Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. "ampujan+perheen+tililtä+on+kuulemma+hävinnyt+70000+euroa!?Siis+luet+näitä+"lisätietoja+eräästä+julkaisusta",+mutta+et+ymmärrä,+mistä+on+kysymys?+Onneksi+et+kirjoittanut+mielipidettäsi+siitä,+että+poliisin+ampuminen+on+oikeutettu,+jos+perheellä+on+jotain+erimielisyyksiä+keskenään+ulosotossa?Tiedän+kyllä,+että+kovin+on+"siistitty"+nämä+Poliisi+TV:n+lähetykset+ja++useimmissa+on+ammattinäyttelijät,+joka+ilmoitetaankin,+mutta+samanlainen+tapaus+on+kuitenkin+totta!+Siis+jossain+on+tapahtunut+noin?"sovittelija"++kirjoitti+asian+ytimeen+minun+mielipiteeni+mukaan,+kuten+aloittaja+mielipiteillään.Mielipiteitä+pukkaa,+joten+jahkailuni+on+lopetettava,+mutta+mielipiteen+vaihtoon+kuitenkin+halua+"option"+DD
  2. Mdk-Mdk+lähettämä+ruusupuska+oli+kuin+minun+lapsuuskodistani,+josta+tietenkin+tulee+silloinen+Juhannuksen+vietto+myös+mieleen.Aina+oli+koivut+"portinpielessä",+siis+asuinrakennuksen+ja+aitan+sivustoilla.+Juhannuskokko+oli+aina+koottu+hyvissä+ajoin,+koska+asuimme+järven+rannalla+ja+myös+"hornantuutissa",+joten+emme+edes+kuulleet+mistään+kulo-varoituksista,+mutta+eihän+niitä+silloin+annettu,+kun+minä+olin+lapsi:)))Lipun+nosto+oli+myös+sellainen+traditio,+jonka+isämme+opetti.+Koskaan+sitä+ei+saanut+maahan+päästää,+siis+se+täytyi+sada+salkoon+ja+sieltä+pois+"kunnioitettavasti"+ilman,+että+se+kosketti+maata.Kaikki+me+(äiti?)olimme+mukana+hartaan+tunnelman+vallitessa+ja+jotain+lauloimme,+mutta+nyt+en+muista+mitä?+Ei+ainakaan+se+"siniristi+lippumme".Mutta+nuo+kirvat?+Helposti+häviää,+kun+ruiskuttaa+niitä+mäntysuopaliuoksella,+jolla+paranee+myös+moni+jalkaongelman+ihottuma+ja+sieni+varhaisvaiheessa.+Uskomaton+aine+se+on.Toinen+"tehoaine"+oli,+kun+suosittelin+lapselleni+selkäkramppiin+"Tigerbalsamia"+ja+kerroin,+että+lukiessani+sängyssä,+niin+minullakin+menee+selkälihakset+kramppiin+ja+se+auttaa,+kun+sivelen+sitä,+kun+vaan+saan+käteni+taipumaan+niin+kauaksi!!Paras+hoito+tuli++(12-v)lapsenlapselta.+Mitäs`jos+auttaisikin+se,+että+nouset+sängystä+ja+venyttelet+itseäsi?+Seuraavaksi+voitelenkin+voilla!:)Tuhannen+kiitollinen+olen+tästä+palstasta,+jossa+voi+kirjoittaa+omia+kuulumisiaan+ja+tuntojaan,+ilman,+että+kukaan+tulee+arvostelemaan+kirjoitusvirheistä.Oli+minulla+"kokemuskin",+sillä+kävin+Kesäteatterissa+lapseni+varaaman+lipun+ansiosta,+sillä+moinen+"Mooses"++"Mooseksen+perintö"+on+loppuunmyyty,+mutta+lisänäytöksiä+on+luvassa+elokuulle.+Kävelymatkan+päässä+olisi+myös+Simpauttaja,+joka+voisi+olla+mielenkiintoinen+nähdä+ulkoilma+teatterissa.pa.Nyt+en+murehdi+kurpitsoista!:))).
  3. postakaa
  4. Äläpäs+masennu+Skillan,+koska+joka-aamuinen+lukija+ainakin+minä+olen,+mutta+kun+asiaa+en+keksi,+paitsi+näitä,+että+hiivatin+hiivatti,+minun+kurpitsani!+Mittari+näytti++4,+klo+5+ja+auringon+noustessa+se+on+alimmillaan?+Mitä+mahtoi+olla?Onhan+nuo+tuolla+elossa,+mutta+kaiholla+katselen,+kun+naapurini,+entinen+puutarhuri,+laitatti+pihaansa+sellaisen+"puutarhan",+että+"okas+pois":DNyt+kerron+tästä+"kakkos-asunnosta",+jossa+asun+vanhusten+rivitalossa+vuokralla,+jossa+meillä+on+pieni+piha+ja+Talkkari+inhoaa+meidän+istutuksia.Koska+lapseni,+ja+lapsenlapsieni+vuoksi+asun+täällä+ja+välillä+kerron+Espoon+asumisesta,+niin+itsekkin+sekoan,+kummassa+olen+ja+entäs+sitten,+kun+menemme+mieheni+kanssa(hui!-salaisuus)mökille,+tosiasiassa+entiseen+asuttuun+taloon,+jossa+on+2/ha+maatakin.+Mielenkiintoista+on+lukea,+kun+täällä+joku+liikkuu+samoissa+maisemissa+kanssani+Itä-Suomessa.Uskomattoman+elämän+on+kuitenkin+saanut+tuo+"ikuinen+ketju"+syistä,+miksi+asua+erillään?+"Varppina+on+jotain+salailua"?+Minulle+tulee+nyt+10-vuotta,+jolloin+omistan+toisenkin+asunnon.Ei+meillä+ole+"salaisuuksia"+kytätty,+kun+tapaamme+lapsenlapsiemme+luona+täällä+Hämeessä+ja+myös+Espoossa.+Lapsenlapsille+on+ihana+pappala,+kun+siellä+on+vieressä+Hevos-talli++ja+se+Margaret-puisto+ja+kaikkea+muutakin+mukavaa,+kuten+piano,+"jota+eivät+vielä+osaa+soittaa",+mutta+pian,+sillä,+niin.+jätämpä+arvailuni+tähän,+koska+viime+käynnistäni+on+aikaa+ja+nyt+se+tapahtuu+pian+noiden+lapsenlapsien+vuoksi...