Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
"Minulla+ei+ole+huono+olo,+itselläsi+tuntuu+olevan."Vastinetta+sinullekkin,+joten+pyydän+anteeksi+kirjoitustani,+jos+se+oli++liian+loukkava+jotain+ihmisryhmää+vastaan.Minun+käsitykseni+mukaan+kaikista+pidetään+huolta+ja+lääkkeetkin+saa+tarvittaessa+ajallaan,+mitä+nyt+on+näitä+esimerkiksi+peliriippuvaisia,+jotka+tuhlaavat+rahansaa+voittojen+toivossa+turhuuteen.Onhan+se+tietenkin+määrätynlainen+sairaus+sekin+,+että+pelataan+kaikki+"pelimrkit"+ja+sitten+valitetaan+köyhyyttä.Hyvin+muistan+työskentelyni+myös++Espoon+sossulassa,+jossa+henkilökunta+tuskaili+näiden+tummien+kanssaa,+että+mikä+on+kukakin+ja+kuka+onkaan+työssä?Samoin+siellä+oli+vakio+porukka+jo+isoisästä+lähtien,+mitten+avustuksia+tulee,+siis+sama+sukukunta+"isoisästä+poikaan+ja+pojanpoikaan"+jatkumolla.
"Suomettumisesta+ja+harmaasta+alueesta?""Positiivista+ja+negatiivista?"Siis+mistä+suomettumisesta+ja+harmaasta+alueesta+ja+oliko+nuo+nyt+vaihtoehdot,+joista+voi+kirjoittaa?Minä+kirjoitan+nyt+positiivisesti,+että+oli+todellakin+upeaa,+että+maailman+johtavat/päämiehet,+siis+presidentit++valitsivat+kokouspaikakseen+Helsingin.+Suomi+on+maailman+turvallisin+maa+ja+toivottavasti+pitää+tämän+tosiasian+aina+esillä.Toki+täältä+välittyy+maailmalle+kuvia+ja+mikä+hienointa,+että+oli+jo+eilen+lähetetty+kuvia+auringonlaskusta+ja+tyynestä+merestä,+mikä+on+todella+harvinaista+meillä+nykyisin,+joten+hyvää+mainosta+Suomen+matkailulle.+Voi+ne+raukat,+jotka+tulevat+tänne+odottaen+samaa+ja+saavat+sadetta+ainakin,+jos+ei+ihan+räntää,+mikä+sekään+ei+olisi+poikkeus.Kerrankin+koko+aamu+on+mennyt+telkkarin+kuunteluun/katseluun,+mitä+ja+missä+tapahtuu,+mutta+myös+mielenkiintoista++"historiikkia"+kuullessa++kyseisitä+henkilöistä+ja+heidän+toimenpiteistä.PalomaTuota+en+ymmärtänyt;+harmaasta+alueesta.+Mikä+se+on?