua.
Makriina kirjoittaa kuitenkin viisaasti, jos vertaa sen perässä kulkevaan rakkikoiraan "aamun.airut" ja saman rakin toiseen nikkiin "xxxxx-xxxxx", jotka ovat ala-arvoisia rähinöitä.- Nyt.pakkoISLAM.tuodaan
Vuosina 1939 -45 ei päästetty ryssää valtaamaan maata ! "Isät, veljet verellään..."puolustivat itsenäisyyttämme, ja se säilyi, vaikka nuoria kuoli paljon isenäisyytemme puolustussodassa.
Nyt rajan yli lappasi islamilaisia 35 000 sotilaskoulutettua miestä muslimimaista ideologiansa kanssa
maata valloittamaan.
Ja suvakit uskoo että ne ovat hyväntahtoisia.
Jos näin olisi eivät kohottaisi rikostilastoja.
Pakolaiset siis purevat auttavaa kättä.
Jos heillä oikeasti olisi hätä niin tulisivatko tänne raiskaamaan
pahoinpitelemään ja tappamaan?
Eikös olisi mitään oman maansa kauhuista opittuna?
Me olemme jo saaneet oppia uskonsotien kauhut ja niistä seuranneet kokonaisen vuosituhannen kauhut.
___ - sano
Nyt.pakkoISLAM.tuodaan kirjoitti:
Vuosina 1939 -45 ei päästetty ryssää valtaamaan maata ! "Isät, veljet verellään..."puolustivat itsenäisyyttämme, ja se säilyi, vaikka nuoria kuoli paljon isenäisyytemme puolustussodassa.
Nyt rajan yli lappasi islamilaisia 35 000 sotilaskoulutettua miestä muslimimaista ideologiansa kanssa
maata valloittamaan.
Me olemme jo saaneet oppia uskonsotien kauhut ja niistä seuranneet kokonaisen vuosituhannen kauhut.
___Entä mitä koimme kivikaudella niin kerro miksi läksimme Volkan varrelta tänne, sorrettiinko meitä sielläkin.
- Luuletko.sinä
että sieltä tulimme?
Nyt.pakkoISLAM.tuodaan kirjoitti:
maata valloittamaan.
___Joko he ovat sitten vallan kahvassa? En ole huomannut mitään eroa. Kukaan ei näillä kulmilla ole purrut ketään käteen eikä ole raportoitu raiskauksista eikä murhista. Onko sananvapaus meiltä riistetty ja tällaiset asiat salataan? Pitääkö ruveta pitämään ulko-ovea lukossa?
Onko sinuun periytynyt "uskonsotien kauhut"? Terapia voisi auttaa. Ja rajoita elokuvien katselua, Miss Marple voisi olla sinulle sopivaa katsottavaa. Siinä paha saa aina palkkansa, eikä minkäänlaista roturaivoa esitetä.- sinäkö.luulet
Luuletko.sinä kirjoitti:
että sieltä tulimme?
Mistä luulet, emme ole tällä niemellä olleet montaa tuhattavuotta.
- Onpaitsekästä
Makriina kirjoitti:
Joko he ovat sitten vallan kahvassa? En ole huomannut mitään eroa. Kukaan ei näillä kulmilla ole purrut ketään käteen eikä ole raportoitu raiskauksista eikä murhista. Onko sananvapaus meiltä riistetty ja tällaiset asiat salataan? Pitääkö ruveta pitämään ulko-ovea lukossa?
Onko sinuun periytynyt "uskonsotien kauhut"? Terapia voisi auttaa. Ja rajoita elokuvien katselua, Miss Marple voisi olla sinulle sopivaa katsottavaa. Siinä paha saa aina palkkansa, eikä minkäänlaista roturaivoa esitetä.Juuri oli Kokkolassa raiskaus keskellä päivää, lue mitkä tekijän tuntomerkit ja entä Olululainen poika, ketkä hakkasi ja heitti mereen. Jos sinulla kaikki ollut turvallista , nuorilla ei ole.
- Jo-kymmenen
sinäkö.luulet kirjoitti:
Mistä luulet, emme ole tällä niemellä olleet montaa tuhattavuotta.
tuhatta vuotta sitten suomalaiset asustelivat Suomennemellä.
Siis jo 10 000 vuotta sitten. Jo-kymmenen kirjoitti:
tuhatta vuotta sitten suomalaiset asustelivat Suomennemellä.
Siis jo 10 000 vuotta sitten.Katsopas netistä, millainen Suomi oli 10 000 v. sitten. Lähes kokonaan sulaneen mannerjään veden peittämä saaristo, jossa kasvoi vähitellen mäntyä. Maa nousee tänäkin päivänä vielä, minkä jokainen länsirannikolla asuva tietää.
Suomessa ei voinut asua kuin metsästäjät ja kalastajat. Ei olla selvillä mistä he tulivat, Täällä vain käytiin hakemassa saalis.
Tietoja saa kovin helposti, kun kirjoittaa jonkun hakusanan Googleen. Kannattaa kokeilla.
On tietysti helpompaa kirjoitella ärhäköitä mielipiteitä, jos ei faktoista tarvitse välittää. Tosiasiathan eivät häiritse, jos ei niitä vartavasten harmikseen hanki.
- Ruotsalainen-rasismi
on Hitlerinkin oppi saatu, se on ollut heidä perustelunaan suomalaisten alistamiselle.
- nukkini
Juu juu, on on.
- Tosiaankin
ruotsalainen rasismi ,ihan muka tieteellisesti tutkittu on ollut Hitlerinkin
tekojen alkuperänä, - sairasvääns
Koet nyt vääntää sitäkin mielipuoles mukaan :DDDDD hönttiparka!
- Tunnen-myötähäpeää
aina kun ruotsalainen aatelisrasismi Suomessa kukkii jossain
tosiaankin niinkuin sinilevä. Hyvä vertaus.
Taloudellista hyötyä lähinnä sillä ovat saaneet
aina vähän koomista ellei aiheuttaisi traagisia asioita lähimmäisilleen. - Ihanniinkuin
haluaisi kaikkien aina huomaavan että tässä sitä on aatelinen! hihhh
- DDDDDDDDDDD
Traagista-melkein
ellei olisi niin koomisen aatelista.
Pakko-ruotsia JOTTA suomalaise voisivat palvella ruotsinkielisiä heidän omalla äidinkielellään!
:D
- aatelinen
Eihän persukaan ole rasistinen, he vaan eivät ymmärrä että päästävät sammakoita suustaan.
- Niin-sinähän-se
oletkin älyn jättiläinen aristoteeleinesi.
Niin-sinähän-se kirjoitti:
oletkin älyn jättiläinen aristoteeleinesi.
Kauheeta! taas joku luulee minun moisia kirjoittavan. Joskus tunnistaa kuin tahallaan joku yrittäisi saada tuollaista kontolleni.
Aatelinen en ole, eikä esi-isissänikään heitä ole ollut, vaikkakin ann lis 3 aikanaan lähes väkisin käänsi siihen suuntaan:D Sääli kun ann lis, entinen Seku on jättänyt osallistumisensa, oli aika hauska ja oivaltava kynäilijä.
Mitä siitä, ihan hyvää talonpoikaissukua olen Hämeestä, johon mielelläni tyydyn. Sitähän on vaikea tietää mitä tuo setä Barck'in tyttären äidin puolelta on ollut, joka sukuuni 1700 luvulla naitettiin.
Sama minulle niin kaukaiset asiat, mutta ei minulla ole ollut mitään syytä osallistua tai katkeroitua suomenruotsalaisuudesta eikä Ruotsistakaan? Ottivat vastaan sotaorvon kotiinsa ja hyvänä pitivät 😊
Ihmisiä siinä kuin kohtaamani suomalaisetkin!- Niinmetsävastaa
kuin sinne olet huudellut pikkuinen vastaus sinun aiheettomiin vihjaileviin syyttelyihisi???
Mitähän sitten olenkaan aiheettomasti vihjaillut, kun yleensä sanon aika suoraan? No, täällähän taitaa jokaisella olla omanväriset silmälasinsa, jotka värittää sitä käsitysmaailmaa.
Mitäpä siitä, täällä on ainakin herkullinen pyttipannu valmistettu, joten laitanpa kuvan siitä Faceen:D heippa- etkö-ole-hokannut
sini-sirkku kirjoitti:
Kauheeta! taas joku luulee minun moisia kirjoittavan. Joskus tunnistaa kuin tahallaan joku yrittäisi saada tuollaista kontolleni.
Aatelinen en ole, eikä esi-isissänikään heitä ole ollut, vaikkakin ann lis 3 aikanaan lähes väkisin käänsi siihen suuntaan:D Sääli kun ann lis, entinen Seku on jättänyt osallistumisensa, oli aika hauska ja oivaltava kynäilijä.
Mitä siitä, ihan hyvää talonpoikaissukua olen Hämeestä, johon mielelläni tyydyn. Sitähän on vaikea tietää mitä tuo setä Barck'in tyttären äidin puolelta on ollut, joka sukuuni 1700 luvulla naitettiin.
Sama minulle niin kaukaiset asiat, mutta ei minulla ole ollut mitään syytä osallistua tai katkeroitua suomenruotsalaisuudesta eikä Ruotsistakaan? Ottivat vastaan sotaorvon kotiinsa ja hyvänä pitivät 😊
Ihmisiä siinä kuin kohtaamani suomalaisetkin!Anlis-seku-matamimimmi on nyt tuo kristiina 28 vai mikä se numero, kai sinä vuonna syntynyt. Tunteehan tuon "tyylistäkin." Kyllä sinä ss olet ainakin viimeisimmän miehesi suvusta kertnut kaiken, ihan pyytämättä. Luettelet ulkomaalaisia nimiä , kuulostaako ne hienommata kuin suomalaiset ?
Joo o, ja minähän kerron edelleen just mitä lystään ja itselleni sopii <3
Ei tietenkään hienommalta kuulosta, senkin vittulija, he vain kuuluvat sukuun. Onhan minunkin suvussani filippiiniläinen Rain Elo, minäköhän nimet olen kiusaksesi valinnut :D))))
Jaa, sepä ilouutinen että Kristiina 23 , arvelin toki hänen olevan vanha palstalainen,...wau päiväni on pelastettu, nyt tajuankin miks R:llä ja K.23 on kana kynimättä,... KIVA! :Detkö-ole-hokannut kirjoitti:
Anlis-seku-matamimimmi on nyt tuo kristiina 28 vai mikä se numero, kai sinä vuonna syntynyt. Tunteehan tuon "tyylistäkin." Kyllä sinä ss olet ainakin viimeisimmän miehesi suvusta kertnut kaiken, ihan pyytämättä. Luettelet ulkomaalaisia nimiä , kuulostaako ne hienommata kuin suomalaiset ?
Anlis-seku-matamimimmi on nyt tuo kristiina 28 vai mikä se numero....
Se oli 23 ja se on synt.päivä, ei vuosi, joten kaikki arvailusi on pielessä. En on Anlis-seku-matamimimmi.
sini-sirkku. Tästä huomiostasi en pitänyt. "Jaa, sepä ilouutinen että Kristiina 23 , arvelin toki hänen olevan vanha palstalainen,...wau päiväni on pelastettu, nyt tajuankin miks R:llä ja K.23 on kana kynimättä,... KIVA! :D"
Ilmeisesti minun kirjoitukset ei sovi tänne, joten pitäkää hauskaa keskenänne.Kristiina23 kirjoitti:
Anlis-seku-matamimimmi on nyt tuo kristiina 28 vai mikä se numero....
Se oli 23 ja se on synt.päivä, ei vuosi, joten kaikki arvailusi on pielessä. En on Anlis-seku-matamimimmi.
sini-sirkku. Tästä huomiostasi en pitänyt. "Jaa, sepä ilouutinen että Kristiina 23 , arvelin toki hänen olevan vanha palstalainen,...wau päiväni on pelastettu, nyt tajuankin miks R:llä ja K.23 on kana kynimättä,... KIVA! :D"
Ilmeisesti minun kirjoitukset ei sovi tänne, joten pitäkää hauskaa keskenänne.Sekö että arvelin sinun olevan vanha palstalainen? Perustelen sen sillä että vaikutit tuntevan hyvin ruunen, ann lis ei kyllä minusta muistuta sinua.
Höh, mitä pahastumista siinä olisi, että iloitsin ann lisin kyvystä antaa vastinetta Ruunemannille:D
Herttinen jee, tykkäät tai et,.... ihan yhtä riemastuttavaa se on Kristiina 23:päivän tienoilta!
tjäna moss- Epäaitoa
teeskentelyä on aina ss saanut tänne tehtyä
ihan niinko ne maalauksensakki - Juuri.niin
ei täyspäine tekis sellassii.
- snusmum.riken
Heko heko, bättre upp, yrittäisit edes keksiä repäisevämpää, eihän tuo vielä ole mitään!
- Sinilevä.kukkii
Englannissakin
Englantiin aateluus on myöskin löytänyt tiensä ja juurtunut, tästäkin maalaispojasta ( joidenkin kielellä juntista ) tuli Lontoon omistaja,
mutta ehkä tuo aateluus tuo syyllisyydentunnon mukaaan:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016081022061147_ul.shtml - Odinin_raiskaajat
Arvaa mitä Odinin viikingit teki Suomalaisille tuohivirsu naisille ja varmaan tuohilippis väärinpäin höperehtiville miehillekin? No otti korvista kiinni ja työnteli pesemättömän molon suuhun tai sitten johonkin muuhun aukkoon. Oliko se rasismia? Oliko hyvää?
- Odin.mikä
se on? Joku ruotsalaiste jumala oli senniminen
- Kungligheter
Mikä voi aiheuttaa nämä kummalliset ajatukset kuninkaallisten kauneudesta ja paremmuudesta?
Ne ovat kuin uskonto?
Kungligheterna är så fina och vackra, de måste vara blåblodiga , inte som vi vanliga människor. De ä mycket bättre.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001237318.html - Ota.lääkkeesi
Hikiset päiväunet pojalla!
- Kuninkaalla-vai-
Niin kuuluu
että ovat olleet
tässä joitain aikoja sitten. - hjtg
Kungligheter kirjoitti:
Mikä voi aiheuttaa nämä kummalliset ajatukset kuninkaallisten kauneudesta ja paremmuudesta?
Ne ovat kuin uskonto?
Kungligheterna är så fina och vackra, de måste vara blåblodiga , inte som vi vanliga människor. De ä mycket bättre.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001237318.htmlMiellyttävähän isoäiti silti on Silvia
mutta hänhän ei olekaan siniverinen.
70 ja kansa on nolla kaikessa luulen siis kaikessa ex maan johto on nolla.
Ei ole sanoja lisää------ Hyvä-- en asu suomessa ei myöskään lapseni.- r-naurettava
Et jaksais ruune tota xx9-skeidaasi. Uskotko olevasi niin hyvä, ettei palsta seuranneet tuntisi läpikotaisin tekstejäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2744967Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1102543Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171550- 1011100
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3351011Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle139936Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N273903Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33807- 39775
IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja78765