"Ei koske meitä" - lastenlasten kautta pian kos-

9786

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viatonsivullinen

      Naisia huijataan tekemään lapsia, ei-toivottuja.
      Terveempää kuitenkin naiselle kun hormonien popsiminen.

      • Toivotonta-

        Ei ole enää mitään kunnollista maailmassa.


      • Ihmiset-koettavat

        elää muiden työn kustannuksella.


      • 757

        Oletko nyt ymmärtänyt tuon aloituksen oikein? Siinähän ei ole kyse presidentin vaalista, eikä valinnasta, vaan ehkäisystä raskauden varalle/välttämiseksi ei toivottuna.

        Sinänsä ikivanha uskomus ns. varmoihinpäiviin ja lämmönmittauksineen, jonka minäkin jo tiesin ennen ehkäisypillereitä. Minulla se toimi, mutta toisilla mahdollisesti ei, tai ei osanneet varoa.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        757

        Oletko nyt ymmärtänyt tuon aloituksen oikein? Siinähän ei ole kyse presidentin vaalista, eikä valinnasta, vaan ehkäisystä raskauden varalle/välttämiseksi ei toivottuna.

        Sinänsä ikivanha uskomus ns. varmoihinpäiviin ja lämmönmittauksineen, jonka minäkin jo tiesin ennen ehkäisypillereitä. Minulla se toimi, mutta toisilla mahdollisesti ei, tai ei osanneet varoa.

        Todella,nämä sivut ovat muuttaneet muotoaan,mitä väärinymmärryksiin tulee?
        No luojankiitos toi lisääntymiskyky jo pysähtyi ja aloitekyky vain tallella?
        Amakin voi vetäytyä vanhuudenrauhaan??


      • ei_koske_meitä

        Niinpä. ei koske meitä, sanottiin jo otsikssa. Mutta käsi ylös, kenellä on lapsenlapsia!


      • Kristiina-23
        ei_koske_meitä kirjoitti:

        Niinpä. ei koske meitä, sanottiin jo otsikssa. Mutta käsi ylös, kenellä on lapsenlapsia!

        " Mutta käsi ylös, kenellä on lapsenlapsia!"

        No minulla on 13-v tyttö, mutta hänelle ilmeisesti äitinsä kuitenkin suosittelee näitä hormooni ehkäisy pillereitä, eikä mitään kuumemittauksia, tai niitä "varmojapäiviä", koska kuukautiskierto voi olla toisilla aika oikukas. Kyllä tytön äiti tietää.

        Onneksi asia ei minua koske, joten en ota siitä mitään huolta, mutta sen voin kyllä sanoa, että tuon lapsenlapseni mummi meni Presidentin luvalla avioon, koska lapsi oli jo tulossa, mutta tiedä heistä, miten sikiäävää porukkaa he ovat? Ainakin vävylläni on nuorempi setä, koska nämä vanhukset olivat innostuneet, että kyllä hekin, kun tuosta pojasta tuli noin ihana!D

        ps. ja mitä se rituliini siellä höpäjää?:
        "No luojankiitos toi lisääntymiskyky jo pysähtyi ja aloitekyky vain tallella?"

        Onneksi minulta se kadonnut ja arvaa, meninkö edes äänestämään? En mennyt. Sitten harmittaa, että siellä Kunnantalon liepeillä olin myös perjantaina, mutta olin lukenut äänestyspäivät väärin .

        Onneksi on aikaa siihen viimeiseen taistoon, koska olisihan se aika noloa, jos Väyrynen voittaisi, koska häntä kohtaan minulla on henkilökohtainen......????Hamasta nuoruudesta?


      • Eiksjoo

        Nuoruudesta on jo 1234567 ja risat vuosikymmeniä, voisi olla aika antaa anteeksi menneet?


      • Jos-joku-ei

        pyydä anteeksi, niin siltikin voi hänelle antaa anteeksi. Voi kirjoittaa pienen kirjelapun, joss sen kertoo: "Annan anteeksi sinulle! Unohdan tapahtuneen."


    • flegmaatti

      Otsikon voi ymmärtää myös siten kuten ranskalainen aatelisto asennoitui yhteiskunnallisiin muutospaineisiin ennen suurta vallankumousta.
      "Vedenpaisumus meidän jälkeemme".

    • Tämä on taas sitä luomulääketiedettä, luontaishoitoa, joka kieltää kaikki lääkärin suosittelemat toimet, esimerkiksi rokotukset, ja kuten nyt kuullaan, järkevät ehkäisymenetelmät. Toivottuja luomuraskauksiahan ne ovat, turha rypistellä. Pitää sitten myös muistaa, että myös synnytyksen tulee olla luomua, ilman kivunlievityksiä, Raamatun käskyn mukaan!
      Hyväksyköhän tällainen luomuehkäisijä abortit? Ja jos, niin luomunako?

      Ei-toivottuja raskauksia oli ennen e-pillereitä joka huushollissa, taivaan lahjojahan ne olivat.
      Moni avioliitto solmittiin juuri tästä syystä, sillä "isättömiä" lapsia ei haluttu sukuun. Joka lapsen piti syntyä avioliitossa, kun taas tänä päivänä valtaosa lapsista on aviottomia.

      Muistan lukeneeni sotien jälkeen sanomalehtien pikkuilmoituksista: "Lapsi annetaan kasvatiksi suoraan laitokselta". Ihan yleinen tapa, koska nuorille naisille ei ehkäisyä neuvottu, eikä abortteja tehty, oli olosuhteet sitten millaiset tahansa.

      Suututtaa, että ylpistellään nykypäivänä sillä, että torjutaan lisääntyneen tiedon mukaan tulleet ohjeet ja levennellään wanhoilla hyvillä arvoilla, ja sitten joudutaan ongelmiin. Ne on sitten myös siedettävä wanhaan malliin, seuraukset ovat samat kuin iso-isoäideilläkin oli.

    • toimiise

      Tuossa edellähän joku kertoo miten se luomuehkäisy hänellä onnistui. Vissiin fiksumpaa sorttia on kuin muut kun osasi varoa. Kyllähän se ehkäisy toimii kun varoo miestä tulemaan lähellekkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe