Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. "epäreiluakristiinalta"No,+joo,+anteeksi+vanteeksi,+koska+olen+itsekkin+kyllästynyt+noihin+ruorikosken+vuodatuksiin+ja+hänen+kirjoituksiin+milloin+milläkin+nimityksillä+toisia+kirjoittajia+kohtaan,+josko+olemme+pellejä+tai+narreja,+jopa+hauidan+ryöstäjiä?++Annatko+anteeksi,+jos+kirjoitin+aamutuimaan+jotain+sinun+mielialaasi+loukkaavaa.+Yritän+parantaa+tapani,+tai+painua+puskaan!DD+No,+en+todellakaan+sinun+vuoksesi,+koska+olethan+sinä+kantaaottava+kirjoittaja,+joten+siitä+vain+eteenpäin+tätä+kirjeenvaihtoa.
  2. Olet+lukenut+huonosti+palstaa,+jos+oletat,+että+täällä+vain+nisupullaa+syödään+ja+kahvia+juodaan,+tai+sitten+käsität+väärin+tuon+Kahvipirtti+ketjun+ja+oletat,+että+siellä+niin+tehdään?Toivottavasti+olet+huomannut,+että+meillä+Kahvipirtissäkin+on+se+nurkkakaappi+ja+sitä+täydennetään+säännöllisesti.+Kyllä+siellä+joku+käy,+koska+täydennystä+tulee+jatkuvasti.Sinulle+olisi+sopiva+paikka+tuo+Kahvipirtti,+jota+aina+mollataan,+että+siellä+vain+omia+töitä+kehutaan+ja+se+ei+ole+muka+keskustelua,+mutta+kuinka+sitä+toisten+tekemisiä,+tai+mielipiteitä+pitäisi+arvioida,++saadakseen+keskustelua,+sillä+riitaahan+siitä+vain+tulee.Minä+sain+ikuisen+luopion+maineen+joltain,+kun+kerroin,+että+haen+ilmaisjakelusta+ruokaa+ja+lapsenikin+tuo+minulle+heiltä+ylijäämiä.+Nyt+erehdyin+kirjoittamaan,+että+menin+varovasti+lapseni+luokse,+koska+en+ollut+heillä+kotimiehenä+heidän+lomalla+ollessa+ja+hän+oli+jo+soittanut,+että+nyt+täytyy+kaikki+heittää+roskiin?+Siis+minä+olinkin+joku+jätesäiliö,+vai+mikä+se+nimitys+olikaan,+joka+köyhiltä+lapsilta+varastan+ruoan,+kun+käyn+ilmaisjakelussa?Huvittavin+tässä+katkeran+viestissä+olikin,+kun+kerroin+kauppareissustani,+että+sain+ostettua+viini+tarvikkeet!D+Ihmetys+oli,+kuinka+minulla+on+varaa+tuollaiseen?+Tietty+on,+kun+ruokani+saan+ilamiseksi!!D+Viini+pakkaus+maksaa+about+24,-€+ja+siihen+sokerit+6,-€,+joten+25+litraa+hyvää+viiniä.Tervetuloa+mandips.+onhan+täällä+todettu+jo+nuo+kuudenkupin+kumaratkin!
  3. "Eiko+tuhatnikki-+narri+vieläkään+käsitä+vanhojen+ketjujen+nostamisen+mielettömyyttä+eli+nurmettuneiden+hautojen+avaamista?.."Noinko+pahasti+sinuun+sattuu,+että+juuri+sinun+vanhoja+kirjoituksia+on+nostettu+esiin?+Sitten+alat+kuvitella,+että+Pilmami+on+"herännyt"+henkiin+ja+kun+sinulle+toistetaan+että+ei+ole,+niin+jopa+alkoi+syyttely+jostain+valtakirjoista+ja+narreista+aina+haudanryöstäjiin.+On+sanonta,+että+"seura+tekee+kaltaisekseen"+ja+sen+voi+kyllä+uskoa+täältä,+kun+yksi+alkaa+moittimaan.+niin+toiset+on+joukolla+mukana+ja+toiset+taas+puolustamassa.,No,+tämähän+on+sitä+ruunen+kaipaamaa+keskustelua,+että+ei+kerrota+vain+omia+kuulumisia+ja+tekemisiä,+vaan+aletaan+arvostelemaan+toisten+kirjoittamia+mielipiteitä+ja+sinä+ruorikoski+olet+nyt+ylivertainen+tässä+asiassa,+koska+kaikki+toiset+on+jotain+"narreja"+tain+jotain+huonompaa,+mutta+sinä+tunnet+itsesi+aivan+ylivertaiseksi+kirjoittajaksi!?Minä+olen+erimieltä,+koska+olet+(ruorikoski)+tehnyt+itsestäsi+narrin,+minun+mielestäni,+mutta+eihän+se+sinua+haittaa,+koska+minun+nokkani+on+jo+painunut+vinoon,+kuten+sain+lukea+senkin+ilmiön+täältä.