Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Häntä+koipien+välissä+tulen+tänne,+koska+olin+luvatta++tehnyt+aloituksen+Skillanin+kirjoituksesta+ja+en+ymmärtänyt,+että+tämä+oli+niin+ainutlaatuinen+kokemus,+jota+kukaan+toinen+ei+olisi+kokenut.??Itse+ajattelin+silloin+tehdessäni+aloituksen,+että+on+kirjoittajia,+jotka+ei+Kahvipirttiin+kurkkaile,+mutta+olihan+siellä+eräs,+joka+suurinpiirtein+antoi+minulle+"selkäsaunan"+ja+pikaisen+bannin+minulle,+koska+olen+liian+kärkäs+kirjoittaja.Jokatapauksessa+aloitukseni++Skillanin+innoittama+sai+aikaan++t+a+a+s++ilmiriidan+palstalle+ja+nyt+kadun,+että+yritin+edes+jotain+kokemuksia+toisiltakin+kuulla+ja+sitten+vedettiin+minun+Mersuni+kuvioihin,+mutta+sain+minä+Bemarinkin,+mutta+ei+ne+olleet+Luojalta,+vaan+välinpitämättömältä+Intialaiselta+Johtajaltani,+joka+teki+"hyvää+bisnestä"+Suomessa.Olkoon+vain+tuollaiset+arvostelut,+koska+nyt+olen+taas+tyytyväinen,+että+autoni+starttasi,+vein+lapsenlapseni+kouluun+ja+kävin+meidän+ilmaisjakelussa,+jonka+jälkeen+palasin+lataamaan+akkua+tyttäreni+luokse,+mutta+en+silittänyt,+vaikka+pyykkejä+olikin.Ilmaisjakelussa+oli+yksi+kääretorttu,+jota+mietin,+että+kestääkö+minun+"painorajoitus",+mutta+onneksi+otin+sen,+koska+nyt+ilahdutin+naapuriani+viemällä+hänelle+puolet+siitä,+koska+hän+tuo+minulle+myös+paistoksiaan.Näin+ystävät+toimivat+minun+kohdallani+ja+kenellekkään+en+ole+"kortin"+velkaa,+paitsi+siskolleni?Kaikille+Teille+Pirttiläisille+kuiten+haluan+toivottaa+hyvää+Ystävänpäivää+ja+mitään+mielenkiintoa+ei+ole+poiketa+siihen+Porintien+varteen+olevaan+Kahvipirttiin!
  2. "Nyt+uskon+ettei+universumissa+ole+paikkaa+Jumalalle,+mutta+kosmisen+Woiman+tunnen+vahvasti+kannattelevan+elämääni+kun+pyydän+sitä."Paljon+on+vielä+opittavaa+ihmiskunnalla+Jumalasta+ja+mainitsemastasi+kosmisesta+voimasta+lisäten+siihen+myös,+kuinka+helppo+on+ihmistä+manipuloida,+siis+saada+hypnoosiin,+joka+on+minulle+aivan+käsittämätön+ilmiö+myös.Olen+ihmetellyt+myös+sitä,+kun+kuulin,+että+kotipaikkakunnallani+on+ainakin+kaksi+kertaa+ollut+sellainen+saarnaaja,+että+kuulijat+on+ikäänkuin+vaipuneet+"Jumalan"+armoon,+näkevät+näkyjä+ja+tunnustavat+syntinsä+kaikkien+kuullen.+Arvaahan+sen,+mikä+haloo+siitä+on+syntynyt,+kun+kaikki+tuntevat+toisensa+ja+nyt+sitten+kiertävät+pitkin+kyliä+pyytämässä+anteeksi+syntejään.Äitini+siitä+kertoi,+kun+naapurin+mies+oli+tullut+pyytämään+anteeksi,+että+hän+on+joskus+"himoinnut"+Jussin+(isäni)+vaimoa+ja+sehän+on+syntiä.+Äitini+oli+lohduttanut,+että+mitäänhän+ei+ole+tapahtunut+kuitenkaan+ja+hän+ei+ole+ollut+tietoinen+asiasta.Mikä+saa+siis+ihmiset+tuollaiseen+psykoosiin?+Omakohtaisesti+kyllä+huomasin+jo+oireet,+kun+työpaikkani+"eräsX"+kertoi+"siitä+oikeasta+uskosta",+joka+toimi+Savonlinnasta+ja+sieltä+täytyi+tilata+kirjeitä,+tietenkin+maksua+vastaan+ja+sitten+annettiin+ohjeita,+joissa+oli+sellaista+manipulointia+mielestäni,+mutta+kun+toistelin+niitä,+niin+unessa+alkoi+ilmestymään+seinistä+näitä+naisia+sen+uskonnon+piiristä.+Lyhyeen+loppui+se+uskonto.Spiritismi+on+myös+uskomaton+uskonto,+joka+voisi+olla+tuo+mainitsemasi+"Korkeampi+Voima",+koska+sekin+saa+hulluuden+partaalle+sitä+pelanneet.Kaikkea+sitä+on+tullut+nuorena+haeskeltua,+mutta+edelleen+vaikeuksien+tullessa+ristin+käteni+ja+pyydän+johdatusta.+Harvemmin+tulee+kiitettyä,+että+hyvin+on+mennyt.
  3. Hyvin+oivallettu+sinulta+vihdoinkin,+koska+me+apinatkin+jotain+osataan!+Ajatella,+että+5+miljoonaa+ruokittavaa+tulisi+ja+kaikille+olisi+ruoka+laitettava!Siitä`vain+sianlihaa+pöytään+ja+mämmiä+jälkiruoaksi+ja+ruokailukulut+pienenisi.+Vastaisuuden+varalle+täytyisi+tuo+ruokalista+uusia!DJoku+jo+ehdotti,+että+siitä+saataisiin+hyvät+sotilaat,+joten+kaikki+täytyy+Itärajalle+asuttaa+ja+5+miljoonaa+jo+olisi+melkoinen+Meksikon+muuri!DPääseekös+nämä+"isis-pakolaiset"armeijan+palvelukseen?+Tuskin,+koska+onhan+heillä+jo+sotilaskoulutus+lapsuudesta+saakka,+mikäli+katsoo+näitä+"uutispläjäyksiä",+joissa+jo+4-v+tapaa+ihmisiä!:))ps.+Kaikki+tämä+on+kirjoitettu+huumorinkukka+ainakin+toisessa+silmässä,+sillä+en+itse+joudu/halua+suremaan+maailman+tilanteesta.
  4. SkillaN26.1.2017"Huomenta+ja+aloitan+anteeksi+pyynnöllä,+otsikossa+on+jo+vanhaksi+mennyt+vuosiluku,+näin+sitä+huonosti+tekemisiään+seuraa.Otin+valmiin+otsikon+vaihdoin+numeron,+mutta+enpä+niin+paljon+katsonut,+että+vuosilukukin+piti+vaihtaa.Todiste+siitä,+että+ei+ajan+mukana+jaksa+kulkea,+niin+on+nopeaa+tuo+vuosienkin+vaihtuminen;)"Kantsii+lukea+kaikki+jutut,+niin+vuosiluvutkin+tulee+korjattua.+Minä+en+huomannut+virhettä,+mutta+onhan+minulla+muutenkin+välillä+viikonpäivätkin+sekaisin,+vaikka+koneen+"nurkasta"+näkee+päiväyksen,+mutta+ei+viikonpäivää.+Huvittavin+olikin,+kun+kerran+torstaina+lampsin+saunaan+ja+ihmetelin,+miksi+ei+sauna+ole+lämmin?+Minun+saunavuoro+on+perjantaina+ja+elin+siis+perjantaita!+Jipii,+tuli+päivä+lisää+elämääni!DDPakkasta+pitelee+täällä+-20+ja+auton+akku+kai+täytyisi+vaihtaa,+koska+ei+jaksa+nyt+-10+startata,+vai+olisiko+lataus+jo+mennyt,+sillä+vastahan+minä+sen+latasin+täyteen+tyttäreni+luona.Kallis+"pieti"+tulee+maanantaina,+jos+auto+ei+käynnisty,+sillä+sain+hammashoitajan+varattua+maanantaiksi+ja+eihän+täältä+tuppukylästä+kulje+mitään+kulkuneuvoja+kuin+taksi.+Omaan+terkkariin+voisin+kävelläkin,+mutta+"naapuri"+kaupungista+sai+paremmin+aikoja.+Kovin+on+nyt+ruuhkaista+"hampuliin"+pääsy+kun+vuosi+sitten+sai+ajan+melko+pian+ja+nyt+on+3-4/kk+minimi,+vai+onkohan+nuo+koululaiset+vuorossa?Asiasta+viidenteen.+Kuka+katseli+Prisma+studion,+jossa+esiteltiin+näitä+tulevaisuuden+herkkuja,+siis+matoja,+sirkkoja+ja+mitä+torakoita+siellä+olikaan.+Hyi,+kun+niin+läheltä+näyttivät,+niin+etomaan+alkoi.+Uskomatonta,+että+Suomessakin+jo+niitä+kasvatetaan+ja+ruoaksi+tarjoillaan,+tosin+EU:n+lupaa+ei+ole+vielä,+mutta+pian+on.Ikäni+mä+muistan+sen,+kun+tyttäreni+kanssa+oltiin+Teneriffalla+ja+ruokalistaa+tutkien+minä+en+ymmärtänyt+höikkäsenpöläystä,+niin+pyysin+suositusta,+mitä+söisin?+Hieman+naurun+virne+oli+tyttäreni+naamalla,+kun+hän+tilasi+minulle+ruoan+ja++a+r+v+a+t+k+a+a++mikä+oli+ilmeeni,+kun+sammakko+pötkötti+lautasellani!+Söinhän+minä+sen,+koska+oli+ruoaksi+tarkoitettu,+mutta+ei+se+niin+hyvää+ollut,+kuin+mustekalanrenkaat,+joita+söinkin+melkein+jokapäivä.+Samoin+noilla+lapsenlapsilla+on+oikein+tappelu,+kun+hakevat+ruokaa+ravintolasta,+jossa+on+mustekalaa,+siis+ei+näitä+rasvassa+friteerattuja+yökötyksiä,+joita+ei+pitäisi+ihmisille+edes+tarjota.Voisihan+nuo+ötökät+jauhaa+jauheeksi,+kuten+on+tehtykin+ja+siitä+vain+kaurapuuroon+voin+kanssa,+niin+mikä´ettei!+DDD
  5. Mielenkiintoista,+siis+heinäsuolaa,+jonka+oletan+olevan+jotain+puhdistamantota+suolaa,+jota+meilläkin+lapsuudessa+oli+kotona+heinille.Mutta+entäs+sitten,+kun+verenpaine+potilaille+ei+suolaa+suositella+ja+minä+suorastaan+kaipaan+sitä,+siis+silliä+ja+suolakurkkua.+Heti+tulee+heikkotava+olo+suolaisen+puuttuessa.Onhan+sitä+tullut+kokeiltua+jos´jotain,+kuten+kuukausi+suolatonta+ruokaa+(olosuhteidenpakosta),+mutta+verenpaine+ei+alentunut.+Samoin+viikko+"laihdutus+ruokaa",+jossa+paino+aleni,+mutta+kun+seuraava+viikko+olikin+Ikaalisten+kylpylässä+liiton+kestityksessä,+niin+kaksinverroin+tuli+paino+takaisin.Tuolla+oli+juttua+syylistä,+jotka+veljeni+paransi+kananmunan+keitinvedellä!+Mikähän+kansanviisaus+sekin+oli?++Palovammat+hän+ainakin+hoiteli+kotioloissa+ratamon+lehdillä+ja+jalka+oli+tosi+pahana,+kun+hän+vahingossa+kaatoi+nuotio+pannullisen+kuumaa+vettä+jaloilleen.Paljon+olen+minäkin+kotikonstein+parannellut+"haavojani",+koska+lapsuudessa+meillä+oli+matkaa+lääkärille+50+km,+ei+tietä,+eikä+autoja.+Äitini+"paransi"+olkapää+vammansa+kotona,+samoin+minä,+vaikka+lääkäri+oli+ehdottomasti+sitämieltä,+että+leikkauksen+se+tarvitsee.+Kestihän+se+kolmisen+vuotta,+mutta+onneksi+ilman+leikkausta.ps.+kuinkas+minä+nyt+noin+innostuin+kirjoittamaan?+Kansanperinteitä+siis+lisää,+unohtamatta+sitä+kaalinlehden+parantavaa+vaikutusta.+Vieläkin+hekottelen+vuosien+takaista+kirjoitusta+niistä+ohjeista,+kun+eräs+totesi,+että+"täytyypä+pistää+korvantaakse",+johon+heti+toinen+nokkela,+että+voihan+se+auttaa+sielläkin?