Pidättekö lauantai illan 14.7 ohjelmatarjonnasta?

Loreena

Viikko heinäkuun 28. onkin TV:stä tullut ja tulee täyttä ohjelmatarjontaa, hyvä näin. Jännittävin oli Thaimaalaisten jalkapallopoikien ja valmentajan pelastusoperaatio maanalaisesta luolastosta. Onneksi on mallikkaita osaavia ammattinsa taitavia henkilöitä jotka itsensä vaarallekin alttiina pyytettömästi toimivat joukkueen pelastajina.

TV on vaahdottanut miltei koko viikon presidenttien Trumpin ja Putinin vierailun valmisteluja läpi koko viikon. ON kyllä mahtava - kalliskin vierailu maahamme. Onhan näitä eri vierailuja tullut ja mennyt.

Yksi pitkin viikkoa mielenkiintoinen seurattava, on ollut Jalkapallon MM-kisat - tänäänkin pronssi ottelua seuratessa menee pikkutunneille saakka. Belgia- Venäjä.

Alfa-TV tarjoaa klo 18.30 alkaen Seinäjoen tangomarkkinoita - kuningatarfinaali, saas nähdä ja kuulla kuka kruunun kutreilleen saa! Joten lauantai ilta menee TV:tä katsellessa, siis jokaiselle jotakin mieluista ajanvietettä.

Näin minun lauantai ilta kuluu toivottavasti mielenkiintoisesti - huomiseen sunnuntai-iltayöhön asti.

2

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorenaa

      Sama aihe on putkhtanut kahten kertaan palstalle, joten jätetään tämä muistentojen joukkoon, eikö niin?
      Malliksi jokaiselle sattuu virheitä siis näppisellaisia, ainakin minulle, näin käy kun painaa tuplasti
      E-n-t-e-r-i-ä !
      Aurinkoista alkanutta viikkoa, etsitään varjoisan puun alta suojaa paahtisilta auringon säteiltä !

      • Mielenkiintoista seurattavaa tuo valtion päämiesten kohtaaminen Suomessa ja heidän tapaamiset. Tuossa väliajalla sain kyllä itse mielenkiintoista tietoa Trumpin ja Putinin historiikista, kuten myös oli välähdyksiä ETYK-kokouksesta presidentti Kekkosen puheestaa.

        Onneksi Suomesta välittyy nyt maailmalle kuvia upeasta auringonlaskusta ja tyynestämerestä, jossa sorsapoikueet uiskentelevat.

        Nyt ilmeisesti todentuu myös Suomen turvallisuus, koska en usko, että mitään pommi iskuja tulisi.

        Tämä tapaaminen tuottaa varmasti Suomelle enempi hyötyä, kuin kustannuksia, ajatellen pitkällä aika välillä.

        Ollaan huoletta siitä, että eläkkeet pienesivät tämän vuoksi, mutta ainahan niin käy, että joku pistää "omaan taskuun" tällaisita julkisilta tapahtumilta, mutta tuskin Sipilä tai Orpo?D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe