Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tinkerfoal
profiilit
tinkerfoal
tinkerfoal
Vapaa kuvaus
kinky nainen
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jahas..oletkohan mies tai sitten et ole itse uutta elämää kehossasi kantanut..Kyllä,raskaus ei ole sairaus,mutta toisinaan aiheuttaa sairauden kaltaisen tilan, jolloin elimistö joutuu äärimmäiseen rasitukseen ja kyllä minä katsoisin, että yleisiin hyviin tapoihin kuuluisi
tarjota paikkaansa raskaana olevalle.Huolestuttavaan suuntaan ollaan kyllä menossa kun tällaisista asioista nousee puheenaihe..itsekästä ajattelumallia edustaa nimimerkki paikanansainnut. Oletko muissakin asioissa minä,minä ja minä?
20.10.2014 13:07
just samaan johtopäätökseen tulin minäkin..sivustoa on ihan mahdoton käyttää maksamatta jäsenmaksua..suomi24:lla paljon parempi systeemi!!
10.02.2014 15:46
Jaa-a.Vaikeen kysymyksen äärellä taidat olla.Mutta : minä olen sitä mieltä, että kyllä se hengenheimolainen jostain aina löytyy- jokaiselle tarpeen mukaan ja yleensä sellaisesta paikasta mistä ei ikinä olisi sen uskonut löytyvän.Kasvata itseluottamustasi ja kulje edelleen avoimin silmin!!Onnea matkaan! Älä rajaa ihmisiä iän perusteella!!Ikä on vain pelkkä numero!!
13.10.2012 14:03
1 / 1