Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuten kirjoitit " aloita ketju, jossa ohjailet".
samaa toivoi Demeter.
Miksi aloittaisin kun voin kirjoittaa kommentin silloin tällöin tähän sekavaksi muuttuneeseen ketjuun; )).
Ihan oikeesti tämä ei ole enää se kahvipirtti josta tykkäsin ja monet vakiot tykkäsivät, vakiot, jotka ovat poistuneet ainaisiin riitoihin kyllästyneinä.
Hyökkäät nimimerkkejä käyttävien kritiikkiä antavien kimppuun vaikka ketkusi on anojen mellastelukenttä.
19.09.2025 15:38
Oikein hyviä esimerkkejä, sinulta ja Hillalta viette näillä kommenteillanne ketjua väärään suuntaan. Anot riematuvat, alkaa ruusu emoijien ja ihanaa, ihanaa kommentit peukkuineen lentää.
Sitä saa mitä tilaa. Aloitapas demeter oma ketju, jos aloitat voin harkita myös.
19.09.2025 15:25
Ketju on menettänyt alkuperäisen asemansa.
Ei synny asiallista arjen asiaa, vain tyhjänpäiväisiä heittoja.
Aloittaja antaa mahdollisuuden jankutukseen. Aloittaja voisi ohjata ketjua asialliseen suuntaan. Aloittaja kommentoi vain kritiikkiin mitä itse saa.
Tyhjänpäiväinen ketju.
19.09.2025 13:36
Opiskelijat jotka kustantavat opintonsa omalls ansiotyöllä, eivät tarvitse opintotukia.
Lapsi voi päästä parisuhteeseen 18-vuotiaana.
18.09.2025 11:36
Hyviä poikia ovat, opiskelleet ammatteihinsa omatoimisesti ei äidin pönkittämällä tai kustanmuksella. Äiti elätti ja hyvin elättikin heitä aina ailuisuuden kynnykselle, jolloin he lensivät pesästä aloittaen oman itsenäisen elämän. Elävät parisuhteissa ja ovat onnellisia.
Olen ylpeä heistä.
17.09.2025 23:22
Iltaa ja terveisiä taidepiiristä.
En ymmärrä eikä minun tarvitse ymmärtää, miksi asiaviestit poistuu. Luen aina lähettämäni viestin, joten tämänpäivän kolme kirjoittamaani tekstiä poistui sen jälkeen kun ne olivat näkyvillä ketjussa.
Ilmeisesti tekninen vika.
17.09.2025 20:28
Tiedän, mutta lääkäri ei tiennyt.
16.09.2025 16:11
Jos kirjoitat noinkin pitkiä kommentteja, olisiko syytä kirjoittaa ne ensin omiin tiedostoihin sieltä kopioida ja liittää kommenttiosaan. Omiin kansioihin kirjoitetut viestit säilyy ja ne voi lähettää uudestaan niiden tilalle, jotka lähtivät bittitaivaivaalle.
No, olen usein kirjoittanut tästä kopio ja liitä mahdollisuudesta, se ei ole vaikeaa.
16.09.2025 13:24
Päivää Korvesta@
Informaation hankkimisaamu.
Kokeilin +65 ikäisten terveydenhoitoetua, kävin Pihlajalinnan yleislääkärillä. Heti alkuun tuli selväksi vastaanottoajan rajallisuus.
Niinpä heti asiaan. Kysyin sementoinnista luiden kiinnityksessä. Toimenpide oli tuntematon lääkärille.
No siirryin keskustelemaan lääkkeiden lopettamisen vaikutuksesta mielialaan. Olin lääkärin mielestä hyvin tietoinen lääkkeiden sivuvaikutuksista ja lopettamisen aiheuttamista mielialaongelmista. Joten sain epäilemäni vahvistuksen tunnetilojen heilahteluun.
"Ei ole ihme jos kaiken tuon kokeneena olet välillä masentunut". Lohdutti lääkäri. En halunnut mitään keinotekoista apua vaan sain rohkaisua, minä selviän.
Samoin sain tietoa omalääkärikokeilusta. Pyysi ottamaan selvää koska sairaskertomukseni vaatisi yhden lääkärin kokonaisvaltaista perehtymistä siihen.
Hyvä kokemus, jos haluat apua niin valmista kysymykset huolella ennen vastaanottoa.
Sitten ajoin apteekkiin ja ostin kalkkitabletteja.
16.09.2025 12:37
Luin, että kyseessä on todellakin viihdeohjelma ei "kilpailu". "Pölkkyjä" lie kiva jännittää, miten he töpeksivät.
Kuuntelin myös Kimmo Vehviläisen ja Minna Kuukan keskustelua radio Novassa, Minnan sanottiin ekajaksossa teputtelevan ja eilisessä hiihtävän. ))
15.09.2025 22:29
Pudonnut pari oli minulle yllätys. Kaunis pari, naisen puku veistoksellinen, tanssi hyvin s sulavaa, tykkäsin.
Liian monta jatkoon mennyttä pölkkyä.
Viihdettäkö?
15.09.2025 18:25
Siinäpä kaipaaville mietintää, on kaiketi tylsää kun ei pääse vitt...maan.
15.09.2025 16:12
Nousuviikkoa Korvesta@
Koin onnistumisen iloa, kun puolenpäivän aikoihin kuikistin blogiini ja innostuin päivittämään kesän tapahtumia. Löysin tänne kirjoittamani postauksen omista muistiinpanoistani, kopioin sen ja liitin blogiini. Tehtäväkseni jäi vain valokuvien liittämiset, joitakin selvennyksiä teksteihin. Opin myös uusia toimintoja kun etsin valokuvia.
Nyt on kesä 2025 päivitetty blogiin. Jos muisti pettää ja pettäähän se joskus niin tieto on tallessa.
Aivan kuin päiväkirjat aikoinaan, joskus kun luen vanhoja päiväkirjojani yllätyn, ai näinkö siinä romanssissa kävikin ; ))
Hyvää mieltä alkavaan viikkoon.
15.09.2025 14:09
Kiitos, olen lukenut ja tiedän. Huomenna tapaan lääkärin yksityisellä lääkäriasemalla.
Tarkoitukseni on saada tietoa kuinka toimin, ei muuta
15.09.2025 14:08
Ihana kuvaus. Muistot veivät Kiirunaan vuosina 1979-1980. Työskentelin opiskelijavaihdossa Hotelli Ferrumissa. Vapaa ajallani kiertelin keltaisella kuplallani Ruotsin lapin maisemia.
Myöhemmin mieheni kanssa teimme ruskaretken Leville. Kuvauksesi maaruskasta ja luonnon kauneudesta olivat kuin omia kokemuksiani tuolta syksyiseltä matkaltamme.
Enää tuskin sellaiselle matkalle on lähtöä. Vaeltelu ei enää onnistu.
Kuopukseni on kova Lapin vaeltelija. Esikoinen tykkää luontomatkailusta myös.
Äitiinsä tulleet, kuopus oli vasta Hampurissa messumatkalla ja katselin juuri instasta esikoisen työmatkakuvia Münchenistä.
Matkailu avartaa ; ))
14.09.2025 10:47
Illan korvaa@
Me kainuun korven asukkaat olimme hyvillämme Venäjän läheisyydestä. Kostamus työllisti aikoinaan kainuulaisia rakentajia ja heidän muonittajiaan. Rajan molemmin puoleinen kauppa kukoisti. Kainuulaiset rajaseudun yrittäjät menettivät toimeentulonsa rajojen sulkemisen jälkeen.
Itsekin hyödyin venaläisistä turisteista työssäni. Kekkonen oli oikea suomalainen ja tuli toimeen naapurien kanssa. No, ne ajat ovat takana ja uhittelu pitää huolen siitä, että niihin aikoihin ei ole palaamista.
En hyväksy sotaa jonka Venäjä aloitti Ukrainassa. En hyväksy heidän asennettaan marttyyreina, ei me mutta länsi.
Eikä ole meikäläisen hyväksymisestä kiinni mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
08.09.2025 18:13
Onkohan nyt tv-ohjelma yön tunteina lipsahtanut päälle kun mdk.lla on yhdistetty Tv- ja tietokonenäyttö ; ))
Niin ja voihan se olla Putiinikin, joka yösyönnä Suomi24 ikäihmisten palstalla joutoaikaansa viettää.
Tiijä häntä ruojaa.
08.09.2025 16:45
Yli yhdeksänkymppinen ei juurikaan ajattele Putinin salaliittoteorioita hän tykkää keskustella vanhoista asioista, uudemmat ovat välillä hakusessa.
08.09.2025 13:07
Syksy
Ruskan värit ympärillä:
vihreää, keltaista, ruskeita ruosteen sävyjä.
Juurekset korissa, marjat vakassa,
poskilla pihlajan puna.
On aika huokaista.
Sienet on säilötty, puolukat survottu,
perunat talveksi kuoppaan viety.
Ulkona tuulee, sade ikkunaan hakkaa.
On aika levätä.
Mandi
08.09.2025 13:02
Voi luoja, sinäkin uskot, Putinin syytä.
Yli kahdeksankymppisillä taitaa mielikuvat muuttua todelliseksi.
Poistoihin löytyy säännöt. Ei niihin salaliittoteorioita tarvita.
08.09.2025 12:54
33 / 371