Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Suomi24New+feedback+from+our+lovely+customers+considering+subject:Keskustelu+-+discussion+serviceMessage70++palstan+Kahvipirtti,+jossa+on+paljon+asiattomia+viestejä.+Se+pitäisi+siivota+pian,+koska+se+on+ainoa+ketju,+joka+on+pysynyt+tähänsaakka+hyvänä.UsernameKristiina23+Tässä+minun+panokseni+Kahvipirtin+siivoukseen.+Ilmoitin+siis+ylläpidolle+ja+sain+jopa+vastauksen+siihen.----------------Vaan+ei+kaikki+mene+kuin+Strömsöössä,+sillä+iloitsin+jo+tuon+maksun(josta+kirjoitin+aiemmin)+onnistumisesta+ja+mitä+turhia,+maksu+oli+palautunut+tililleni+takaisin+merkinnällä,+ei+tiliä!+Ehdin+jo+eilen+kiitellä+(sairasta)+lapsukaista,+kun+"korjasi"+puhelimeni,+että+tilillesi+on+tullut+rahaa,+mutta+ei+saanut+rahaa+ja+ei+tullut+puhelinkaan+loppujen+lopuksi+kuntoon,+sillä+edelleen+on+joku+lukko+päällä,+kun+saapuu+puhelu.Kynnet+verillä+kaivelin+vanhoista+puhelimista+kansia+ja+akkuja+ulos,+kokeilin+latauksia+ja+sain+jonkun+toimimaan,+mutta+on+siinäkin+onneton+soittoääni,+joka+nyt+toimii.MdK-MdK30.3.2017+12:05+kirjoitti,+kuinka+Ruotsissa+jo+toimitaan+pankkimaksujen+kanssa+ja+Suomi+tulee+hyvänä+kakkosena,+kuten+yleensä+urheilukilpailuissakin!DDDEn+tiedä,+koska+minusta+on+tullut+kaiken+uuden+omaksuminen+vastenmieliseltä,+sillä+en+halua+edes+katsoa+noita+uusia+"härpäkkeitä"+lapsilla+ja+lapsenlapsilla+ja+ainakaan+en+itselleni+niitä+halua,+...tai,+no,+joo!!++Olenhan+minä+kuvitellut+jotain+"härpäkettä",+jolla+voisin+sängyssä+makoillen+katsella+Areenan+tai+Katsomon+ohjelmia!D+Mahtaisinko+sitten+noustakaan+sieltä+muuta+kuin+vessaan+ja+syömään.+Tuntuu+vaaralliselta+yhdistelmältä.Kaukana+on+se+aika,+kun+olin+aina+nuorin+kaikessa+ja+jotenkin+ärsytti+minua+ja+etenkin+silloin,+kun+"ylenin"+kirjanpidon+päälliköksi+nuorimpana+osastollamme.+Voi+sitä+kateutta+ja+minulle+vastoinkäymisiä.Nyt+ei+ole+sitä+pelkoa,+että+olisin+ahkerampi,+yritteliäämpi+tai+mitenkään+enää+edes+osaavaa,+kuten+silloin+olin+ja+palkassa+se+korvattiin.ps.++pistin+hieman+jutun+aiheita,+vaikka+"vanhat+Pirttiläiset"+on+jo+kertoneet+omansa,+mutta+eikös+meille+kuulukkin+asioiden+kertaus,+koska+jo+eilinen+tahtoo+unohtua!DDDD
  2. Olen+todellakin+heti+aamulla+yrittänyt+siistiä+pirttiä,+mutta+aina+ei+näköjään+onnistu+ja+itse+en+oikein+osaa+tehdä+aamunavausta.Kova+oli+tuuli+eilen+ja+viime+yönä,+mutta+myös+hailakat+revontuletkin+näkyivät.+Kävin+jo+aamulla+"leipäjonossa",+koska+täällä+jaetaan+sitä+ilmaiseksi+tuossa+lähellä+ja+osaankohan+enää+itse+paistaakkaan+edes+sämpylöitä?+Tosin+pullaa+jouduin+paistamaan,+koska+sitä+ei+ollut+viimeksi,+mutta+nyt+olisi+ollut+jos´jonkinlaista+kakkua,+joita+en+sitten+ottanutkaan,+kun+tuo+paino+ja+sokeritauti+ei+oikein+pidä+niistä.Vaan+nyt+tuli+mummille+uusi+ongelma,+kun+ei+onnistu+millään+maksu+uudelle+tilille,+koska+siellä+kysytään+IBAN-numeroa+ja+mikään+ei+kelpaa.+Ohjeetkin+luin+ja+kysyin+pankista,+sain+ohjeet,+mutta+ei+silti+onnistu.+Olen+kuullut+ja+lukenut+myös+pankin+sivuilta+näistä+mobili+sovellutuksista,+mutta+mites+sitten,+kun+on+vanha+Nokialainen?+Mitään+älykännykkää+en+aio+hankkia.+Käsitinkö+oikein,+että+kaikki+muuttuu+sellaisiksi,+että+tietsikalla+ei+pysty+enää+toimimaan?Kyllä+meni+hankalaksi,+kun+on+tuo+olematon;)+ylpeys,+että+tyttäreltäni+en+kysy,+sillä+olen+jo+saanut+valmiiksi+fossiilin+maineen+ja+nyt+pitäisi+lapsenlapsen+tilille+saada+maksu+lähtemään.+Hitsi,+kun+ennen+osasin+ja+nyt+taas+en,+koska+ei+ole+laskua,+vaan+suullinen+puhe.Miksi+hiivatissa+kaikki+tehdään+niin+vaikeaksi?+Vai,+onkohan?+silti+itseni+ymmärrys+heikentynyt,+kun+en+valmista+pankin+antamaa+numeroyhdistelmää+saa+menemään+läpi.Eipä+hätiä+mitään.+Nostin+juuri+käteistä+pankista+ja+se+ainakin+toimii,+kun+pistän+rahat+kädestä+käteen,+mutta+hyvä+on+lapsenkin+12-v+oppia+käyttämään+pankkia,+jota+mummi+ei+enää+osaakaan!D
  3. Mitäs+se+nyt+Venlastiina+haastelee,+että+teidät+eroitaisi+enää+(paitsi+kuolema)+mikään+ja+pahempi+pula+täällä+Kahvipirtissä+olisi,+jos+te+jättäisitte+meidät!;))Hurskaisen+murkku+ongelmasta+olen+lukenut+ja+minulla+oli+ratkaisu+siihen+Espoossa.+Karkeaa+merisuolaa+runsaasti+joka+paikkaan,+siis+ripottelin/kylvin+sitä+talon+ympäri+ja+sisälle+mistä+huomasin+niiden+tulevan.+Ne+oli+niitä+sokerimurkkuja.Täällä+nykyisessä+rivitalossa+oli+myös+ongelmana+ne+sokerimurkut+keväisin+ja+minun+asunnon+edessä+oli+suuri+koivu,+jonka+juurella+oli+niiden+"koti",+mutta+kaikki+niistä+kärsivät+kunnes+tuli+piharemppa+ja+puut-/pensaat+kaadettiin,+salaojat+kaivettiin+ja+murkut+katosi.Tosin+maalla+niitä+oli+aitan+rappusilla,+jossa+söivät+niitä+hirsiä+ja+se+olikin+hankalampi+homma+ja+ne+oli+niitä+isoja,+joita+oletan+olevan+Hurskaisellakin.+Oli+siellä+maalla+joskus+keväisin+kamarissa+"lentomuurahaisia"+ja+ilmeisesti+söivät+aluksi+talon+perustuksia,+josta+kapusivat+ylös.+Johonkin+ne+hävisi,+koska+koskaan+en+lomillani+niitä+tavannut,+vaikka+vietin+lomani+ns.+vanhalla+tuvalla,+vai+lensikö+ne+johonkin+ennen+minun+lomaani?Vaalikahinoihin+en+osallistu,+joskin+äänestämässä+käyn.+Oikeastaan+pitäisi+tilata+aika+labraan,+koska+tuota+sokeriarvoa+haluaisivat+seurata+tarkemmin,+mutta+en+viitsi,+koska+ei+ole+oireita+ja+lääkitys+on.+Tuskin+ainakaan+lääkäriltä+saa+apua+tähän+saamattomuuteeni,+siis+laiskuudeksi+sitä+on+aina+kutsuttu,+mutta+onhan+sillekin+keksitty+uusia+nimikkeitä,+kuten+masennus+ja+mitä+niitä+nyt+onkaan?Hitsi+kun+tulee+huono+omatunto,+kun+lukee+teidän+toisten+menoista+ja+tekemisistä.+Taidankin+masentua!DD
  4. "Et+taida+tuntea+ns.+taitettua+indeksiä,"Taidan+tuntea,+mutta+tavallani,+että+se+korottaa+kaikkien+eläkkeitä,+siis+myös+rikkaiden,+kun+taas+mielestäni+on+parempi,+että+vähempi+tuloisille+annetaan+Kelasta+avustusta+tällä+toimeentulotuella,+joka+mielestäni+kompensoi+varakkaiden+etumatkaa+tuloissa.Täällä+oli+aloitus,+että+miksi+tämä+toimeentulotuki+myöntäminen+siirrettiin+Kelalle+ja+siitäkin++voisin+sanoa,+että+hyvä,+koska+eri+kunnat+käyttivät+liikaa+valtaa,+kenelle+sitä+annettiin+ja+nyt+sen+pitäisi+olla+mielestäni+tasapuolista+kaikille.Miksi+ei+ole+sellainen+käytäntö,+että+verotuksen+perusteella+myönnettäisiin+palautus+sellaisille,+joiden+tulot+ei+yllä+normaalin+elämän+kustannuksiin,+mutta+eihän+se+käy,+koska+jonkun+von,+af,+etuliitteen+vaimo+voi+olla+nolla+tuloilla!Itselläni+on+normi+työeläke+ja+se+riittää+minulle+hyvin,+koska+mielestäni+olen+sen+ansainnut+rehellisellä+työllä.+Mitään+tukia+tai+avustuksia+en+saa+kuin+nämä+kaikille+kuuluvat+edulliset+kunnallispalvelut,+terveyden-+ja+hammashoito,+joita+käytän.