Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Saa+se+nykyisten+sääntöjen+mukaan,+mutta+onko+sinun+pakko+kommentoida+hänen+kirjoituksiaan+jatkuvasti?Ainakin+minä+huomaan,+että+täällä+ei+ole+kovinkaan+suurta++halua+osallistua+hänen+galluppi+kyselyihin,+paitsi+sinulla+ja+tietenkin+Ruunella?Mikä+olikaan+joku+aloitus,+jossa+olitte+te+kaikki+kolme.+Pilmari,+vaalierkki+ja+ruuneperi?
  2. "No,+laitoinpa+sitten+naamakuvanikin,"+Kiitos+sini-sirkku,+olet+ilmetty+Elisabeth+Rhen+ja+eikös+hänkin+ollut+jostain+sieltä+"sipoon+korvesta",+vaikka+syntynyt+lienee+ainakin+sinä+jossain+toisaalla.,.))Molemmat+olette+kokeneet+miehenne+kuoleman.Jotenkin+on+nyt+helpompi+yhdistää+(vahvat+naiset)+tuota+huumorintajuasi+sairauden+kohdatessa,+kuin+hiusten+lähtö.+Äitini+ei+tosin+menettänyt+hiuksiaan+ja+hänkin+vain+veisteli+siitä+huumoria,+kuten+kysyttäessä;+"onko+sinulla+kipuja"?+Kaikki+on+kipeänä,+paitsi+kieli!+Hänkin+itseni+lisäksi+oli+kovin+puhelias.Olet+tainnut+kertoa,+kuinka+sinulla+tuo+syöpäkasvain+todettiin,+mutta+kerro+se+vielä+minulle.+Äitini+sairasti+keuhkosyöpää+ja+oli+nuoruudessaan+(15-50v)+tupakoinnut+ja+sen+muistan,+että+sinäkin+pystyit+lopettamaan+sen,+kuin+"seinään",+siis+kerrasta+poikki.+Äidiltäkin+jäi+monta+pakettia+pilliklubia,+jotka+hän+myi+naapurilleni.Äitini+ei+muistaakseni+kertonut+mitään+vaivoistaan,+kunnes+tauti+oli+todettu.+Sen+muistan,+että+isä+oli+tullut+hänelle+unessa+ja+vaatinut+lääkäriin+menoa,+mutta+senkin+voin+ymmärtää+näin+jälkeenpäin,+että+onhan+äidillä+ollut+jotain+vaivaa,+mutta+"isän+siunaushan"+se+oli+kaikessa+oltava,+vaikka+unessa+hänen+kuoltuaan.No,+tulipa+pitkä+sepustus,+mutta+olisihan+noita+muita+aiheita+tännekkin,+kuin+moittia+kanssakirjoittajia.Iltiskin+nauratti.+Herttuattarella+on+laastari+sormessa+ja+pikku+prinnsi+käyttää+vain+shortseja?+Ei+minun+yöunet+mene+noista,+enkä+heti+aamulla+edes+moista+katastrofia!Valoisaa+mieltä+sinulle+s-s
  3. Voi+miten+ihanasti+kirjoitit+sini-sirkku+Ruunelle,+mutta+ei+hän+ilmeisesti+tokene+tuosta,+koska+muistelen+,+niin,+muistelen,+no+olkoon.Tuosta+kaikesta+"sanan+vaihdosta"+riidan`omaisesti+tulee+mieleeni+jotain+omia+kokemuksia+nuoruudesta,+kun+poikaystävisitä+oli+kysymys?Sellaisen+kyllä+ymmärrän+nyt,+mutta+en,+että+aikuiset+miehet+käyvät+sanasotaa+jostain,+jota+joskus+tapahtui?+Miksi+Ruunekin+lietsoo+tätä+sanasotaa?
  4. Yritän+poimia+tuolta+muutaman+kirjoituksen,+jotka+herätti+muistoja.Skillan.+Osaako+teidän+suvusta+todellakin+joku+laskea+talviverkot+jään+alle?+Minä+osaisin+vieläkin,+koska+isäni+kanssa+ne+usein+laskettiin,+samoin+kuin+iskukoukut+matikoille+helmikuussa,+vai+oliko+jo+aikaisemmin?Ihana+oli+myös+tuo+Laten+ja+Venlastiinan+joulun+traditiot,+että+samanlaista+aina+ilman+riita,+josta+tuli+mieleeni,+että+meillä+ei+ollut+koskaan+riitaa+mihin+mennään+Jouluksi,+silloin+nuorena.Pikavipit+ovat+nuorison+tuho+ja+joskus+vanhojenkin,+jos+ajattelee+näitä+"ykskätisten+pelaajia"marketeissa.+Onneksi+en+ole+koskaan+sortunut+moiseen,+sillä+oletan,+että+olen+jopa+"ylisaita",+sillä+aika+tarkkaan+lasken+menoni.+Lainaa+en+tarvitse,+jota+niin+hanakasti+tarjotaan+nykyisin+tuolla+sp-postissa.Päivän+naurut+sain+kuitenkin,+kun+muistin+katsoa+toisen+sp-osoitteen+viestit.+Paljon+oli+postia,+mutta+oli+eräs+aivan+Kristiina23+nimellä,+jonka+avasin.+Oli+joku+Niko+19-v,+en+muista,+mutta+hän+oli+nähnyt+minut+usein+päiväkävelyllä+ja+ihastuntu+minuun?On+siinä+omituinen+ihminen,+nuori,+joka+näkee+minut+kävelyllä,+koska+itse+en+muista,+koska+olisin+kävellyt+muuta,+kuin+tuon+rivitalon+pätkän+autolleni.+Asiahan+selvisi+viestistä,+koska+lähettäjä+oli+joku+Asiakaspalvelu+kuitenkin..siis+näitä,+näitä,+näitä.apropoo,+tuo+aloi+on+se+sama+joku,+joka+ruotsinmaalta+kirjoittelee+ja+häiriköi+jokaista+palstaa+näillä+apina+jutuillaan.+Olen+saanut+ymmärtää,+että+hän+on+kommunisti,+joka+on+paennut+Ruotsiin+ja+nykyisin+kai+seonnut+siellä+täydellisesti.+Oletan,+että+hänellä+on+ikävä+kuitenkin+koti+Suomeen+ja+siksi+hän+kirjoittelee+häiriköivästi.